Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Utdrag fra intervju med Todd Howard (Bilder):

--------------------------------------------------------------------------------------------------

6nev4y.jpg

- Pow! Right in the Kisser!

usvz7h.jpg

- Forest Mountains (new).

8difj6.jpg

- Dragon Mountains (released by Beth).

kl247s.jpg

- Elven Ice Fight.

30qtu6.jpg

- Elven + Dungeon.

x82z7e.jpg

- Strolling, Plus Dog.

bmn944.jpg

- Assassin.

r8r9d1.jpg

- Dragon Fight.

96twsl.jpg

- Mountain Peaks.

8sax1k.jpg

- Spellsword.

423jwn.jpg

- Muscle!!!

Endret av xm8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er veldig lite viktig for min del. Når jeg bruker tid (og jeg bruker ofte lang tid) på å lage karakteren i begynnelsen, så ser jeg helst at han holder seg slik uavhengig av stats gjennom resten av spillet.

Nå er det selvfølgelig kun ansiktet du kan redigere på i Oblivion, men hvem vet hva de har planlagt å gjøre redigerbart i Skyrim.

Er det en ting jeg virkelig bryr meg om dog, så er det rustning-design. Jeg kunne ikke fordra noen av High-end rustningene utseendemessig i verken Morrowind eller Oblivion om du hadde på hjelm, med unntak av Indoril armor i Morrowind, og Ebony armor i Oblivion. Daedric armor er generelt sett veldig stilig i begge spillene, men den medfølgende hjelmen(e) ser helt grusomt 'cheesy' ut.

I begge spillene har det vært slik at for å oppnå best mulig resultat stats-messig så må du blande ulike typer rustning, på grunn av de veldig gode, men ofte veldig stygge artifact-kvalitet variantene som finnes. Dette håper jeg det blir slutt på, ved at de enten gir oss fordeler med å bruke hele sett med rustning, fremfor å blande, kanskje noe ala Dragon Age: Origins, eller gjør de unike rustning-delene stiligere og mer integrerbare med de settene som allerede finnes.

Men mest av alt; Jeg håper de gjør de virkelig fete rustningene brukbare, både praktisk og stats-messig. Jeg tenker da på High Ordinator rustning i Tribunal, som du ikke kunne bruke uten å bli forsøkt drept av vaktene i Mournhold eller Vivec; eller Ranger Combat Armor i New Vegas, som ga deg ulemper med tanke på NCR rep.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Pfft, Kahjiit er for furries :p

Aner ikke hva jeg skal gå. Har styrt unna alver og lignende mtp at de har sett så ekstremt stygge ut i tidligere spill (snakker da om Morrowind og Oblivion) og de reptilene liker jeg heller ikke. Men nå blir forhåpntligvis ikke et problem lengre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...