Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Det slo meg plutselig at 'College of Winterhold' er ganske ...æh.. magisk. Annen etasje blir forskjellig ettersom hvilken trapp opp du velger :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett drageskjeletter falle ut av tomme lufta. Litt som han "falling mage" i Morrowind som ble trigga på hovedstien til Balmora.

Bare hørte et "aaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" også datt han ned rett foran deg på veien.

Sjekka inventoryet hans, så hadde han en Diary der han beskriver sine tester med en superversjon av Jump-spellen. Den ble litt FOR super charged da.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har sett drageskjeletter falle ut av tomme lufta. Litt som han "falling mage" i Morrowind som ble trigga på hovedstien til Balmora.

Bare hørte et "aaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" også datt han ned rett foran deg på veien.

Sjekka inventoryet hans, så hadde han en Diary der han beskriver sine tester med en superversjon av Jump-spellen. Den ble litt FOR super charged da.

Obligatorisk ved hver nye char var å gå rett ut av byen for finne det liket til "skatteinnkreveren" og den fallende magikeren. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Muligens fordi ene trappa går til arch mage quarters og andre trappa til archaneum eller hva det nå heter. Et bibliotek iallefall.

Ja... men de to rommene dekker samme fysiske område. Det er samme antall trappetrinn og rommene er for store til at de ikke kræsjer med hverandre. Allikevel er det to rom...

litt artig, magisk!

Lenke til kommentar

Men åssen installerer man egentlig mods til skyrim? Noen som gidder å gi en enkel forklaring til en som er helt fersk med rollespill? :hmm:

Veit ikke helt, men mener å ha skjønt to ting. En kan/bør visst bruke config fila i "my documents" og ikke den som finnes i Skyrim folderen. Hos meg ble Skyrim installert et sted under Steam folderen.

Hm, og uansett så er det lurt å alltid bevare originalfilene hvis man gjør endringer på noe.

Lenke til kommentar

Irriterende når dem NEKTER å lande..

Drepte tilfeldigvis Tjeld eller hva han heter, og skal hente en reward med Tormir, men hvor pokker er Tormir?!

Mista tjeneren min og da, og nå er hun borte. Hvordan får jeg henne tilbake?

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Støtte på den dwarven robot bossen nå. Lvl 9 og burde ikke klare å ta den. Med litt smart tekning så klarte jeg og brenne den ned med min magi kombinert med en av fellene like før. Kjipt at jeg ikke fikk noe spesielt gode drops på den. Hvor mye penger har dere andre på deres char? nå i lvl 9 sitter jeg på 5k pluss rundt 2k i vendortrash.

BTW, sikkert mange mange av dere som viste dette fra før av, men fant nettopp ut av at man trenger 2 poeng i speech for å kunne kjøpe seg unna crimes. Litt kjipt at man må bruke perk poeng på det imo.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Men åssen installerer man egentlig mods til skyrim? Noen som gidder å gi en enkel forklaring til en som er helt fersk med rollespill? :hmm:

Når mods starter komme for fullt (dvs etter at Creation Kit er offentlig) vil det også komme et program som administrer mods for deg. Da laster du bare ned mod filene og så vil dette programmet installere/administrere dem.

Du vil kunne ha ulike oppstarter med ulike sett av mods installert, programmet vil avinstallere/installere mods hver gang du starter.

Er du usikker så vent til "mod manager" har kommet.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Har mistet hesten min, trenger hjelp!

Et troll som jeg møtte på toppen av det ene fjellet presterte å skremme hesten min. Etter at jeg var ferdig med trollet så var hesten sporløst borte! :(

Jeg spurte hestehandleren om å få kjøpe en ny hest, men han fortalte at han hadde solgt sin siste hest. (Og hvis han ikke husket feil så var det nettopp meg han hadde solgt den til..)

Er det noen andre byer jeg kan kjøpe hester i? Eventuelt noen quest for en redningsaksjon for å finne den stakkars hesten? Dessverre er jeg ikke 100% sikker på hvilket fjell det var, men er ganske sikker.

Legger med link til bilde hvis noen har sett han. http://i.imgur.com/1zRZo.jpg

Endret av Vakuum
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vil ikke hesten følge etter uansett om man sitter på den eller ikke når man fasttravler? Den har gjort det til meg ett par ganger hvertfall.

Det samme gjelder vell for followeren din, med mindre han/hun har returnert til huset ditt, evt sitt eget hus/tilholdssted om du ikke eier ett.

Lenke til kommentar

Vil ikke hesten følge etter uansett om man sitter på den eller ikke når man fasttravler? Den har gjort det til meg ett par ganger hvertfall.

Det samme gjelder vell for followeren din, med mindre han/hun har returnert til huset ditt, evt sitt eget hus/tilholdssted om du ikke eier ett.

Mente det når man kjøper ny hest.

Lenke til kommentar

Gikk ikke å drepe Ulfric og gjengen hans, de "viktige" av dem bare setter seg ned og så plutselig har de full health igjen >.>

Nei, men du har en gyllen mulighet til å tjene et par levels med å bare følge etter og slå på ham/dem hele tiden under starten. Du får skills selv om de er friendly. Knocker du han ned, tror jeg ikke mere skade registreres før han er på beina igjen med mere health.

Bare husk at hvis du angriper han EN gang når dere er utenfor hula i Skyrim blir du slakta.

Det samme kan gjøre med destruction-spells også. Bare gå og kast konstant flames eller sparks på dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...