Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler spillet er litt lite? Er vell bare rundt 3-5 byer i spillet, og når du trykker M så ser ikke karter så stort ut. Om du fokuserer bare på mainquests, så er du ferdig med spillet iløpet av en dag eller to (men dette er ikke gøy). Personlig så går jeg bare rundt og ser meg rundt, leter etter sidequests, drar inn i alle caves og dreper alt jeg ser osv. Ser ikke for meg at jeg kommer til å spille dette i 300 timer, som jeg har hørt det vil ta om du gjør alt på spillet :(

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg føler spillet er litt lite? Er vell bare rundt 3-5 byer i spillet, og når du trykker M så ser ikke karter så stort ut. Om du fokuserer bare på mainquests, så er du ferdig med spillet iløpet av en dag eller to (men dette er ikke gøy). Personlig så går jeg bare rundt og ser meg rundt, leter etter sidequests, drar inn i alle caves og dreper alt jeg ser osv. Ser ikke for meg at jeg kommer til å spille dette i 300 timer, som jeg har hørt det vil ta om du gjør alt på spillet :(

Deg om det.

Lenke til kommentar

Gift deg og bruk litt tid på kona/mannen din!

Lenke til kommentar

Jeg greier virkelig ikke å bestemme meg for hvilken "klasse" jeg skal gå. Er level 6 og har ikke brukt et eneste perk ennå. Går rundt med 1h og destruction foreløpig, men er redd det blir litt knot etter hvert uten å kunne blokke. 1h pluss skjold går jo kanskje, men da kan man jo ikke gjøre magi som er artig. :) Pleier alltid å være magikere i slike spill, så tenkte å gjøre noe annet nå, derfor er full magi utelukket (for denne gang). Gå 2 h høres jo egentlig tøft ut, men er redd det blir litt ensformig i lengden. Bue kommer jeg til å ha som tillegg uansett hva jeg velger.. Hjelpe meg, dette er vanskelig! :D

Liker spillet utrolig godt. Oblivion var en kjempeskuffelse for min del, men Skyrim er bare deilig! (Sett bortifra menyer og keybindings på pc..)

Lenke til kommentar

Spilte opp til level 25, med første personen får å innse at 2 av perksa jeg plasserte var så feil de kunne bli, så da slettet jeg min Nord barbarian/assassin med 2 håndsvåpen og lagde meg en Dunmer istedet. Fokus denne gangen er å gå One-handed/Archery/Sneak/Light armor/Smithing. Litt usikker om jeg skal gå med skjold eller bruke spells som backup da. Den biten må jeg tenke mer på. :)

Men det som er så moro med spillet at man kan ha helt forskjellige spillestiler gang på gang man spiller.

Lenke til kommentar

jeg kjører battlemage (har bare blitt lvl 8) og synes det er meget ok.

Som anbefalt går jeg med ett enhandsvåpen og magi samt heavy armor noe som fungerer rimelig greit til nå.

Eneste som er litt ugreit er at jeg tenkte å gå for kun magi og brukte et poeng på "dual casting" eller hva det het og det bruker jeg ikke i det hele tatt :S

Lenke til kommentar

Det kommer vel an på hva du mener med byer... jeg har funnet mange landsbyer ihvertfall, som ikke var på kartet før jeg faktisk kom over dem på mine reiser. Skyrim er allt annet enn lite!

Og du kan nesten ikke klage på at "main quest" er for kort, siden spillet er lagd for å gjøre sidequests også. F.eks. de forskjellige guildene sine quests er et bra utgangspunkt...

Også er det jo moro at man bare kan gå en retning man selv føler for, uten at det er helt dødt også!

Lenke til kommentar

Spillet er nok ganske stort. Følte også at kartet så veldig lite ut, men nå har jeg spilt 24 timer, funnet over 100 steder, og har ikke fylt opp halve kartet enda engang. Har kun vært i nord og nord-øst, så vest og sør-vest er fremdeles ikke utforsket, så vil si at det er relativt stort :)

Kanskje du har rett. Det er vell også litt min egen feil siden jeg ikke orker å bruke tid på ting som smithing, enchanting og lignende ting. Jeg like for det meste å gå rundt i villmarken å utforske ting, gå inn i alle caves jeg finner og bruke tid der til jeg ser på kartet att jeg har ''clearet'' den plassen osv. Jeg aksepterer alle sidequests jeg kommer over, og har lyst å spille dette spillet i minimum 100 timer før jeg går lei. Håper det skjer!

Edit: Jeg fann btw en liten bug, kanskje noen har lyst å abuse den.. Om du drar til en som selger spells, så er det en som heter Muffle. Denne spellen lvler deg opp i Illusion sykt raskt (så å si hver eneste gang du bruker den, og hver 4-5 gang når du har blitt 50+), dette vil si du vil gå opp i hovudlevel ganske raskt også. Personlig brukte jeg denne metoden bare 1 lvl, siden det var da jeg fann det ut.

Spillet ble mye gøyere når jeg ble varulv :)

Har du lyst å bli varulv?

The Companions

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...