henrikrox Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som ikke likte oblivion, som liker dette? Hadde vært flott med noen korte synspunkter også Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg bare digger dette spillet! Jeg har aldri vært noe rpg fan, men dette er virkelig gøy! Jeg spiller for øyeblikket en lvl 13 nord-battlemage. Jeg har nok sløst litt med perk points som jeg igrunn ikke trenger. Og jeg sliter virkelig med å tjene nok penger, jeg tror aldri jeg har hatt over 4k. Jeg konker meg bestandig på å måtte kjøpe health,magica,stamina potions, soul gems og annet ymse forbruksvare. Har dere noen goe tips til hvordan jeg kan få meg en litt feitere bankkonto? Er det mye å tjene på å levle pickpocketing? Det ironiske er at jeg er like dårlig i skyrim på økonomistyring som jeg i det virkelige liv, impulskjøp ftw! 2 Lenke til kommentar
nih Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kan Lydia dø? Med å dø, så lurer jeg på om hun kan forsvinne for evig og alltid. Om companion blir skadet av vanlige fiender setter de seg ned på kne, om de så blir skadet av deg, enten fra magi eller piler, så vil de dø. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg bare digger dette spillet! Jeg har aldri vært noe rpg fan, men dette er virkelig gøy! Jeg spiller for øyeblikket en lvl 13 nord-battlemage. Jeg har nok sløst litt med perk points som jeg igrunn ikke trenger. Og jeg sliter virkelig med å tjene nok penger, jeg tror aldri jeg har hatt over 4k. Jeg konker meg bestandig på å måtte kjøpe health,magica,stamina potions, soul gems og annet ymse forbruksvare. Har dere noen goe tips til hvordan jeg kan få meg en litt feitere bankkonto? Er det mye å tjene på å levle pickpocketing? Det ironiske er at jeg er like dårlig i skyrim på økonomistyring som jeg i det virkelige liv, impulskjøp ftw! Gå til dette stedet: http://i39.tinypic.com/sy1cf5.jpg Jeg fant det stedet i går, og under der er det ca 5 timer med exploring før du har klarert alt der nede, masse ruby's, saphire, metaller, osv. Masse bra våpen og ting du kan selge/bruke der. Tips: Pass på å ha god tid og mange forfriskninger, for dette kommer til å ta litt tid. ( Det var jeg som tok bildet, så jeg kan bekrefte at det er riktig sted. Pussig navn, men. ) 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg bare digger dette spillet! Jeg har aldri vært noe rpg fan, men dette er virkelig gøy! Jeg spiller for øyeblikket en lvl 13 nord-battlemage. Jeg har nok sløst litt med perk points som jeg igrunn ikke trenger. Og jeg sliter virkelig med å tjene nok penger, jeg tror aldri jeg har hatt over 4k. Jeg konker meg bestandig på å måtte kjøpe health,magica,stamina potions, soul gems og annet ymse forbruksvare. Har dere noen goe tips til hvordan jeg kan få meg en litt feitere bankkonto? Er det mye å tjene på å levle pickpocketing? Det ironiske er at jeg er like dårlig i skyrim på økonomistyring som jeg i det virkelige liv, impulskjøp ftw! Pick Pocket er den skillen som har gitt meg mest moro (og penger). Man kan finne så sinnsykt mye fete items, og etterhver får man muligheten til å naske til seg equipped items (her er det mye snadder). Samtlige av mine våpen og bekledning er stjålet fra andre. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ugh. Hadde sett fram til å bli en 2handerwieldingironcladbehemothofgodlikedestrution, men det ser ut som om den eneste brukbare komboen er magic+1hander+heavy armor. Noen som har spilt med 2 hander en del? Er det noe vits egentlig? Får jo absurd mye svølk. I tillegg, er det noen funksjon for hurtigtaster slik som i Oblivion? Savner det en god del. Lenke til kommentar
dup Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Virker som om flere greier seg fint med 1h + magi, så da går jeg for det fremover. Puh..godt å få tatt det valget. Lurte på en ting. Kom over en bandit leir, og ryddet unna disse. Stod en hest der jeg tenkte jeg like godt kunne plukke med meg, siden stakkaren ikke hadde eier mer. Men hver gang jeg går av hesten rusler den tilbake til den gamle campen. Er det en måte å få den til å bli "min" slik at den ikke stikker av? Eller er det alltid slik at stjålne hester stikker av? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som ikke likte oblivion, som liker dette? Hadde vært flott med noen korte synspunkter også Jeg likte ikke Oblivion, men elsker Skyrim 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ugh. Hadde sett fram til å bli en 2handerwieldingironcladbehemothofgodlikedestrution, men det ser ut som om den eneste brukbare komboen er magic+1hander+heavy armor. Noen som har spilt med 2 hander en del? Er det noe vits egentlig? Får jo absurd mye svølk. I tillegg, er det noen funksjon for hurtigtaster slik som i Oblivion? Savner det en god del. Selv spiller jeg Orc med 2handed battleaxe og fokus på smithing. Så lenge man speccer masse i 2handed er det ikke noe problem, med tanke på at man tåler enormt mye med bra nok armor, etter det er oppgradert. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg liker bedre å bruke magi i begge hendene, siden du kan da få nytte av dual casting Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Vrengtpolvott: Samme her. Endret 14. november 2011 av Flin Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skyrim EyEfinity incoming. Bro fist! Siden adressen din vises i bildet kan vi jo alle komme hjem til deg og bro fiste 4 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skyrim EyEfinity incoming. Bro fist! Siden adressen din vises i bildet kan vi jo alle komme hjem til deg og bro fiste Leser du ''om meg'' på profilen min ser du at jeg bryr meg fint lite om slike ting. Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvorfor all denne misnøyen med Skyrims interface på PC? Den fungerer bedere enn den gjorde i Oblivion, man kan både velge diverse items til favoritter og key-mappe dem. Hva er det PC-spillerne er så misfornøyde med? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som ikke likte oblivion, som liker dette? Hadde vært flott med noen korte synspunkter også Jeg var ikke noen fan av oblivion, holdt ikke ut mange timene med det. Her er jeg helt sugd inn i spillet. 3 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvorfor all denne misnøyen med Skyrims interface på PC? Den fungerer bedere enn den gjorde i Oblivion, man kan både velge diverse items til favoritter og key-mappe dem. Hva er det PC-spillerne er så misfornøyde med? For min del var systemet forferdelig tungrodd å bruke til å begynne med, men etter 35 timer i spillet så funker det ganske greit. Tok tid og bli vandt til tankegangen bare. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvorfor all denne misnøyen med Skyrims interface på PC? Den fungerer bedere enn den gjorde i Oblivion, man kan både velge diverse items til favoritter og key-mappe dem. Hva er det PC-spillerne er så misfornøyde med? At det er så forbanna konsoll. En av de største fordelene du har på PC er mus og tastatur. Du har mange flere muligheter, men de brukes ikke i det hele tatt. Jeg kunne ønske meg en Diablo stil eller noe nærmere Morrowind. Gode visuelle vinduer der man har oversikt over items er alltid bedre en de tullete listene de har gått for. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Å gud, som jeg elsker archery! Ingenting er som å snike seg innpå diverse avskum og plante en pil midt i mellom øyenene deres. Lydlyst og ute av syne. Sneak og archery, mine favoritter! Endret 14. november 2011 av Naken_Greve 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har du fått deg hundebisk? Visste i så fall ikke at det var mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå