Sokkalf™ Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg kjøpte huset + alle extras relativt tidlig, og syns egentlig ikke det var mye penger. Har brukt over 3 ganger så mye på training, og har ikke store problemer med å skaffe penger - level 17 så langt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Prøvde meg litt på spillet. merker at athletics, acrobatics og speed ikke er der?? stemer det. noe som jeg har opplevd som posetivt er at man igjenom de sndre spillene beveger seg fortere etter hvert,. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor gidde å bruke 5k på et hus, med mindre man driter penger? Synes det er mye bedre å bruke det på trene opp skillsene. Gift deg heller med en kjerring, så kan man flytte inn hos henne Gift deg med prestinna i templet i markhart så får du et helt tempel \o/ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor gidde å bruke 5k på et hus, med mindre man driter penger? Synes det er mye bedre å bruke det på trene opp skillsene. Gift deg heller med en kjerring, så kan man flytte inn hos henne Gift deg med prestinna i templet i markhart så får du et helt tempel \o/ Hehe gifta meg med Yolda i Whiterun. Stort hus hadde hun ikke, men digg er hun 2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvor finner man den amuletten man må ha for å gifte seg? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hehe gifta meg med Yolda i Whiterun. Stort hus hadde hun ikke, men digg er hun Da har du bare igjen å laste ned nudity mod :x 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Hvor finner man den amuletten man må ha for å gifte seg? To be able to marry you have to speak with Maramal about the cult of Mara. Then, You can buy Amulet of Mara for 200 gold coins from him. At first he can be found at the Bee and Barb, an inn of Riften town Endret 15. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvor finner man den amuletten man må ha for å gifte seg? To be able to marry you have to speak with Maramal about the cult of Mara. Then, You can buy Amulet of Mara for 200 gold coins from him. At first he can be found at the Bee and Barb, an inn of Riften town Den kan også droppe fra banditter etc. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor gidde å bruke 5k på et hus, med mindre man driter penger? Synes det er mye bedre å bruke det på trene opp skillsene. Gift deg heller med en kjerring, så kan man flytte inn hos henne Gift deg med prestinna i templet i markhart så får du et helt tempel \o/ Hehe gifta meg med Yolda i Whiterun. Stort hus hadde hun ikke, men digg er hun hvordan får du gifta deg med ei kjerring?? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Skaff deg amulet of mara og snakk med folk, med noen har du muligheten til å si "interested in me, are you?.." ogda kan du gifte deg med dem Edit: Marriage in skyrim. Endret 15. november 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 bruke penger på å skille? Det har ikkje eg gjort. Er det derfor eg levler så treigt? Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har møtt en bug i spillet under "Battle for Whiterun" questen etter å ha angrepet Whiterun på utsiden og går inn porten så begynner Galmar å angripe meg, dette slutter ikke selv om jeg har slått ut Jarlen. Har valgt Stormcloak som side og spiller på PS3, håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Det er mange i byene som tilbyr skill training for penger. Sånn var det i de andre Elder Scrolls spillene også. En grei måte å få opp skills som ikke var så lette å levele på normalt vis, det. Kjekt å kjøpe skills i Heavy Armor f.eks. istedet for å stå og ta imot ørten slag for å levele opp. Eller kjøpe noen destruction levels istedet for å stå og spamme en liten fireball på en vegg i en halvtime for å nå neste level. Endret 15. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) zapturi giantborn. Endret 15. november 2011 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvor finner man disse skill-trainerne? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg fikk den Call Dragon shout greia, er det rå å bruke den til å kicke ass i side quest? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er det mulig å bruke en command for å få opp FPS inne i spillet uten Fraps? Er vel en del ting man kan trykke innpå den menyen så ikke utenkelig at det finnes en FPS der også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Bare å snakke med folk i byene. Noen har skill training som dialogvalg, andre sier ting som "There is a mage teacher in the tower just outside of town" Endret 15. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvor finner man disse skill-trainerne? Jeg Laget en liste Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) --feilpost.. Endret 15. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå