Mompen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 åååååh guuuuud! Spillt til level 10, og først NÅ så oppdager jeg ALT knappen gjør om til rask løping.... Hehehe, jeg fant det ut på Level 9, @ X360 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Da er jeg ikke vampyr lenger . Tok sin tid å bli kvitt vampyrismen så var virkelig deilig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvor er The Companions HQ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 åååååh guuuuud! Spillt til level 10, og først NÅ så oppdager jeg ALT knappen gjør om til rask løping.... Hehehe, jeg fant det ut på Level 9, @ X360 Level 21 og fant det ut takket være deg. Ikke så dumt å gå gjennom controls-lista... 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvor er The Companions HQ? Whiterun. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Da er jeg ikke vampyr lenger . Tok sin tid å bli kvitt vampyrismen så var virkelig deilig. Æsj, vampyrer. Team Werewolf ftw! Er så sjef å møte på en fiende som er sterkere enn deg, morphe til en varulv og slappe vedkommende til knærne. Endret 14. november 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jorvaskrr i Whiterun. Befinner seg i det midterste distriktet. Bygninga som skiller seg mest ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg var vampyr, men når jeg ble varulv så forsvant twilightdriten, ergo Varulv er sterkest Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jorvaskrr i Whiterun. Befinner seg i det midterste distriktet. Bygninga som skiller seg mest ut. Thanks Lenke til kommentar
Edian Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Okey. Det her var fett! Alle opplever det sikkert. Ble angrepet av en assassin ute i naturen. Drepte henne, og hun hadde en note på seg som sa: As instructed, you are to eliminate [Mitt navn] by any means necessary. The Black Sacrament has been performed - somebody wants this poor fool dead. We've already received payment for the contract. Failure is not an option. - Astrid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 No Spider Mod Arachnophobes like PC Gamer contributor Richard Cobbett have a hard time with games like Skyrim. Which is why No Spiders patches are so useful. This first attempt at a spider free Skyrim is particularly hilarious, as it replaces the models of the spiders with hilariously out of place bears. Hahaha. http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=28 Var vel en her som ikke likte edderkopper også? Morsommere med 10 bjørner midt i ei hule. De kommer vel ned fra taket også, bare modellen som er switcha med Bear. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) uhm tjeneren min dua (Lydia). Hvordan får jeg henne tilbake? Og hesten min dukker ikke opp Endret 14. november 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vel, da har jeg gifta meg med ei nonne/prestinne og eier nå tempelet. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når vi først snakke om bjørner, bare jeg som synes at dyra i spillet er veldig kraftige? Jeg møtte en dra og to bjørner, brukte en sånn shout som får dyra til å sloss for deg og de tok pokker meg live av dragen. Satt det i spoiler fordi det inneholder informasjon om en shout type. Ikke en veldig stor spoiler, men dog. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmm, er dette spillet et MÅ ha kjøp eller? Spilte det forrige spillet, og likte det. Så vurderer å kjøpe dette å, hvis det er verdt det, spiller bf3 og call of duty, så om jeg skal kjøpe dette, bør det være verdt det. Hehe Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmm, er dette spillet et MÅ ha kjøp eller? Spilte det forrige spillet, og likte det. Så vurderer å kjøpe dette å, hvis det er verdt det, spiller bf3 og call of duty, så om jeg skal kjøpe dette, bør det være verdt det. Hehe tinga du mest sansynlig syntes var dritt dorlig med det forrige spillet finnes ikke lenger. eks: ikke evig med like dungions. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 åååååh guuuuud! Spillt til level 10, og først NÅ så oppdager jeg ALT knappen gjør om til rask løping.... Hehehe, jeg fant det ut på Level 9, @ X360 Level 21 og fant det ut takket være deg. Ikke så dumt å gå gjennom controls-lista... Regner med dere har fått med dere autorun "C"? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noe sært skjedde nettopp. Skulle drepe en drage, også tok den et kamikaze run rett i bakken. Ganske kul effekt, og gratis sjel. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 skjedde noe sert med en av dragene jeg drepte også. den forsvant. men jeg fikk sjela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå