MrLuni Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kjører twohanded, funker fint syns jeg som er på level 7. Hva annet bør jeg satse perks på da? Kommer ann på spille stil, personlig liker jeg muligheten for stealth og har puttet points i stealth, og så har jeg puttet in points for damage i de våpnene jeg bruker mest ( Og ja, bound weapons teller både på conjure og sin weapon skill ) Så hva er det du er ute etter? Digger mest "brute force" Tengte kanskje healing var noe å satse på Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Alchemy eller Restoration, ettersom hvor mye mana du har lyst til å blande inn, Alchemy gjør potions bedre itillegg til at du klarer å lage dem selv, og så heavy armor just because ^^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg trenger hjelp med questen "Message to Whiterun". Jeg har fått den beskjeden av han generalen som jeg skal gi til Jarlen i Whiterun, men når jeg snakker med han så er det ingen option for å gi meldingen....hva skal jeg gjøre? :S Ok, det funker ikke engang å reloade en tidligere save fra før jeg fikk questen engang...fremdeles samme problemet. What?! -.- Faen heller jeg klikker snart, hva er console commanden for å fikse bugga quester? Er det likt som i Oblivion? setstage etc EDIT: Fiksa det... Endret 14. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvordan klarer dere det snike oppdraget der man sniker seg inn paa en fest? Fikk alt gearet mitt, men det er jo helt umulig aa snike seg forbi vaktene... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tidligere TES spill har hatt noen faste våpen, men nå ser det ikke ut til at hverken Goldband eller Umbra er med. Trist, mulig Bethesda tenker å implementere dem i DLC (sverdene har ID i Construction Kit så de er "på lista"). Da er det nesten bare random igjen, bortsett fra Quest items du får tak i. Kan man laste ned Creation Kit noe sted? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) wtf? Kom over en outpost som heter Bthalft, der var det noen thiefs og en frost drage. 2min lenger sør møtte jeg en firedrage og daua. Gikk tilbake til Bthalft og det var INGEN frostdrage der lengre!! Edit: Jo der kom den, men den bare flyger rundt... Edit2: Nå er Firedragen blitt til frost.. Random greier altso? Endret 14. november 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Mange drager dukker opp tilfeldig. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 jupp drit lei av dem :!: Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fantastisk. Dukket opp en drage midt oppå et fjell hvor jeg var alene. Greit nok. Så rundt hjørnet så lurte jo et stykk frost-troll på hva som skjedde og ble nysgjerrig. Også toppet jo bethesda det hele med å gi meg en stykk gigant å leke med.. Første gang jeg har feiget ut og løpt min vei. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvordan låser man opp nye shouts egentlig? Har funnet to nye ord og har drept flere drager, men vet ikke hvordan jeg kan bruke de nye ropene.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvor kan jeg finne noen som er interesert i aa kjope dragon bones/scale? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen andre her som har problemer med invisibility? Fikk en liten sak som gjør meg usynlig i X antall sekunder, men vaktene har tydeligvis ingen problemer med å se meg likevel. @Craxmerax: Du trenger Dragon Souls som du får ved å drepe drager. Én soul låser opp ett ord. @JayMK93: Prøv General Stores, eller steder som selger potions/etc. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvordan låser man opp nye shouts egentlig? Har funnet to nye ord og har drept flere drager, men vet ikke hvordan jeg kan bruke de nye ropene.. Hold musepekeren over det nye ordet og trykk R (hvis det er pc du spiller det på) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen andre her som har problemer med invisibility? Fikk en liten sak som gjør meg usynlig i X antall sekunder, men vaktene har tydeligvis ingen problemer med å se meg likevel. @Craxmerax: Du trenger Dragon Souls som du får ved å drepe drager. Én soul låser opp ett ord. @JayMK93: Prøv General Stores, eller steder som selger potions/etc. Aner ikke hvor de er, men skal prove :S Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 41 drager drept zzzzz begynner å bli sabla lei av de :!: Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 genial tråd.... her spiller vi: Vi "rundet" spillet i dag også tror jeg... fikk Dragonslayer throphy Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Alright når du runda spillet kan du fortsette å gå rundt i verden? eller er det som stupid fallout vegas? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Alright når du runda spillet kan du fortsette å gå rundt i verden? eller er det som stupid fallout vegas? Du har sikkert tusenvis av timer med side quest hvor flere av dem er like, og kanskje mer omfattende en hoved oppdraget.. Du trenger faktisk ikke gjøre en dritt i det spillet og bare vase rundt som du vil. Så ja.. du kan bare fortsette som om ingen ting har skjedd. Verden endrer seg ikke selv om du gjør hverken det ene eller det andre oppdraget. Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har et lite spørsmål om varulver. Kan du bli til en varulv når du vil, og hvis ikke, hvor lenge kan man være det om dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå