Boris Yeltsin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Mitt første møte med Giants og Mammoths. Er kjempene alltid rundt mammutene? Var jææævlig vanskelig å ta ned alle 3. PS! RIP Faendal, han blir slått til helvete av kjempene ca 00:54 ute i klippet. Endret 13. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 kunne ha tenkt meg maska til gray fox fra oblivion igjen Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hvor kan jeg selge dragebein osv jeg samler fra drager? Har lyst å selge mest mulig av tungt "misc". Hvordan kan jeg bære mer enn 300 i vekt? Noe perk for det? Tips: Ikke selg dragebein eller skall, du kan bruke dem til å lage armor senere. Lagre dem heller i en kiste ett sted, f.eks i ett hus du eier. Ute etter å lage en god woodcutter? Nords er definitivt best og er ultraeffektive! Endret 13. november 2011 av Tørriss 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det med ubalanserte fiender møter jeg også på. Cruiser gjennom dungeon på expert uten å noensinne komme under 75% liv, og så plutselig møter jeg en fiende jeg må drikke halvparten av health-potion lageret mitt for å ta ned. Merkelige greier Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bra med litt variasjon i fiendene ellers hadde det blit kjedelig Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Variasjon og generell balanse er to vidt forskjellige ting. Hadde det vært opp til meg burde røkla av fiender bli justert opp, mens de latterlig vanskelige fiendene burde få seg en nerf eller to Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvor kan jeg selge dragebein osv jeg samler fra drager? Har lyst å selge mest mulig av tungt "misc". Hvordan kan jeg bære mer enn 300 i vekt? Noe perk for det? Tips: Ikke selg dragebein eller skall, du kan bruke dem til å lage armor senere. Lagre dem heller i en kiste ett sted, f.eks i ett hus du eier. Nice, takker for tipset! Har et lite spørsmål, hvorfor står det at den ene senga i huset mitt er owned? Kan ikke sove i den fordi den er owned, men av hvem? Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Handler jo om å levle opp karakteren har ikke mye prblemer med drager eller fiender lengre men så satsa jeg tilig på å gjøre nettop det med tanke på erfaring fra alle tidligere falluts g oblivion Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Handler jo om å levle opp karakteren har ikke mye prblemer med drager eller fiender lengre men så satsa jeg tilig på å gjøre nettop det med tanke på erfaring fra alle tidligere falluts g oblivion Så spillet er veldig lett? Da er det jo også ubalansert. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Blir lettere når du levler opp ja ubalansert nei ikke i det hele tatt samme systemet som de 2 fallouts og oblivion Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Men FO3/NV og Oblivion har ikkje same system. Alt me veit indikerer at Skyrim er meir som Morrowind/FO3/NV enn Oblivion. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Samme fiende system der du møter sterkere fiender en gang i blandt liker det godt har ikke tenkt å gå rund som en over vinnelig gud :!: gjør spillet mere intresangt men pc eieere har muligheten å slå på god mode :!: uff Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 13. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2011 Får kreft av å lese innleggene til samco. Lær deg norsk ffs 17 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) lykke til med kreften din da :!: kids med pc finnes det noe værre? uff den dagen jeg blir slikt skyt meg :!: Endret 13. november 2011 av samco Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har en syk bounty i en av holdene. Hvordan kan jeg få betalt denne. Vil ikke risikere å sitte i fengsel hvis man mister noe skill der. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kom over et par ting som fikk meg til å lure på akkurat hvor på tidslinja vi befinner oss når vi spiller Skyrim. Så jeg sjekka ut Wikien og fant logisk nok ut at dette var noen par hundre år etter Oblivion. Det som overasket meg veldig var dette: The Ministery of Truth falls in Vivec's absence due to Ilzheven, who's soul was powering the ingenium which was holding the ministery of truth up, being freed from Sul by Vuhon and crashes into vivec city, causing Red Mountain to errupt which destroys the island of Vvardenfell. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vvardenfell er "borte" og en del Dunmer emigrerte til Skyrim. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 noen som har noe tips ang skill bøker? er et noe gode plasser man kan finne noen som biblotek? eller kan man kjøpe endel av de? funne mange men mangler endel enda Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 noen som har noe tips ang skill bøker? er et noe gode plasser man kan finne noen som biblotek? eller kan man kjøpe endel av de? funne mange men mangler endel enda Kan kjøpe mange i College. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå