Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Hvordan tjener dere penger på å stjele? Jeg stjeler fra omtrent alle jeg ser, men de har jo bar 0-30 gull. Og kan du ikke stjele pengene til kjøpmenn?

Jeg er lvl 11, har solgt omtrent alt jeg har fått, stjelt fra alle jeg ser og utforsket en del huler rundt Whiterun og Riverwood. Har gjort mainquest opp til den første dragen, og jeg har bare 3k

Jeg finner ofte ringer, smykker osv som er verdt 200+

Har også funnet over 1k gull på noen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg burde kjøpe meg Skyrim ... Det er en sånn indre sak som skriker sårt etter det selv om lommeboka sier nei. Kanskje jeg skal pickpockete skyrim fra Game eller noe? :lol:

Finn en stor boks og sett på hodet til selgeren slik at han ikke ser deg og stjel spillet :F funker iallefall i skyrim med store gryter ^^

Lenke til kommentar

Går det an og resette perks?

Ja, men du må bruke console commands

Går det ann å se stats og eventuelt en oversikt over buffs/debuffs noe sted? Finner det pokkern meg ikke.

Prøver også å skaffe eget materiale til blacksmithing, men finner såvidt noe annet enn iron og det har vært utdatert ganske lenge nå.

Buffs/debuffs fins under active effects tabben i magic. Stats viser på våpen ikke så vanskelig å legge det sammen. Det fins mange miner rundt omkring skyrim. se etter et hammer/meisel symbol når du går rundt i verden, det er et ikon for mines

Lenke til kommentar

Kun funnet en mine så langt, mange grotter, få mines. Kanskje jeg bare har vært på feil steder.

Under magic tabben faktisk, var ikke særlig intuitivt, men så lenge jeg finner fram er det greit! Er spesielt med tanke på shrines og blessings, aner jo ikke hva pokkern de gjør.

Tenkte mer på strenght osv. Når en potion sier den gir meg 30 strenght gir det meg ingenting da jeg ikke vet om 30 er mye eller lite i forhold til hva jeg har.

Lenke til kommentar

Går det ann å se stats og eventuelt en oversikt over buffs/debuffs noe sted? Finner det pokkern meg ikke.

Prøver også å skaffe eget materiale til blacksmithing, men finner såvidt noe annet enn iron og det har vært utdatert ganske lenge nå.

Hvis du går på spells menyen har du nederst noe som heter "active ett-eller-annet" Der står alle debuffs og buffs

Lenke til kommentar

Kun funnet en mine så langt, mange grotter, få mines. Kanskje jeg bare har vært på feil steder.

Under magic tabben faktisk, var ikke særlig intuitivt, men så lenge jeg finner fram er det greit! Er spesielt med tanke på shrines og blessings, aner jo ikke hva pokkern de gjør.

Tenkte mer på strenght osv. Når en potion sier den gir meg 30 strenght gir det meg ingenting da jeg ikke vet om 30 er mye eller lite i forhold til hva jeg har.

strenght potions gir deg bare mer carry weight. Ikke noe annet. Det står på potionen hva den gir.

Lenke til kommentar

Er så usikker på hva slags "class" jeg burde spille som! Vet at det er subjektivt, men kan dere fortelle litt om deres erfaringer, og hva dere er? Inkl. Perks.

Liker du å løpe rett inn og meie ned alt du ser? Sats på Orc 2handed.

Liker du heller å ha en companion med deg og la den tanke mens du gjør masse damage fra siden? Gå Archer/Magic

Liker du å snike deg rundt/unngå mest mulig kamp? Velg assasin eller archer.

Alt etter spillestilen påvirker dette perks.

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg den peneste og eller mest interessante damen å gifte meg med (og hva heter hun)? Har sett få aktuelle hittil for å si det sånn

Ingen av dem er serlig pene i det hele tatt. Nærmeste er vel aela the huntress syns nå jeg

Hvor finner jeg den peneste og eller mest interessante damen å gifte meg med (og hva heter hun)? Har sett få aktuelle hittil for å si det sånn

Kan man GIFTE seg i Skyrim? :p

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Marriage

Lenke til kommentar

Har funnet 2 miner, 1 der med Honninbrew meadery. Kor det ligger masse ores og slenger, også var det ein i ein by, hugsar ikkje navnet, utforska den heller ikkje. Og det er forresten ein i den Khamcath byen, where gold and silver flows in the rivers elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...