Skjelvgråt Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg synes ikke skyrim ser fantastisk ut. På avstand ser "sceneriet" (om det er riktig orD) dårlig ut, textures er dårlig, animasjoner og alle problemer og mer er akkurat som i gamebryo. Todd howard løy han når han sa helt ny engine Spillet er for all del ikke stygt, men dere må innrømme at spillet ser ikke veldig bra ut heller. Mange områder er copy-pasta, akkurat som fra new vegas og fallout 3 der områder er copy-pasta. Men, så er vell ikke akkurat grafikkmotoren så viktig heller her. Da jeg elsket fallout 3 og new vegas, skyrim liker jeg også. Da det har mange andre kvaliteter som gjør grafikken ikke fullt så viktig. 2 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Ha ha ha ha ha ha..... lo meg skakk av denne: http://www.youtube.com/watch?v=DVnhTO-A-2E&NR=1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Mulig det er Ram ja, selv om Skyrim vistnok bare "bruker" 2gb. Kjører du på high settings med et moderat skjermkort? Prøv medium/lov. Slå av AA, og se om det hjelper også. Har du oppdatert driveren til skjermkortet? Kjører du programmer i bakgrunnen mens du spiller? har 3 gb ram og 512 på skjermkortet da... geforce 7600 prosessor AMD triple core 2,80 ghz og det bør jo holde det. men før jeg fikk skyrim så spillte jeg oblivion men det også lagga og det pleide alltid å kjøre veldig fint. nei har ikke oppdatert men skal prøve det. alltid når jeg spiller så skrur jeg av så mange "rambrukere" som mulig. Bare nettlesern bruker jo ca 500 mb ram. Slå av AA? hva er det? :O var det antialiasing du mente med det? Med eit 7600-kort burde både MSAA og FXAA vere av (FXAA burde alltid vere av), og du burde tenkje på å skru ned kvalitet og endring distance på skuggar. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Mulig det er Ram ja, selv om Skyrim vistnok bare "bruker" 2gb. Kjører du på high settings med et moderat skjermkort? Prøv medium/lov. Slå av AA, og se om det hjelper også. Har du oppdatert driveren til skjermkortet? Kjører du programmer i bakgrunnen mens du spiller? har 3 gb ram og 512 på skjermkortet da... geforce 7600 prosessor AMD triple core 2,80 ghz og det bør jo holde det. men før jeg fikk skyrim så spillte jeg oblivion men det også lagga og det pleide alltid å kjøre veldig fint. nei har ikke oppdatert men skal prøve det. alltid når jeg spiller så skrur jeg av så mange "rambrukere" som mulig. Bare nettlesern bruker jo ca 500 mb ram. Slå av AA? hva er det? :O var det antialiasing du mente med det? Wait what, du har 7600?! Eg har 9800gtx og var redd for å ikkje kunne kjøre det, så eg kjøpte på xbox. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har møtt masse drager etter den første jeg drepte ved det tårnet, før jeg gikk opp til graybeards. Har vassa rundt mesteparten av Skyrim etter å ha vært hos gråskjeggene, men tror dragene hater meg, har ikke sett snurten av noen. Bugger jeg tro? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har et problem med Trouble in Skyrim. (Companions) Jeg har blitt sendt for å drepe lederen i Rannveig's Fast. Problemet er bare at jeg alt har vært der en gang tidligere å drept alle. Nå står questmarkeren over hodet på et lik i grotta, og jeg kommer ikke videre i questet. Noen som har vært borti samme og funnet en løsning? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Jeg har møtt masse drager etter den første jeg drepte ved det tårnet, før jeg gikk opp til graybeards. Har vassa rundt mesteparten av Skyrim etter å ha vært hos gråskjeggene, men tror dragene hater meg, har ikke sett snurten av noen. Bugger jeg tro? Er ikke en mainquest du ikke har gjort? Du må gjøre noe for å "trigge" random dragene i mainquesten. Selv er jeg ikke kommet så langt, da jeg ikke klarer å la være å starte en ny karakter før lvl 10 hele tiden.. Har vel gjort start dungeonen 6-7 ganger nå, fordi jeg alltid tenker at en "annen" build sikkert er MYE mere uber enn det jeg hadde tenkt denne gangen også. Endret 16. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Ha ha ha ha ha ha..... lo meg skakk av denne: Haha xD samme her. Hun snakker om en film, så den er tydeligvis redigert Endret 16. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvor mange perks burde man typisk investere i for å effektivisere karakteren sin? Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 1..? Hver perk gjør deg sterkere/mer effektiv. Effektiviteten øker med antall perks Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Wait what, du har 7600?! Eg har 9800gtx og var redd for å ikkje kunne kjøre det, så eg kjøpte på xbox. Var no valdsamt pessimistisk, då. Eg trur High kunne gått på det kortet, minus all MSAA. Skal sjølv prøve å køyre Skyrim på ein eldre PC med eit 8800 GT-kort no til helga, og sjå korleis det går. Endret 16. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 1..? Hver perk gjør deg sterkere/mer effektiv. Effektiviteten øker med antall perks Beklager, formulerte meg litt dårlig her. Det jeg lurer på er hvor mange "trær" totalt; man burde konsentrere seg å investere poeng i, for å gjøre karakteren sin mest mulig effektiv/spesialisert, og ikke ender opp med en jack of all trades-type. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kan man vere werewolf og vampyr smatidig? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Hmm, magicka regeneratioen min har blitt ikke eksisterende, før så kunne jeg fyre av firebolt etter firebolt, og ikke miste noe særlig magicka, men nå holder det med 10 så er det tomt.. Før så regenererte den også når jeg hadde "aktivert" en formel, men det gjør den heller ikke nå lenger.. Endret 16. november 2011 av ReGaiN Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) 1..? Hver perk gjør deg sterkere/mer effektiv. Effektiviteten øker med antall perks Beklager, formulerte meg litt dårlig her. Det jeg lurer på er hvor mange "trær" totalt; man burde konsentrere seg å investere poeng i, for å gjøre karakteren sin mest mulig effektiv/spesialisert, og ikke ender opp med en jack of all trades-type. Jeg er på god vei til å bli et "juletree" med perks både her og der.. somebody stop me!! Går for tiden for Smithing/Sneak/One hand/block/archery og.....restoration.... he he Kan man vere werewolf og vampyr smatidig? Dette lurer jeg også på, men nå er vel en av abilitiesene til werewolf at man er resistent mot sykdom? Og vampyr "bitt" går vel under sykdom? Bare en teori, ikke testet ut enda. Endret 16. november 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) 1..? Hver perk gjør deg sterkere/mer effektiv. Effektiviteten øker med antall perks Beklager, formulerte meg litt dårlig her. Det jeg lurer på er hvor mange "trær" totalt; man burde konsentrere seg å investere poeng i, for å gjøre karakteren sin mest mulig effektiv/spesialisert, og ikke ender opp med en jack of all trades-type. Level 50 er softcappen, så du kan rekne alt mellom 30 og 50 poeng om du ikkje skal powergame - så kanskje tre-fire fulle tre pluss litt her og der? På eine karakteren min tenkjer eg å fylle onehanded, heavy amour, block og smithing, pluss litt i restoration. Så får eg sjå kva som er igjen. På den andre er planen stealth, archery, og conjuration, med litt i lockpick og onehanded. 70 er hardcap, om du er tolmodig. Edit: Rekna litt på det no - om ikkje eg har blingsa heldt det for Heavy-karakteren å vere 46-48 for å få alt eg vil ha. Så du får justere ambisjonsnivåa ut i fra kor lenge du tenkjer å spele. Endret 16. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Blir litt lei av bugs nå, de første 13 timene var helt bugfrie, så begynnte jeg noen ganger å miste teksturer, pluttselig blir visse ting lilla, noen ganger visse rustninger, noen ganger mobs, noen ganger terreng, eneste måten å fikse det på er å gå ut av spillet og inn igjen, noen ganger skjer det ikke noen ganger skjer det med en gang jeg starter spillet. Har også begynt å få random CTDs, først skjedde det bare når jeg brukte fast travel, men nå skjer det random ganger. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 skaffet meg dette spillet på ps3, genialt spill. Spiller som stealth og bue, er lvl 7 atm. hehe. Spørsmål er da, hvilke klan/guild bør jeg joine? Hvordan vet jeg hvilke quest jeg skal gå etter? kom plutslig borti noen troll som drepte meg på 3 slag. var jo litt kjipt. Gjerne kom med flere tips til en nybegynner innen the elder scrolls Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kan man vere werewolf og vampyr smatidig? Tror ikke det. Såvidt jeg vet er å bli varulv en måte å bli kvitt vampirism på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 skaffet meg dette spillet på ps3, genialt spill. Spiller som stealth og bue, er lvl 7 atm. hehe. Spørsmål er da, hvilke klan/guild bør jeg joine? Hvordan vet jeg hvilke quest jeg skal gå etter? kom plutslig borti noen troll som drepte meg på 3 slag. var jo litt kjipt. Gjerne kom med flere tips til en nybegynner innen the elder scrolls Level skaleringen i Skyrim er sånn at monstre gjerne er satt MANGE levels over deg enkelte steder, de er det ikke meningen du skal kunne drepe. Så ser du troll tidlig, bare stikk, ikke dra dem mot deg. Da ender du med å bli slått 100 meter opp i lufta og død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå