Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skjønner jeg ingen verdens ting. Plutselig får jeg beskjed om at "The save relies on content that is no longer available etc.", og når jeg loader, får jeg en CTD. Jeg har ingen mods installert, og har ikke rørt PCen siden jeg skrudde av i går kveld.

 

Prøv å sjekke under Data Files i launcheren om .esm-filen er haka av?

 

Er forresten litt oppgitt over korleis dei har gjort smithing til ein grind. Er akkurat som å levle Blacksmithing i WoW - masseproduksjon av dritt for å få opp skills til eit nivå kor du kan lage noko som er nyttig. Og spreiingen er ikkje akkurat god mot slutten - nye ting på 80, 90 og 100, men ingenting mellom 50 og 80 (om du ikkje tel Arcane Blacksmith på 60). Jaja, det er vel verdt det når eg får Dragonbone-armouren min.

Selv orker jeg ikke å masseprodusere ting så jævla mye, så boostet meg selv via console til smithing lvl 90 slik at det ikke tar så lang tid.

Lenke til kommentar

Er sikkert samme fyren som legger ut bjørnefeller overalt som tenner alle stearinlysene i dungeons også.

 

Og legger ut health potions på kirkegårder. Omtenksomt da, i tilfelle man skulle gjenoppstå som zombie er det kjekt med en health potion før du rusler avgårde.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selv orker jeg ikke å masseprodusere ting så jævla mye, så boostet meg selv via console til smithing lvl 90 slik at det ikke tar så lang tid.

 

Har fiksa FoV og stundom brukt showracemenu for tweake litt på karakteren min (han har fått meir hår og skjegg etter kvart som tida har gått!), men å endre skill values trur eg vert litt for drøyt for min del. :)

 

Er uansett snart på 80, så lidinga har ei ende. :p Må berre finne ebony...

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

noen som vet en bra måte å få drept hun dama fra dark brotherhood, gjore det queste med å drepe for den guttungen , men for å fullføre det måtte jeg drepe hun . og siden denne char jeg har nå skal være holy dude , passer jo ikke dette noe særlig bra :p lol .

 

problemet er at hun er jo sykt sterk , får jo ikke drept hun. er lvl 14 med fullt dwarn gear har til å med lært meg å bruke magi som forbedre hele armouren for 40s. men denne mordern bare drainer life fra meg heletiden!

Lenke til kommentar

Drain Life er berre på våpenet hennar, så du kan kite. Om du har healing kan du heale samstundes som du slår ho, eller du kan gjere det same med Ward for å blokkere leechinga. Enklaste er å bruke shield bash eit par gongar (enorm stamina drain), men då er det jo ein føresetnad at du har 30 i block og riktige perks.

Lenke til kommentar

Dagens lille oppsummering av spill før jobb:

-Gikk opp til Graybeards og fortsatte mainquest for å trigge random drage-encounters, og det funka, i bunnen kom det en koselig frost drage, og vips drage nr.2 død :)

-Ble varulv ;)

-på vei til Riften for å snakke med presten :)

 

Skal brått spille etter jobb også, 'this is oh so too addictive*

Lenke til kommentar

noen som vet en bra måte å få drept hun dama fra dark brotherhood, gjore det queste med å drepe for den guttungen , men for å fullføre det måtte jeg drepe hun . og siden denne char jeg har nå skal være holy dude , passer jo ikke dette noe særlig bra :p lol .

 

problemet er at hun er jo sykt sterk , får jo ikke drept hun. er lvl 14 med fullt dwarn gear har til å med lært meg å bruke magi som forbedre hele armouren for 40s. men denne mordern bare drainer life fra meg heletiden!

Kan iogforsåvidt forstå det med å jukse på smithing-skillen. Er jo strengt talt ikke så morsomt å masseprodusere ting i et spill som går ut på å utforske verdenene, gjøre quests og lignende, selv om det jo er en del av spillet ^^

Lenke til kommentar

Hahahahahah, var på vei til et quest langt ute i ingemannsland, når jeg plutselig møter på to folk som angriper meg, hvor jeg angriper tilbake men ingen av de dør, de bare setter seg ned og etter en stund reiser de seg igjen da vil en som heter Vilkas snakke med meg og spør om jeg vil bli med i The Companions.

Merkeligste jeg har møtt på i spillet hittil :)

Lenke til kommentar

Hahahahahah, var på vei til et quest langt ute i ingemannsland, når jeg plutselig møter på to folk som angriper meg, hvor jeg angriper tilbake men ingen av de dør, de bare setter seg ned og etter en stund reiser de seg igjen da vil en som heter Vilkas snakke med meg og spør om jeg vil bli med i The Companions.

Merkeligste jeg har møtt på i spillet hittil :)

 

he he kan man jo trygt si var en bug ja ;)

Lenke til kommentar

Dagens lille oppsummering av spill før jobb:

-Gikk opp til Graybeards og fortsatte mainquest for å trigge random drage-encounters, og det funka, i bunnen kom det en koselig frost drage, og vips drage nr.2 død :)

-Ble varulv ;)

-på vei til Riften for å snakke med presten :)

 

Skal brått spille etter jobb også, 'this is oh so too addictive*

 

 

Hmm, vent litt.. Jeg trodde det eneste du trengte å gjøre i main questene var å drepe den første dragen utenfor Whiterun, for å kunne møtte på tilfeldige drager i villmarken? Vil ikke opp til Graybears osv :'(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...