Slimda Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Dragon Scale armor er Light, mens Dragonplate er Heavy. Du kan lage begge deler med å velge Dragon armoring greia på 100 Smithing. Du kan sjekke mer om hva som trengs for smithing her. (Selvlaget skjema) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Trenger litt hjelp her. Har mye verdifulle ting jeg gjerne skulle ha solgt, men sliter med å få solgt mye om gangen siden de fleste vendors jeg møter kan kjøpe for max 750 gold. Dette er jo ikke mye og jeg sliter med at baggen fort blir full. Noen som vet om en mer effektiv måte å få solgt ting på? I whiterun har du smeden. Der har du to personer like ved hverandre (Han som står inne i butikken, og hun som står utenfor og smir) som til vanlig, hos meg, har ca 1000 hver. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Dragonscale armor er light. Dragonplate er heavy. Hvordan er dere i forhold til main quest? Jeg er på level 12 (?) nå og har så langt nærmest ikke gjort noe på main questet. Ikke èn drage har jeg skadet engang. lvl 23 og har bare gjort første delen. Snart ferdig med companion questa trur eg, og har gjort 4 thief guild quests. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Skyrim liker _ikke_ alt+tab i Win7 Må altabbe to ganger for å komme tilbake i spillet igjen, og nå krasjet det helt når jeg skulle tilbake igjen. Flott at quicksave er såpass kjapp ihvertfall Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Slik jeg har fått til alt+tab er at man først alt tabber til spillet, så alt tabber en gang til for så og trykke på spillet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 level 37 har ikke gjort noen main quests men over 70 misk quest level 100 på sneak og block , 2 handed level 92, 90 000 gull skal levle opp light n heavy armor next step bygger opp karakteren min før jeg går dypere inn i historien Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Bør/må man ha spilt de forrige TES-spillene før Skyrim? Egentlig ikke hatt store interessen for slike spill, men Skyrim ser unektelig tøft ut... Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har spilt spillet i hele dag og har kost meg hele tiden Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 samma hær tror jeg er på 13 timer i strekk nå ikke lei enda Lenke til kommentar
HowT Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 level 37 har ikke gjort noen main quests men over 70 misk quest level 100 på sneak og block , 2 handed level 92, 90 000 gull skal levle opp light n heavy armor next step bygger opp karakteren min før jeg går dypere inn i historien Hvordan i H* klarer folk å levle så sabla fort? Kanskje jeg som er meget noob, men, tips? Er nord, spesialisert på two-handed, light armour Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Bør/må man ha spilt de forrige TES-spillene før Skyrim? Nei. Det eneste er at du ikke får med deg referansene til de tidlligere spillene i dialogene. Disse referansene et ekstra + for innlevelsen til oss som has spilt TES før, men er ikke nødvendige å forstå for å spille. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) på skyrim levler man opp ikke på quests men på skills istede for å bruke alt har jeg valgt ut med en gang det jeg vill få opp fort og levla opp main levelen i samma slengen edit pluss det er en av stones som gir deg fortere level opp (husker ikke i slengen ka den heter nå) Endret 12. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan i H* klarer folk å levle så sabla fort? Kanskje jeg som er meget noob, men, tips? Det er masse triks, f.eks; Snik bak en NPC som står med ryggen til. Benytt conjouration og skap en ulv (eller noe) som du slår ihjel. Repeat, repeat, repeat. etc.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jævla kjipt å spille på den måten da. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) nei det gjelder å finne smuthull i spill noe jeg er meget erfaren på med tanke på achivment spillinga mi har funne exploits i et utall spill som jeg har delt med kompiser som i skyrim :!: nesten 100 sikker på at jeg er level 100 både på light n heavy armor i løpet av morgen kveld starter nu.... Endret 13. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 level 37 har ikke gjort noen main quests men over 70 misk quest level 100 på sneak og block , 2 handed level 92, 90 000 gull skal levle opp light n heavy armor next step bygger opp karakteren min før jeg går dypere inn i historien Hvordan i H* klarer folk å levle så sabla fort? Kanskje jeg som er meget noob, men, tips? Er nord, spesialisert på two-handed, light armour Hvorfor i all verden går du light armor med two-hand? Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Men hva er det best å spesialisere seg på da? Eller, hvilke gir liksom gode fordeler? Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 13. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2011 nei det gjelder å finne smuthull i spill noe jeg er meget erfaren på med tanke på achivment spillinga mi har funne exploits i et utall spill som jeg har delt med kompiser som i skyrim Er så jæææævla glad jeg koser meg skikkelig med spill, og ikke leter etter exploits pga achievements. Achievements og slikt er en bonus til selve spillet, ikke noe annet. 10 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det sa jeg oxo før jeg merka jeg var på 3 plass på my gamer card net i norge (av 7000 x360 spillere) :!: spiller for gøy men har bestandig achivments med i beregningen av gammel vane level opp planen er egentlig et tidsparing plan men its a secret Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 levla opp sneak og block for jeg fant plasser i spillet som nesten ropa her her :!: samme plassen som block er det enkelt å levle opp light n heavy i samma slengen tviler jeg finner en bedre plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå