xm8 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Utdrag fra intervju med Todd Howard (Bilder): -------------------------------------------------------------------------------------------------- - Pow! Right in the Kisser! - Forest Mountains (new). - Dragon Mountains (released by Beth). - Elven Ice Fight. - Elven + Dungeon. - Strolling, Plus Dog. - Assassin. - Dragon Fight. - Mountain Peaks. - Spellsword. - Muscle!!! Endret 15. februar 2011 av xm8 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har de tatt seg bryet med å sørge for at strength (eller endurance, whatever) gjør karakteren din mer muskuløs, eller ser alle ut som Brad Pitt for ti år siden? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Det der er veldig lite viktig for min del. Når jeg bruker tid (og jeg bruker ofte lang tid) på å lage karakteren i begynnelsen, så ser jeg helst at han holder seg slik uavhengig av stats gjennom resten av spillet. Nå er det selvfølgelig kun ansiktet du kan redigere på i Oblivion, men hvem vet hva de har planlagt å gjøre redigerbart i Skyrim. Er det en ting jeg virkelig bryr meg om dog, så er det rustning-design. Jeg kunne ikke fordra noen av High-end rustningene utseendemessig i verken Morrowind eller Oblivion om du hadde på hjelm, med unntak av Indoril armor i Morrowind, og Ebony armor i Oblivion. Daedric armor er generelt sett veldig stilig i begge spillene, men den medfølgende hjelmen(e) ser helt grusomt 'cheesy' ut. I begge spillene har det vært slik at for å oppnå best mulig resultat stats-messig så må du blande ulike typer rustning, på grunn av de veldig gode, men ofte veldig stygge artifact-kvalitet variantene som finnes. Dette håper jeg det blir slutt på, ved at de enten gir oss fordeler med å bruke hele sett med rustning, fremfor å blande, kanskje noe ala Dragon Age: Origins, eller gjør de unike rustning-delene stiligere og mer integrerbare med de settene som allerede finnes. Men mest av alt; Jeg håper de gjør de virkelig fete rustningene brukbare, både praktisk og stats-messig. Jeg tenker da på High Ordinator rustning i Tribunal, som du ikke kunne bruke uten å bli forsøkt drept av vaktene i Mournhold eller Vivec; eller Ranger Combat Armor i New Vegas, som ga deg ulemper med tanke på NCR rep. Endret 15. februar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg vil ha bedre design på leather armors O_o Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Teaser site som etter sigende skal vise ingame-trailer for Skyrim når ndtellingen er ferdig... Link til teaser-site med wallpaper. Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gleder meg til å få sett litt hvordan Skyrim blir iform av en ingame-trailer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Han så barsk ut ja! Da er det bare å følge med i morgen da. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tro om Bethesda blir å gi ut små teasere i form av in-game klipp de 10 siste dagene før lansering slik de gjorde før Oblivion? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Heh... De pleide jeg å laste ned i økonomitimene på skolen, siden nettet hjemme var rævva. *mimremimre* Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Meh, Nord. Jeg blir selvfølgelig (som alltid) å spille som Dunmer. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tsk, tsk. Jeg blir selvfølgelig, som alltid å spille som alle klassene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Vurderer Argonian som første hovedkarakter denne gangen, stikk i strid med Bosmer-tradisjon. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ender sikkert opp med Dunmer igjen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Vet ikke hva jeg kommer til å velge. Hvis bosmerene faktisk ikke ser ut som de var blitt trykket sammen og faktisk ser litt greie ut så blir det nok Bosmer ja. Muligens bare en Imperial. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kahjiit, anyone? Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Pfft, Kahjiit er for furries Aner ikke hva jeg skal gå. Har styrt unna alver og lignende mtp at de har sett så ekstremt stygge ut i tidligere spill (snakker da om Morrowind og Oblivion) og de reptilene liker jeg heller ikke. Men nå blir forhåpntligvis ikke et problem lengre Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Blir nok Nord som alltid, tenker jeg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg spilte bare som Imperial i Oblivion og er Khajiit i Morrowind. Muligens skal jeg spille Nord i Skyrim. 1 time og 46 minutter igjen nå. Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg kommer nok til å spille som Nord jeg. Bare 45 min igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå