Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har møtt masse drager etter den første jeg drepte ved det tårnet, før jeg gikk opp til graybeards.

En morsomt øyeblikk for meg var når en random drage spawnet ved en gigant jeg skule drepe for en bounty. De to drepte hverandre mens jeg ble ignorert. Stod bare å skøyt piler på begge. Jeg er redd for at det blir ekstra vanskelig når jeg må ta en drage alene siden jeg alltid har hatt wildlife eller npcer til avledning i nærheten til nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Wth? I går hadde jeg 100magic, 150/160 hp og 140 i stamina.

Nå har jeg 130 i alle tre

Edit: Gikk en save tilbake, alt er normalt igjen

Tydelegvis går klubben til giants opp til himmelen

ScreenShot2.bmp

Klubba stiger sakt men sikkert opp mot himmelen. Ligger en død giant under, som The Companions drepte når jeg gikk forbi

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

noen av dere som har skikkelig god peiling som kan si hva jeg skal gjøre for å få skyrim til å ikke lagge så mye på datan min?

Jeg vet at datan min har potensiale til å ta skyrim uten at det lagger så mye som det gjør.

Det er slik at det kjører veldig bra også blir det gradvis mer lagging før det plutselig kjører bra igjen. Det er sånn at hastigheten blir bremset, altså sånn smålagging og det kan være vanskelig å styre pekeren med musa.

Kan det være at jeg har lite ram eller er det noe annet som jeg kan stille på?

Lenke til kommentar

Jeg har så sykt mange items med enchants på nå .. Sanne ting som gir en viss % bonus til feks archery, sneaking, lock picking og så videre. Burde jeg disenchante dem selv, eller burde jeg selge dem til en vendor?

Disenchant alt du kan. Du kan bare disenchante en type enchant én gang.

Lenke til kommentar

Mulig det er Ram ja, selv om Skyrim vistnok bare "bruker" 2gb.

Kjører du på high settings med et moderat skjermkort? Prøv medium/lov. Slå av AA, og se om det hjelper også.

Har du oppdatert driveren til skjermkortet?

Kjører du programmer i bakgrunnen mens du spiller?

har 3 gb ram og 512 på skjermkortet da... geforce 7600

prosessor AMD triple core 2,80 ghz

og det bør jo holde det. men før jeg fikk skyrim så spillte jeg oblivion men det også lagga og det pleide alltid å kjøre veldig fint.

nei har ikke oppdatert men skal prøve det.

alltid når jeg spiller så skrur jeg av så mange "rambrukere" som mulig. Bare nettlesern bruker jo ca 500 mb ram.

Slå av AA? hva er det? :O var det antialiasing du mente med det?

Endret av trespiser
Lenke til kommentar
Kom over denne videoen på youtube i dag...

Det irriterer meg litt at i det noe dør eller blir stunned går de over i extremo ragdoll-modus med lemmer i alle retninger, sklir, faller og spretter rundt omtrent friksjonsfritt med tilsynelatende eksponential energimengde. Dette skjer i de fleste spill de siste par årene. Noen ganger savner jeg dødsanimasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...