Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takker ;) Vil vere en god imperial.

Edit: Hvor starter man companions questet?

 

Jeg fant 3 stk som står og dreper et troll rett utenfor whiterun langs veien. Når de er ferdig med trollet, enten du hjalp til eller ikke, kan du snakke med dem, de sier de tilhører The Companions. Så får du en quest om å snakke med sjefen deres i ølhallen, han er den eneste som kan gi deg medlemsskap..så er det vel bare å dille litt for han så blir du member.

Får det i jorvaskir også, inne i selve whiterun.

Lenke til kommentar

Ok, takker ;) Vil vere en god imperial.

Edit: Hvor starter man companions questet?

 

Jeg fant 3 stk som står og dreper et troll rett utenfor whiterun langs veien. Når de er ferdig med trollet, enten du hjalp til eller ikke, kan du snakke med dem, de sier de tilhører The Companions. Så får du en quest om å snakke med sjefen deres i ølhallen, han er den eneste som kan gi deg medlemsskap..så er det vel bare å dille litt for han så blir du member.

Takker ;) Noen som har en liste over alle vaapnene/armor in game?

Lenke til kommentar

Å gud, som jeg elsker archery!

Ingenting er som å snike seg innpå diverse avskum og plante en pil midt i mellom øyenene deres. Lydlyst og ute av syne. Sneak og archery, mine favoritter!

Sure, dog meningsløst da hele kroppen regnes som en. Håper virkelig det blir fikset fra console :(

 

 

''Shouts'' er ikke noe du absolutt har bruk for uansett.

Greit å kunne ta ut en hel by ved et enkelt trykk, er det ikke? :whistle:

 

 

Noooo! Bug... Esbern opner ikke døra i Ratway :( Råd?

 

Edit: Fant ut. Måtte daue og prøve på nytt. Måtte finne et bål å steke meg i en evighet siden jeg hadde drept alle :ermm:

Protip som også hindrer et par andre questbugs: Pakk ut VoicesExtra.bsa med OBMM til data-mappen. Av en eller annen merkverdig grunn hjelper det.

 

 

Når får jeg unlocket "neste tier" med spells? Er stuck med novice spells innen destruction med en skill på 55. Jeg blir jo helt ubrukelig.

Så fort du kan låse opp neste tier perk, hvis jeg husker rett.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

En annen grunn til å ikke bruke printscreen er at de blir lagret som bmp, og de er gjerne ~3mb i størrelse og det tar i lengden veldig mye plass. Pluss at om du laster opp bmp som vedlegg her på forumet så vil det ikke vises som et bilde, men som en download-link. Og er mange som aldri gidder å trykke på sånne, fordi da må de lastes ned lokalt før man kan åpne de. Max upraktisk og veldig "10 år siden"...

Endret av TMB
Lenke til kommentar

En annen grunn til å ikke bruke printscreen er at de blir lagret som bmp, og de er gjerne ~3mb i størrelse og det tar i lengden veldig mye plass. Pluss at om du laster opp bmp som vedlegg her på forumet så vil det ikke vises som et bilde, men som en download-link. Og er mange som aldri gidder å trykke på sånne, fordi da må de lastes ned lokalt før man kan åpne de. Max upraktisk og veldig "10 år siden"...

 

Sett fraps til å lagre bildene som jpg eller png. Problem solved.

Lenke til kommentar

Når man uansett må bruke Steam for å spille Skyrim, så er det jo mye mer praktisk å bare trykke F12 som er Steams innebyggede knapp :p

 

Da blir de lagret lokalt da også...

Prosessen er vel enklere om steam lagrer i bmp? Eller lager den i png/jpg?

 

Er det mulighet for å lagre stasj noe sted før man har blitt medlem av noe, giftet seg eller kjøpt seg hus?

 

Har noen tunge ting jeg skulle lagt fra meg.

 

Finn et hus med noen uviktige characters og drep de. Ellers så kan du sikkert lagre det i huset til ho dama i den første byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...