FrankBjarne Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Savene går over alle chars du har. Du kan fortsatt bare bruke en save for hver char og ha så mange du vil. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har et veldig enkelt å greit spørsmål angående main questen. Skjer det noe med verden som gjør at den ikke blir det samme igjen etterpå? For eksempel: forsvinner alle dragene? Eventuelt noe annet? Og, kan man fortsette å spille etter at man har runda det? Eller kommer det rulletekst, også må man loade? Svar helst i en spoiler tag, er nok mange som ikke vil vite dette. Prøv å vær vag for min del også, vil ikke ha for mye spoilet, er bare redd for å ende opp i en drageløs verden, eller noe lignende. Det kommer fremdeles random drager. Man kan fortsette å spille, kommer ingen rulletekst. Kan man ha flere saver på det spillet her? (PC) Ja Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Spilt i 14:45 siden lørdag. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 netter glatt 45 timer gaming på ei helg men i ukedagene er det jobbing på dagtid Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 45 timer er ingenting. Jeg gamet ca 60. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Akkurat så 150 timer er egentlig lite frister nesten å ta med en 360 på jobb igjen har gjort det før til sammenligning har jeg ligget å vippa på 90 timer på oblivion og de 2 fallouts inc dlc Endret 15. november 2011 av samco Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Blir man bergegnet som "ond" hvis man er werewolf? Er Imperial og vil ikke bli beregnet som ond Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har unlocka muligheten for å lage dragon scale armor på level 50 smithing. Tar jeg feil eller kan man lage dragon scale armor umiddelbart eller må man finne noen oppskrift etc? Finner ikke armor-typen i forgen. Du trenger level 100 smithing for å unlocke den, om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ser ut til at man ikke kan ha well rested (+% til learning) og samtidig ha lovers stone (+15% til alle skills learning). Noen som vet om f.eks. warriors stone (+20% til combat learning) går sammen med +% well rested? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Haha, først så kommer det en drage, så et frost troll... så blir jeg angripet av hvalrosser og så kommer banditter... og sist, men ikke minst så blir jeg jaget av en giant... Edit: aBaDmAn 1 Giant 0! Endret 15. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har ikke kartet som kom med spillet her Freestyle, men takk. Prover igjen! "Er det noen som har funnet "Darkwater Crossing?" Det er en mine... Hvis noen hadde giddet aa tatt et screenshot av hvor det er paa kartet saa hadde jeg vaert veldig takknemmelig! " Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 OH! The Lover Stone, I Like! +15% raskere skill på ALLE skillsa Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 hvor i all verden ser jeg om jeg har blitt "smittet" av en vampyr o.l. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det kunne jeg tenkt meg å vite også, hvor man ser hvilke diseaser man har.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Under magic-menyen, har dere "active". Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hmm tok å lagret for kvelden... Skulle til å leke meg med 2 mammuter og 1 giant. Plutselig var det 4 mammuter, 1 giant, 3 ulver, 1 mage og 1 drage med på festen. Da gikk jeg hjem etter å ha blitt slått 100 meter opp i luften av en giant Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har forresten laget en tråd om de forskjellige rasene (rask og oversiktlig) på skyrim-norge.com forumet. Her er en link hvis noen er interesserte. Snart 100 i smithing 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Backstab er latterlig overpowered allerede fra begynnelsen av. En kompis gikk opp til Lvl 6 allerede før han kom ut i Skyrim, ved og stå og backstabbe tutorial-fyren man går gjennom første dungeon sammen med. Han stopper opp når han lærer deg å bruke buen og stealth for å drepe en bjørn i hula. Da kan du aktivere sneak, og backstabbe ivei og få tonnevis av ekstra XP. Han gikk opp 3 levels på 5 minutter sånn. Han dør nemlig aldri, bare setter seg ned og reiser seg opp igjen. Ja, har lagt merke til Perk'n - 15x dmg Leste dog "intervju" istad om combatsystemet og ang daggers stod det: "Once you successfully sneak up behind an unsuspecting victim, you can unleash a deadly blow with the dagger, an almost useless weapon in previous Elder Scrolls games that is receiving a major boost in Skyrim. “Now when you sneak up behind guys, the dagger does something like 10x damage,” Howard says. “I don’t know if we’re going to keep that, but you feel like you should be killing the guy if you’ve gotten that close and you have a dagger.” Noe jeg kan forsåvidt være enig i. Edit: Glemte link - Skyrim: Building Better Combat Endret 15. november 2011 av Kenichi-san 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er hunden kun et kjeledyr til å ha hjemme og som dør lett i kamp, og kan man få flere enn en? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg har ikke kartet som kom med spillet her Freestyle, men takk. Prover igjen! "Er det noen som har funnet "Darkwater Crossing?" Det er en mine... Hvis noen hadde giddet aa tatt et screenshot av hvor det er paa kartet saa hadde jeg vaert veldig takknemmelig! " Nesten helt nederst på kartet der hvor markeren er skal det være i følge linken jeg ga i sted. I området rundt der. Skal sjekke om det er der straks Endret 15. november 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå