Muggkaare Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 er skyrim virkelig så bra? synes begynnelsen er ekstremt kjedelig (kommet meg til der hvor jeg skal snakke med jarlen etter tunnelen helt i starten) og synes det er ganske komplisert. vil det her gå seg til? har spilt litt witcher 2 og dragon age origins også, så er ikke helt "noob" innenfor rpg. Ja, det er virkelig så bra! Jeg var trodde det skulle være et helt ok spill, etter starten var jeg skuffet, og så, når jeg fikk løpe rundt fritt og herje ble det bedre og bedre. Spillet er fantastisk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Prøv å frigjøre deg litt fra å bare dilte fra sted til sted som mainquesten forteller deg. Spillet verker etter å bli utforsket. Du kan i praksis lage dine egne epic stories bare ved å rusle rundt og oppleve ting. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har level 100 på sneak , block,heavy n light armour 92 på 2 hånds våpen 79nå på resturation og 46 på karakter levelen begynner å hjelpe på Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 er skyrim virkelig så bra? synes begynnelsen er ekstremt kjedelig (kommet meg til der hvor jeg skal snakke med jarlen etter tunnelen helt i starten) og synes det er ganske komplisert. vil det her gå seg til? har spilt litt witcher 2 og dragon age origins også, så er ikke helt "noob" innenfor rpg. Jeg har spilt litt dragon age. Og skyrim er ikke så veldig ulikt det (Du kan ikke bli en drage i skyrim, som jeg vet om iallefall). Forskjellen er egentlig også alt, skyrim har en bredde i ting å gjøre og bedrive tiden med. At skyrim er komplisert er noe man kan diskutere. Jeg syntes ikke at det er så veldig komplisert, da jeg har hatt ett langt forhold til Oblivion. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har unlocka muligheten for å lage dragon scale armor på level 50 smithing. Tar jeg feil eller kan man lage dragon scale armor umiddelbart eller må man finne noen oppskrift etc? Finner ikke armor-typen i forgen. Du trenger level 100 smithing for å unlocke den, om jeg ikke tar feil Det stemmer, lvl 100 smithing for dragon scale armor. lvl 50 åpner scale armor og plate armor. Du finner de under Steel. Jeg gjorde samme "feil" som deg. Full av forhåpninger brukte jeg minst 20 minutt på å finne de nye oppskriftene. Det var mye inn og ut av hus og reloade for å se om det var en bug eller noe Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 15. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Eller som samco ville sagt det: "Ja :!: det er kjempe bra :!: Endret 15. november 2011 av Bytex 19 Lenke til kommentar
Edian Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 er skyrim virkelig så bra? synes begynnelsen er ekstremt kjedelig (kommet meg til der hvor jeg skal snakke med jarlen etter tunnelen helt i starten) og synes det er ganske komplisert. vil det her gå seg til? har spilt litt witcher 2 og dragon age origins også, så er ikke helt "noob" innenfor rpg. Ganske kjipt å spørre om egentlig. Om spillet gir deg dårlig førsteinntrykk, må du jo bare avgjøre om du vil gi det en lenger sjanse. Du vet godt hva folka her synes om spillet. holder på a levle resturation level 77 atm ?? lvl 77? o.O Har du spillt skyrim 24/7 siden det kom ut? XD Er lvl 6 og har spillt noen timer hver dag siden det kom ut... Er jeg noob eller noe? Og blir man bergegnet som "ond" hvis man er werewolf? Er Imperial og vil ikke bli beregnet som ond Han menker nok at levelen på skillen restoration er lvl 77 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Når får jeg unlocket "neste tier" med spells? Er stuck med novice spells innen destruction med en skill på 55. Jeg blir jo helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hm, når Ai blir "for bra" Jeg var i en lang long range duel med noen insekter, insektene løp sin vei, for å unngå pilene mine så løpe tilbake og spyte på meg for å så løpe sin vei igjen, tydlig at de bruker samme ai på div mobs, sorry men jeg tror ikke insekter har hjernen til å skjønnne at de må unngå piler, jeg kan kjøpe at troll og kjemper kanskje er smarte nok, men ikke faen om et insekt er det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Tror AI'n på NPC og monstre er helt random distribuert. Møtte på en kar som ville prate med meg ute på landeveien ved en elv. Ble lei og nuka han ned til 0 helse. Han døde ikke. Men ble aggressiv, og ropte "FALL BACK!" plutselig, og la på flekkings rett ut i elva og forsvant. Kikket rundt etter ham, og fant han inne ved en stein, svømmende. Han ropte "I WILL BATHE IN YOUR BLOOD" og svømte midt ut i elva og forsvant over kanten på fossen. Rock solid AI 2 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Apropos AI. Klarte på en eller annen måte å overbevise vaktene om at det ikke var jeg som myrdet en gammel dame i fosterhjemmet, men ett av barna. 9 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dette er min nye hobby. (Les: Unrelenting force) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bruker du virkelig print-screen-knappen, og ikke F12? 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Apropos AI. Klarte på en eller annen måte å overbevise vaktene om at det ikke var jeg som myrdet en gammel dame i fosterhjemmet, men ett av barna. What? Hvordan klarte du det? Stakkars unge! Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Spørsmål: Kor ofte bruke de compainons ute på questing/dungeons? personligt har eg berre brukt folka fra jorrvask når dei må vere med, men ikveld har eg med ein heile tida. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg møtte på en fyr her som sprang vekk fra noe og ville gjemme seg. Han ga meg noen håndbeskyttelses-greier som ga meg 15% mere damage med bue. Tok mannen ned til 0% liv så kom den en annen fyr løpende og spurte om jeg ahdde sett fyren som da sto rett ved siden av meg, svarte han står der (uten å nevne noe om disse håndgreiene, som faktisk var ett av valgene) så den nye mannen drepte han andre fyren og jeg fikk nytt stasj. Ikke helt på topp AIen når de står rett ved siden av hverandre og de ikke legger merke til det 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det er en random event som skjer i skogen faktisk. Har møtt på det selv noen ganger. Jeg får en item av en random dude, og han stikker av. Noen minutter senere kommer nestemann og etterlyser duden. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bruker du virkelig print-screen-knappen, og ikke F12? Korrekt. Hvordan det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ville jo tro det var enklere å bruke F12. Da får man jo automatisk lastet det opp til sin egen steamprofil, så slipper du å rutte rundt med bmp-filer på PC-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå