Dr. Mobius Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Prøvde TES: Skyrim i går hos en kompis... Veldig synd at de valgte å gå for konsoll port, menyene osv er jo tragiske:/ Vil jo helst bruke mus når jeg skal bla meg gjennom menyene.. Ikke noe tastatur.. Tror jeg brukte 3 min på å finne ut hvordan jeg savet ... Nesten så jeg ikke har lyst til å kjøpe det mere( Joa, kommer sikkert til å kjøpe det, men er litt grinete etter jeg fant ut at dette var en konsoll port ) Noen som vet om de kommer med en patch som tillater mus i menyene eller lignende`? Uhm... Du kan bruke mus i menyene... 8 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg vil ikke gå på forelesninger eller lese til eksamen, jeg vil bare spille Skyrim 7 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg vil ikke gå på forelesninger eller lese til eksamen, jeg vil bare spille Skyrim Da er vi to. 4 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvor langt anbefaler dere at man går i main questet før man begynner med sidequests og guildquests for fullt? Har tatt den første dragen rett utenfor Whitrun nå. Jeg er level 34 og har ikke begynt med mainquest enda. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nummer 2, bare lage pots. Prøv deg frem og så skal du se at du finner ut egenskapene til ting. Prøvde litt tidligere, men endte opp med å ødelegge 20-30 ingredienser uten å få noe som helst tilbake. Har et par hundre liggende lagret, så jeg får vel prøve litt til. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Prøvde TES: Skyrim i går hos en kompis... Veldig synd at de valgte å gå for konsoll port, menyene osv er jo tragiske:/ Vil jo helst bruke mus når jeg skal bla meg gjennom menyene.. Ikke noe tastatur.. Tror jeg brukte 3 min på å finne ut hvordan jeg savet ... Nesten så jeg ikke har lyst til å kjøpe det mere( Joa, kommer sikkert til å kjøpe det, men er litt grinete etter jeg fant ut at dette var en konsoll port ) Noen som vet om de kommer med en patch som tillater mus i menyene eller lignende`? Ikke skyld på spillet, det er din egen feil. Om du bruker 3 minutt på å save, så er ikke du ment til å spille i det hele tatt. Alle vet ESC bringer opp en meny, og alle vet att du må til menyen for å save. Og det går fint and å bruke musen på menyen, jeg klarer det hvertfall og da vil jeg tro alle andre klarer det også. Om du bestemmer deg for å ikke kjøpe ett fantastisk spill som Skyrim pga att du ikke liker menyen, så er du rett og slett dum. 8 Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Prøvde TES: Skyrim i går hos en kompis... Veldig synd at de valgte å gå for konsoll port, menyene osv er jo tragiske:/ Vil jo helst bruke mus når jeg skal bla meg gjennom menyene.. Ikke noe tastatur.. Tror jeg brukte 3 min på å finne ut hvordan jeg savet ... Nesten så jeg ikke har lyst til å kjøpe det mere( Joa, kommer sikkert til å kjøpe det, men er litt grinete etter jeg fant ut at dette var en konsoll port ) Noen som vet om de kommer med en patch som tillater mus i menyene eller lignende`? Ikke skyld på spillet, det er din egen feil. Om du bruker 3 minutt på å save, så er ikke du ment til å spille i det hele tatt. Alle vet ESC bringer opp en meny, og alle vet att du må til menyen for å save. Og det går fint and å bruke musen på menyen, jeg klarer det hvertfall og da vil jeg tro alle andre klarer det også. Om du bestemmer deg for å ikke kjøpe ett fantastisk spill som Skyrim pga att du ikke liker menyen, så er du rett og slett dum. F5 = quick save ingen menyer 2 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bestilte det i går, så kommer vel imorgen. Gleder meg Lenke til kommentar
Kiwipels Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Trenger seriøst hjelp med utforming av ansiktet. Jeg prøvde altså å lage ansiktet mest mulig likt mitt eget ape-tryne og så ender jeg opp med en fyr som ser ut som en mellomting av syden-Bjarne og programleder Tande P fra TV. Jeg hadde ikke slike problemer med Oblivion, der fikk jeg til en nesten tro kopi av meg selv og kunne nyte mitt eget blide åsyn hver gang jeg syntes verdenen ble for kjedelig. Jeg er ikke narsissist for ingenting HAHAHA ! Dagens ! Hehehe, den var faktisk morsom :!: 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 F5 = quick save ingen menyer Takk og lov for quicksave. Nesten verdt å gå for PC-versjonen kun for det. Men kommer nok til å kjøpe det til både PC og konsoll kjenner jeg meg rett. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Mulig jeg er helt idiot, men hvordan stjeler man ting fra folk? Eller går man opp i pickpocket av å stjele stasj fra hus o.l.? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 F5 = quick save ingen menyer Takk og lov for quicksave. Nesten verdt å gå for PC-versjonen kun for det. Men kommer nok til å kjøpe det til både PC og konsoll kjenner jeg meg rett. Kjøp det på pc og spill med xbox kontroll 1 Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hei! Bare lurer på noe. Har noen gjort en quest der du skal finne tre deler av en amulett som heter "Gauldar" (Jeg husker ikke nå :S ) Uansett, du ender opp i reachwater rock ved en foss og skal komme deg inn i ett rom. Noen som vet hvordan? Jeg har gjordt det. Har ikke tilgang til spillet akkurat nå. Kan du ta et bilde av stedet eller forklare nærmere? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Mulig jeg er helt idiot, men hvordan stjeler man ting fra folk? Eller går man opp i pickpocket av å stjele stasj fra hus o.l.? Du må snike, gå bak de og så pickpocket! Finn deg gjerne også en trener innenfor pickpocket, så kan du få en fin liten boost. Husk bare å save hver gang før du utfører et lommetyveri! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hadde vært kjekt for lommetyvene i Oslo om de kunne bare trykke F5 hver gang de skal pickpockete en nordmann Prøvde TES: Skyrim i går hos en kompis... Veldig synd at de valgte å gå for konsoll port, menyene osv er jo tragiske:/ Vil jo helst bruke mus når jeg skal bla meg gjennom menyene.. Ikke noe tastatur.. Tror jeg brukte 3 min på å finne ut hvordan jeg savet ... Nesten så jeg ikke har lyst til å kjøpe det mere( Joa, kommer sikkert til å kjøpe det, men er litt grinete etter jeg fant ut at dette var en konsoll port ) Noen som vet om de kommer med en patch som tillater mus i menyene eller lignende`? Uhm... Du kan bruke mus i menyene... Hvordan i all verden klarte du det? Musa er jo fullt aktiv i alle menyer. Og Save er på Escape-knappen, eller F5, som har vært Quicksave-knappen i PC-spill siden tidenes morgen. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hadde vært kjekt for lommetyvene i Oslo om de kunne bare trykke F5 hver gang de skal pickpockete en nordmann Det skal jeg påpeke neste gang noen prøver å pickpoeckete meg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hei! Bare lurer på noe. Har noen gjort en quest der du skal finne tre deler av en amulett som heter "Gauldar" (Jeg husker ikke nå :S ) Uansett, du ender opp i reachwater rock ved en foss og skal komme deg inn i ett rom. Noen som vet hvordan? Tenkte å gjøre den om en halvtime. Glad jeg ikke har et sosialt liv eller jobb / skole / avklaring å gå til i disse dager. Noe som er litt ille, her jeg har gått og gleda meg til å komme i aktivitet igjen, og så ender jeg opp med å ønske at det ikke skjer med det første. Huff. 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Slå han ned og spørre om han husket å trykke F5? 2 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Prøvde TES: Skyrim i går hos en kompis... Veldig synd at de valgte å gå for konsoll port, menyene osv er jo tragiske:/ Vil jo helst bruke mus når jeg skal bla meg gjennom menyene.. Ikke noe tastatur.. Tror jeg brukte 3 min på å finne ut hvordan jeg savet ... Nesten så jeg ikke har lyst til å kjøpe det mere( Joa, kommer sikkert til å kjøpe det, men er litt grinete etter jeg fant ut at dette var en konsoll port ) Noen som vet om de kommer med en patch som tillater mus i menyene eller lignende`? Ikke skyld på spillet, det er din egen feil. Om du bruker 3 minutt på å save, så er ikke du ment til å spille i det hele tatt. Alle vet ESC bringer opp en meny, og alle vet att du må til menyen for å save. Og det går fint and å bruke musen på menyen, jeg klarer det hvertfall og da vil jeg tro alle andre klarer det også. Om du bestemmer deg for å ikke kjøpe ett fantastisk spill som Skyrim pga att du ikke liker menyen, så er du rett og slett dum. F5 = quick save ingen menyer Du gir ikke mening nå.. Er ikke lett å vite att F5 quick saver med en gang du har startet med spillet. Men det er derimot allmenn kunnskap å vite att det er via menyen. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg vil ikke gå på forelesninger eller lese til eksamen, jeg vil bare spille Skyrim Da er vi to. Jaja dere har i alle fall kort vei til pcen hjemme. Jeg har litt lengre. Stuck i Kina i en uke til. Forhåpentligvis ligger skyrim hjemme og venter på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå