Misoxeny Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Tips til å drepe drager? Har drept to, men den andre var det en giant som drepte for meg Stack opp på ca 30 health potions. Hvordan enchanter jeg våpen? Har titals div. ''soul gems'' i inventory men aner ikke hvordan jeg bruker de? Du må ha sjeler inni disse soulgemsene. Du oppnår dette ved å bruke en trylleformel som heter Soul Trap. Fåes av de fleste som selger trylleformularer. (Kan ikke brukes på mennesker eller drager) Vil bare legge til at du kan fange menneskesjeler, men du trenger Black Soul Gem. Edit: ninja'd. Du kan forøvrig ikke bruke soul trap på undeads, roboter og andre greier uten sjel. Obviously. Endret 13. november 2011 av Misoxeny Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har konstant 60 fps, er det noen settings som begrenser det? hvis skjermen din har en oppdateringsfrekvens på 60hz er det ikke da fysisk umulig å få over 60fps? spillet og systemet ditt kan gi mer enn 60fps men skjermen kan ikke gjengi det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som vet om hvis jeg går inn i et hus og dreper de som bor der, om det da etter vært kommer nye folk som flytter inn i huset? Tenker altså om det går an å "utslette" en by ? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvor kan jeg selge dragebein osv jeg samler fra drager? Har lyst å selge mest mulig av tungt "misc". Hvordan kan jeg bære mer enn 300 i vekt? Noe perk for det? Du kan selge det til general stores. Om du bruker heavy armor, og vil kunne bære mer, finn steinen som gir stjernetegnet for "The Steed". Gir null nedsenkelse av å bruke heavy armor, og kan bære 400, opp fra 300. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har konstant 60 fps, er det noen settings som begrenser det? hvis skjermen din har en oppdateringsfrekvens på 60hz er det ikke da fysisk umulig å få over 60fps? spillet og systemet ditt kan gi mer enn 60fps men skjermen kan ikke gjengi det. Stemmer dette? Tenker å kjøpe ny skjerm, kommer såfall til å gå for 120hz. 3 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har konstant 60 fps, er det noen settings som begrenser det? hvis skjermen din har en oppdateringsfrekvens på 60hz er det ikke da fysisk umulig å få over 60fps? spillet og systemet ditt kan gi mer enn 60fps men skjermen kan ikke gjengi det. Stemmer dette? Tenker å kjøpe ny skjerm, kommer såfall til å gå for 120hz. Ja, det stemmer. Gå for en 120hz skjerm, så kan spille i 3D også Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noooo! Lydia, my love! Min kjære og trofaste følgesvenn, Lydia døde i dag, Sundas, 1:45 PM, 30th of the Last Seed, 4E 201. Du vil bli dypt savnet! 7 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det er da folk som vitterlig går inn for å få henne drept. Så langt finner jeg henne bare litt irriterende. Hu slåss dårligere enn meg, og jeg vil ikke laste tingene mine på henne i fall hun plutselig skulle dø av noe random. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har vell klokket inn snart 20 timer siden natt til fredag, storkoser meg. Selv om mesteparten av tiden bare har gått med til å gå rundt å utforske verden til fots (hest er bare irriterende). Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Quicksave/Quickload folkens! Så slipper dere å miste henne... Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 hva heter programmet så jeg kan se min FPS i spillet? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hahaha Jeg tok meg nettopp en tur inn på kroa i Whiterun, og der møtte jeg en kar ved navn Sigurd. Sigurd er et veldig fint navn. Et kjempeflott navn, faktisk. Ja, for det heter jeg også, nemlig. 2 Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 hva heter programmet så jeg kan se min FPS i spillet? Fraps Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 For dere som ikke visste det så er det mulig å justere FOV i spillet. Åpne konsollen ved å trykke "|" knappen (den rett under escape), så skriver du inn "FOV #" (uten " og # erstattes med hva du vil skal være FOV.) Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Litt sløvt spørsmål, men hvordan bytter jeg kameravinkel slik at jeg kan se min character forfra? Må posere for noen bilder Vet en kan bytte POV med F/mushjul, men hvordan snu det forbaska kameraet? Jeg tipper det er verdens enkleste løsning. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Litt sløvt spørsmål, men hvordan bytter jeg kameravinkel slik at jeg kan se min character forfra? Må posere for noen bilder Vet en kan bytte POV med F/mushjul, men hvordan snu det forbaska kameraet? Jeg tipper det er verdens enkleste løsning. Hvis du ikke har våpen fremme, er det bare å bevege musa. Ellers kan du holde inne F og dra musa rundt. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Litt sløvt spørsmål, men hvordan bytter jeg kameravinkel slik at jeg kan se min character forfra? Må posere for noen bilder Vet en kan bytte POV med F/mushjul, men hvordan snu det forbaska kameraet? Jeg tipper det er verdens enkleste løsning. Hvis du ikke har våpen fremme, er det bare å bevege musa. Ellers kan du holde inne F og dra musa rundt. Jeg takker, jeg bukker Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Har vell klokket inn snart 20 timer siden natt til fredag, storkoser meg. Selv om mesteparten av tiden bare har gått med til å gå rundt å utforske verden til fots (hest er bare irriterende). Derfor man bare blir hest i stedet. Endret 13. november 2011 av Pingas Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bare jeg som har problem med at 50 % av creaturesa driver å "hopper" opp og ned, slags hakking. En annen ting som irriterer meg er f.eks når du trasker rundt i en hule og 1-2 shotter folk med bua så kan du plutselig møte på en som tåler 30 skudd og onehitter deg? Er det noe sted man kan se level etc? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skulle også gjerne likt å vite level på motstander, spesielt når enkelte spells bare fungerer på creatures opp til f.eks lvl 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå