Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Hvordan funker disse giftegreiene egentlig? Jeg skjønner ikke hvordan man kan få noen like å like en..

Also. Jeg har en bounty på 40 gull på meg. Hvorfor vil vaktene bare drepe meg istedetfor å la meg betale?

Hvis du tar vekk våpnet ditt med 'r' så snakker de til deg.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan funker disse giftegreiene egentlig? Jeg skjønner ikke hvordan man kan få noen like å like en..

Also. Jeg har en bounty på 40 gull på meg. Hvorfor vil vaktene bare drepe meg istedetfor å la meg betale?

Har du våpenet fremme? I så fall, putt det vekk (bra norsk).

Lurer også på det med giftegreiene. En kan jo ikke koseprate med damer, som i Bioware-spill.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

ÆÆ! for ikke solgt noe av dragebeina jeg plukker opp fra de forvokste øglene jeg dreper.

Er det en spesiell butikk? Har liksom ikke fått mulighet til å selge det som "misc" noensteder enda. Har stacked opp skapene mine på colleget :p

Hvorfor er general goods storen i Whiterun låst? Det er jo midt på dagen.. Merkelig.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Skyrim i 7 timer er det fantastisk moro, men eneste problemet eg har er at spillet lukker seg i jevne mellomrom. Helt tilfeldig når, det kan gå 1 time og det kan gå 3 timer. Noen andre som har det samme problemet, er jo autosave og den slags så er egentlig ikke noe problem men greit å slippe å gå innpå spillet flere gange i løpet av en økt.

Har opplevd det samme et par ganger. Plutselig avslutter bare spillet av seg selv.

Det som visstnok flere har gjort som fikser sånne krasjer er å gå på høyttalerinnstillinger, avansert, og sette valget der til 2 kanalers 44100 khz eller noe sånt..

Lenke til kommentar

ÆÆ! for ikke solgt noe av dragebeina jeg plukker opp fra de forvokste øglene jeg dreper.

Er det en spesiell butikk? Har liksom ikke fått mulighet til å selge det som "misc" noensteder enda. Har stacked opp skapene mine på colleget :p

Du kan selge det hos en Trader, altså en person som kjøper alt av misc, ingredients osv.

Lenke til kommentar

Har gifta meg i skyrim fryktelig lett :love: liten qick step by step.. 1 gå til en prest han vil selge deg en spesiell ammulett (husker ikke ka han heter i farten) 2.. ta han på 3.. dra til kjøpmannen i riverwood city og snakk med dama i butikken dær.. 4 dra å gift deg :thumbup:

bare enkelte man kan gifte seg med i spillet desverre :cool:

Endret av samco
Lenke til kommentar

Hvis du tar vekk våpnet ditt med 'r' så snakker de til deg.

Hmm. Måtte bare komme helt opp til dem og så trykke "R" visst. Funket ikke om jeg gikk mot dem med våpnene vekke. Men når jeg gjorde det så bare slutta de å sloss med meg, og jeg slapp å betale noen bot..

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Skyrim i 7 timer er det fantastisk moro, men eneste problemet eg har er at spillet lukker seg i jevne mellomrom. Helt tilfeldig når, det kan gå 1 time og det kan gå 3 timer. Noen andre som har det samme problemet, er jo autosave og den slags så er egentlig ikke noe problem men greit å slippe å gå innpå spillet flere gange i løpet av en økt.

Har opplevd det samme et par ganger. Plutselig avslutter bare spillet av seg selv.

Skjer med meg også, fryktelig irriterende hvis jeg ikke har fått savet på en stund. Noen som vet hva som er galt, og hvordan dette kan fikses?

Annet spørsmål:

Har et lite spørsmål, hvorfor står det at den ene senga i huset mitt er owned?

Kan ikke sove i den fordi den er owned, men av hvem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...