Romis Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvorfor gidde å bruke 5k på et hus, med mindre man driter penger? Synes det er mye bedre å bruke det på trene opp skillsene. Gift deg heller med en kjerring, så kan man flytte inn hos henne 5,000g er småpenger. Sitter nå med 65,000g etter kjøpt hus og hest, samt litt skill level-ups. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 hmmmm... Jeg er lvl 11 og har under 2k med cash. Må vel begynne å stjele litt mer da. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Race: Imperial Level: 5 Bruker Dual-wield med Steel Sword. Noen tips? Bør jeg bruke noe annet enn Dual-wield? Tenker å satse litt på magi her i gården og. Føler forresten at nesten ingen velger å bruke Imperial-rasen. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Å skaffe seg penger er ikke noe problem i dette spillet. Jeg brukte alt jeg hadde på å skille smithing til 100, og satt igjen med noen par hundre gull etter dette. Jeg bestemte meg for å skille opp pick pocket, siden jeg trodde dette kunne bli nyttig og siden jeg trengte litt gull. Har nå fått denne skillen til 100 også, og har mer gull enn jeg noen gang kommer til å trenge. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bare å begynne å stjele, så tjener man fort penger. Trenger ikke høy sneak skill eller lockpick skill, trenger bare en bøtte, eller to. *For dere som ikke skjønner vitsen, søk på 'How to steal in Skyrim' på youtube.com* 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 FUCK STEAM!! Skulle spille litt Skyrim i går og til min store fortvilelse hadde jeg mistet nettet av en eller annen grunn. Er så vant med tidligere spill jeg har spilt i det siste at når nettet er nede får jeg ikke spilt (HON/WOW etc.), men så kommer jeg jo på at dette er et singelplayer spill :D Jeg starter Skyrim. "steam trying to connect... connetion failed" trykker så work offline. "Error, Steam could not connect" !?!?! Holdt på å gå i taket. Dette er takken for oss som betaler for spillet?! Ille nok at vi måtte vente til release date for å kunne spille. Fikk heldigvis løst det med å koble mobilen opp mot pc og bruke mobilnettet for å logge. Andre som har opplevd dette? Hva om jeg ikke hadde hatt nett på mobilen. Hadde jeg ikke fått spilt da? Steam kan brenne i helvette! Lenke til kommentar
Edian Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Angående det å skaffe gull har jeg noen personlige tips. Når du plukker ting du skal selge, vurder pris/vekt på tingene. Da slipper du overbelastning så fort. Ha gjerne med deg en NPC du har hjulpet til å bære for deg. Vendors får tom for gull, men du trenger ikke stikke til en annen hver eneste gang. Du kan bli der u er, vente i 2x24 timer, og ta-da! Prøv å samle alt du kan av ingredienser. Jeg lagret de selv i en kiste i huset mitt hvor alchemylaben står. Etter en stund smalt jeg alt sammen, og tjente en god del cash. Dette er i hvert fall det jeg har gjort Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 FUCK STEAM!! Skulle spille litt Skyrim i går og til min store fortvilelse hadde jeg mistet nettet av en eller annen grunn. Er så vant med tidligere spill jeg har spilt i det siste at når nettet er nede får jeg ikke spilt (HON/WOW etc.), men så kommer jeg jo på at dette er et singelplayer spill :D Jeg starter Skyrim. "steam trying to connect... connetion failed" trykker så work offline. "Error, Steam could not connect" !?!?! Holdt på å gå i taket. Dette er takken for oss som betaler for spillet?! Ille nok at vi måtte vente til release date for å kunne spille. Fikk heldigvis løst det med å koble mobilen opp mot pc og bruke mobilnettet for å logge. Andre som har opplevd dette? Hva om jeg ikke hadde hatt nett på mobilen. Hadde jeg ikke fått spilt da? Steam kan brenne i helvette! At du ikke har nett i 2011 er jo et større mysterium. Dette gir i hvertfall økt sikkerhet, slik at hvis noen har logget på din konto på en annen pc, kan de sitte å spille Skyrim på din konto? Vil heller ha en ''må-være-pålogget'' nødvendighet, da. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva hvis jeg hadde tatt med laptop'n på hytta? Skal jeg ikke få lov til å spille da? Hvis noen hadde logget inn på min konto og spilt hadde det vært samma om de hadde nett eller ikke da de kan logge inn 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva hvis jeg hadde tatt med laptop'n på hytta? Skal jeg ikke få lov til å spille da? Hvis noen hadde logget inn på min konto og spilt hadde det vært samma om de hadde nett eller ikke da de kan logge inn Logg inn hjemme, så er det bare å starte spillet via Steam. Da er du teknisk sett logget inn. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva hvis jeg hadde tatt med laptop'n på hytta? Skal jeg ikke få lov til å spille da? Hvis noen hadde logget inn på min konto og spilt hadde det vært samma om de hadde nett eller ikke da de kan logge inn Offline mode? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bare å begynne å stjele, så tjener man fort penger. Trenger ikke høy sneak skill eller lockpick skill, trenger bare en bøtte, eller to. *For dere som ikke skjønner vitsen, søk på 'How to steal in Skyrim' på youtube.com* Angående dette. Hvordan løfter man opp bøtten? Har prøvd endel forskjellige ting, men før ikke til å løfte bøtten slik som i videoen, og putte den på hodet til NPC. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har gått lei av brutebuilden min og ønsker nå å konvertere fra heavy til light armor (har i tillegg nettopp begynt på Thieves Guild/Dark Brotherhood). Noen som har noen gode tips til hvordan man best kan levle light armor (i tillegg til training)? Er forøvrig level 32. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) dobbelpost. Endret 16. november 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bare å begynne å stjele, så tjener man fort penger. Trenger ikke høy sneak skill eller lockpick skill, trenger bare en bøtte, eller to. *For dere som ikke skjønner vitsen, søk på 'How to steal in Skyrim' på youtube.com* Angående dette. Hvordan løfter man opp bøtten? Har prøvd endel forskjellige ting, men før ikke til å løfte bøtten slik som i videoen, og putte den på hodet til NPC. Hold inne den knappen du bruker til å loote ting med. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Konsoll :love: Mods :love: Steam lagrer i jpg btw 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvordan tjener dere penger på å stjele? Jeg stjeler fra omtrent alle jeg ser, men de har jo bar 0-30 gull. Og kan du ikke stjele pengene til kjøpmenn? Jeg er lvl 11, har solgt omtrent alt jeg har fått, stjelt fra alle jeg ser og utforsket en del huler rundt Whiterun og Riverwood. Har gjort mainquest opp til den første dragen, og jeg har bare 3k Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg tror jeg burde kjøpe meg Skyrim ... Det er en sånn indre sak som skriker sårt etter det selv om lommeboka sier nei. Kanskje jeg skal pickpockete skyrim fra Game eller noe? 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvordan tjener dere penger på å stjele? Jeg stjeler fra omtrent alle jeg ser, men de har jo bar 0-30 gull. Og kan du ikke stjele pengene til kjøpmenn? Jeg er lvl 11, har solgt omtrent alt jeg har fått, stjelt fra alle jeg ser og utforsket en del huler rundt Whiterun og Riverwood. Har gjort mainquest opp til den første dragen, og jeg har bare 3k Gå til toppen av butikkene, og bygninger til folk. Sett deg ned og stjel alt av ingredienser, potions, rustninger, osv. Løp ned og selg til kjøpmannen. Man tjener dog mest på å gå til dungeons og cleare de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå