MrL Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Jeg fikk en medhjelper i Whiterun, og ba oss skille veier for nå. Jeg regner med hun ikke er borte for alltid, hvor kan jeg finne henne? EDIT: Never mind, fant henne. Endret 13. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Spillet er låst til steam, så jeg anbefaler å instalere fra en piratkopi, selv om du har kjøpt spillet. Det har jeg gjort, og da slepper man DRM og den slags. Steam er jo verdens beste DRM. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Det er ingenting med DRM som er "bra". Endret 13. november 2011 av Skurupu 4 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Etter å ha spilt Skyrim i 7 timer er det fantastisk moro, men eneste problemet eg har er at spillet lukker seg i jevne mellomrom. Helt tilfeldig når, det kan gå 1 time og det kan gå 3 timer. Noen andre som har det samme problemet, er jo autosave og den slags så er egentlig ikke noe problem men greit å slippe å gå innpå spillet flere gange i løpet av en økt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er det noen andre som har alvorlige problemer med "Esbern" i questet "A cornered rat"? 1 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Finnes en fix Bare følg instruksene i filen! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Noen som vet om steder/hjem, helst i kjente byer, der det er mye verdifulle gjendstander eller gold å hente for en tyv? Endret 13. november 2011 av MrLG 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Endelig. Nå er det bare å kjøpe noen hjerter og lage Daedric (har 30+ ebon ingot). Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kanskje ikke akkurat det du leter etter men: I den første store byen du kommer til (Whiterun, ikke sant?) finnes det en gjeng som kaller seg "The companions". Gå inn i bygningen deres, ned i underetasjen og til rommet til lederen av "The companions". I en hylle på rommet hans står det en stein som man kan stjele, og som aktiverer et quest hvor du har mulighet til å tjene litt cash. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kanskje ikke akkurat det du leter etter men: I den første store byen du kommer til (Whiterun, ikke sant?) finnes det en gjeng som kaller seg "The companions". Gå inn i bygningen deres, ned i underetasjen og til rommet til lederen av "The companions". I en hylle på rommet hans står det en stein som man kan stjele, og som aktiverer et quest hvor du har mulighet til å tjene litt cash. Takk takk, alt hjelper Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg oppdaget at man kunne rotere og zoome på det store kartet. Default visning er fugleperspektiv, men man kan zoome inn slik at man ser kartet mer fra bakkeperspektiv. Kjekk detalj. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som vet om steder/hjem, helst i kjente byer, der det er mye verdifulle gjendstander eller gold å hente for en tyv? I Markarth har de en slags bank. Stedet som betaler ut penger til minearbeiderne. De som jobber der har nøkler til hvelvet på seg. Tipper du finner en del penger der. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg ser ofte drager som flyr rundt men jeg vet ikke hvordan jeg får de ned på bakken så jeg kan drepe dem. Har prøvd bueskyting og magi, men de er rett og slett for langt oppe i himmelen til at jeg kan nå de. Hvordan når jeg drager som sirkulerer rundt områder? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har kommet til et mission der jeg jobber for "The Legion". Prøver å komme igjennom en dør. De sier at jeg trenger noe som heter Ebony claw, men jeg har bare en golden claw. Spillet sier hvertfall at jeg ikke har Ebony claw. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Rett foran døra:) OMG! Takk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Noen som vet om steder/hjem, helst i kjente byer, der det er mye verdifulle gjendstander eller gold å hente for en tyv? I Markarth har de en slags bank. Stedet som betaler ut penger til minearbeiderne. De som jobber der har nøkler til hvelvet på seg. Tipper du finner en del penger der. Thank you. Er det foresten noen digge chicks noen steder det er an å gifte seg med? For som regel ikke spurt de.. eneste jeg noen gang har fått spørsmål fra er en uteligger.. som var mann Endret 13. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvordan funker disse giftegreiene egentlig? Jeg skjønner ikke hvordan man kan få noen like å like en.. Also. Jeg har en bounty på 40 gull på meg. Hvorfor vil vaktene bare drepe meg istedetfor å la meg betale? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Husker ikke navet hans, men han er en av kongens veiledere, befinner seg i tronerommet. Brill om jeg ikke tar helt feil. Het iallefall det hos meg. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Tror jeg har driti meg kraftig ut nå. Er fanget i et rom med The Caller, og eneste måten å komme ut på er å drepe hu, men det greier jeg ikke.. EDIT: Kom akkurat på at jeg save'a rett utenfor Får dra tilbake etter et par lvler.. Endret 13. november 2011 av ReGaiN Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skru ned på easy, bruk alt du har av potions og poisons og så burde det ikke være noen sak Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Etter å ha spilt Skyrim i 7 timer er det fantastisk moro, men eneste problemet eg har er at spillet lukker seg i jevne mellomrom. Helt tilfeldig når, det kan gå 1 time og det kan gå 3 timer. Noen andre som har det samme problemet, er jo autosave og den slags så er egentlig ikke noe problem men greit å slippe å gå innpå spillet flere gange i løpet av en økt. Har opplevd det samme et par ganger. Plutselig avslutter bare spillet av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå