Slimda Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 48 timer spilt i Skyrim. Skulle tro det var mer, har jo såvidt sovet... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvor faar man kjopt hus? Horte det billigste var 5k, maa ha en plass aa store alle tingene mine... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fantastisk bra trailer av Skyrim http://www.youtube.com/watch?v=NTF-MEvF2sI 6 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 flere som får spasmer av å møte på sånne små ederkopp huler? (..) (..) Trodde heller ikke fobier lot seg overføre til spill. Jeg har litt høydeskrekk, men merker ingenting til dette i spill når jeg hopper utenfor fjell og slikt. Jeg er ikke så glad i store mengder blod i virkeligheten, men digger det i spill. Bare måten du svarer på gjør meg kvalm. 'Jeg er ikke redd og har ikke forbier, du er teit, jeg er best' -holdninger er dårlig. Du er ekkel! Det handler ikke om at jeg har fobier eller ikke. Jeg lever meg kanskje litt mere inn når jeg spiller et spill. Oisann! Du må ikke ta det så personlig. Kommenterte bare på grunnlag av at det allerede finnes en mod uten edderkopper. Men du har jo ikke engang eddekoppfobi. Så bra! 3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Har bare en ting å si før jeg går til sengs... Ikke..IKKE angrip en Mammut! De er stor, sterk og har fine støt tenner (?). Endret 14. november 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Evt tro at du har en drit på lvl 1 mot en wispmother Lenke til kommentar
dauw Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Men jeg leste at man ikke lenger får steam achievements om man tar frem console, hvis det bryr dere. Det kan jeg avkrefte, i alle fall hva fov angår. Lekte meg litt med fov og har fått achievements etter det. Forresten veldig kjekt å kunne gjøre det da default fov føltes litt eh.. innskrenket Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har for øyeblikket en pil som står tvers gjennom skallen min. Går inn pannen, og kommer ut i nakken. For en herlig tilstand 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvordan får jeg hest uten å stjele? Skal til Greybeard folka, og det er laaaangt dit... Lenke til kommentar
HowT Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 så vidt jeg vet er d bare å gå til en stall, hvor som helst. er alltids en dude der du kan spørre. men er latterlig expensive ift. hvor nyttig det er. hest er helt ubrukelig egentlig:S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fylla i dette spillet er fantastisk. <3 Så dyrt er det da ikke for hest? 1000 gull betalte jeg, det har man da vitterlig råd til, jeg kjøpte min på level 6. Lenke til kommentar
HowT Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 vel. å bruke 1k på hest i lvl 6 er vel sikkert fordelaktig:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sikkert ikke, men penger er virkelig ikke vanskelig å komme over i dette spillet om man er litt klepto. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Groovy. Og så.. Kom tilfeldig vis over en frostdrage oppå fjellet der som jeg slakta, absorba den, gikk ned og fant en drage"glyph" (Frost). Men står at jeg må ha dragon soul. Må jeg ha vist antall eller skulle jeg ha funnet glyphen først, og så slakta dragen? Og.. Sånne random "dungeons" Får man quest seinere for å ta dem, eller er det bare å gå gjennom dem? Isåfall, sikkert loot å finne? Og... er det mulig å reset perks? Endret 14. november 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg trenger hjelp med questen "Message to Whiterun". Jeg har fått den beskjeden av han generalen som jeg skal gi til Jarlen i Whiterun, men når jeg snakker med han så er det ingen option for å gi meldingen....hva skal jeg gjøre? :S Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Et lite tips når man spiller skyrim: Husk å ha på vekkeklokke på når du skal gå å legge deg!!! Tida har en tendens til å gå litt vel fort når man spiller fant jeg fint ut nå Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Helt sykt bra spill, har spilt så å si uten pauser siden Fredag. Har vært minst 10 timer hver eneste dag, kanskje litt mye! Har blitt til Werewolf, som er sykt praktisk. Slipper å kjøpe hest, siden jeg løper like raskt (kanskje raskere?) i formen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har nå spilt spillet i 24 timer, og sitter med latterlige 42,000g etter jeg har nettopp kjøpt hus til 5,000g og hest til 1,000g. Det er så ufattelig lett å tjene penger i Skyrim. Bare synd det er vanskelig å finne merchants som kjøper alt og som fortsatt har nok penger, men jeg fant ut av at den ene perken i Speech treet lot deg gjøre det, så da trenger jeg bare å finne en merchant med masse penger, så slipper jeg å stå å vente i 2 dager utenfor butikken til jeg ikke har mer penger til salgs. Har nå fullt Orc armor, og kommer til å bruke litt gull for å komme høyere opp i Smithin så jeg kan begynne å lage bedre armor. Har gjort mainquestene opp til du dreper din første drage, og ikke noe mer enn det. Kom til et hulesystemet som det etter 2 timer fortsatt var mye igjen. Enormt sted! Stedet heter Blackreach of finnes et klipp av det på Youtube. Helt unikt sted. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Helt enormt bra spill! Fy fader så rått:) Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har nå spilt spillet i 24 timer, og sitter med latterlige 42,000g etter jeg har nettopp kjøpt hus til 5,000g og hest til 1,000g. Det er så ufattelig lett å tjene penger i Skyrim. Bare synd det er vanskelig å finne merchants som kjøper alt og som fortsatt har nok penger, men jeg fant ut av at den ene perken i Speech treet lot deg gjøre det, så da trenger jeg bare å finne en merchant med masse penger, så slipper jeg å stå å vente i 2 dager utenfor butikken til jeg ikke har mer penger til salgs. Har nå fullt Orc armor, og kommer til å bruke litt gull for å komme høyere opp i Smithin så jeg kan begynne å lage bedre armor. Har gjort mainquestene opp til du dreper din første drage, og ikke noe mer enn det. Kom til et hulesystemet som det etter 2 timer fortsatt var mye igjen. Enormt sted! Stedet heter Blackreach of finnes et klipp av det på Youtube. Helt unikt sted. Noe annet vil vært yterst urealistiskt. Så mye fiender du slakter og stjeler fra. Hadde jo vært skammrik i virkeligheten også av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå