Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt Skyrim i 7 timer er det fantastisk moro, men eneste problemet eg har er at spillet lukker seg i jevne mellomrom. Helt tilfeldig når, det kan gå 1 time og det kan gå 3 timer. Noen andre som har det samme problemet, er jo autosave og den slags så er egentlig ikke noe problem men greit å slippe å gå innpå spillet flere gange i løpet av en økt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje ikke akkurat det du leter etter men:

I den første store byen du kommer til (Whiterun, ikke sant?) finnes det en gjeng som kaller seg "The companions". Gå inn i bygningen deres, ned i underetasjen og til rommet til lederen av "The companions". I en hylle på rommet hans står det en stein som man kan stjele, og som aktiverer et quest hvor du har mulighet til å tjene litt cash.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke akkurat det du leter etter men:

I den første store byen du kommer til (Whiterun, ikke sant?) finnes det en gjeng som kaller seg "The companions". Gå inn i bygningen deres, ned i underetasjen og til rommet til lederen av "The companions". I en hylle på rommet hans står det en stein som man kan stjele, og som aktiverer et quest hvor du har mulighet til å tjene litt cash.

Takk takk, alt hjelper :)

Lenke til kommentar

Jeg har kommet til et mission der jeg jobber for "The Legion". Prøver å komme igjennom en dør. De sier at jeg trenger noe som heter Ebony claw, men jeg har bare en golden claw. Spillet sier hvertfall at jeg ikke har Ebony claw. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

Rett foran døra:)

OMG! Takk :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om steder/hjem, helst i kjente byer, der det er mye verdifulle gjendstander eller gold å hente for en tyv? :whistle:

I Markarth har de en slags bank. Stedet som betaler ut penger til minearbeiderne. De som jobber der har nøkler til hvelvet på seg. Tipper du finner en del penger der.

Thank you.

Er det foresten noen digge chicks noen steder det er an å gifte seg med? For som regel ikke spurt de.. eneste jeg noen gang har fått spørsmål fra er en uteligger.. som var mann :no:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Tror jeg har driti meg kraftig ut nå. Er fanget i et rom med The Caller, og eneste måten å komme ut på er å drepe hu, men det greier jeg ikke..

EDIT: Kom akkurat på at jeg save'a rett utenfor :p Får dra tilbake etter et par lvler..

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Skyrim i 7 timer er det fantastisk moro, men eneste problemet eg har er at spillet lukker seg i jevne mellomrom. Helt tilfeldig når, det kan gå 1 time og det kan gå 3 timer. Noen andre som har det samme problemet, er jo autosave og den slags så er egentlig ikke noe problem men greit å slippe å gå innpå spillet flere gange i løpet av en økt.

Har opplevd det samme et par ganger. Plutselig avslutter bare spillet av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...