Konkulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan drikker jeg blod som Vampyr..? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Den pila holder på gjøre meg gal. Eneste måte å fjerne den på, er å bli truffet av noen som bruker bue. Endret 12. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det har vel blitt sagt før sikkert. Men er det bare meg som føler at mange NPC'er har stemmen til Arnold Schwarznegger? er et eksempel. Litt vittig dog. 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan drikker jeg blod som Vampyr..? Mener å huske at man må tilnærme seg noen som sover i en seng og deretter "bruke" dem. Dette dreper ikke vedkommende, bare gir dem ett lite.. memento Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Det har vel blitt sagt før sikkert. Men er det bare meg som føler at mange NPC'er har stemmen til Arnold Schwarznegger? er et eksempel. Litt vittig dog. Haha ja har hørt det f.eks vaktene med de stemmene Endret 12. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det har vel blitt sagt før sikkert. Men er det bare meg som føler at mange NPC'er har stemmen til Arnold Schwarznegger? er et eksempel. Litt vittig dog. Haha ja har hørt det av f.eks vaktene Er litt vittig hehe. Lurer på om dem faktisk har fått Arnold til å lage noen stemmer i spillet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Stacker magic regen enchants? Hvis jeg har 50% regen på roben min, hjelper 20% på ringen min? Endret 12. november 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ja. Det er jeg ganske sikker på, Frederick. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan drikker jeg blod som Vampyr..? Mener å huske at man må tilnærme seg noen som sover i en seng og deretter "bruke" dem. Dette dreper ikke vedkommende, bare gir dem ett lite.. memento Ok, takker Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Fins det noen form for fighters guild i dette spillet? Spiller nord sword and board warrior type nå og vil gjøre alt annet enn å fortsette med main quest men sliter litt i å finne mål og mening. Ble med i companions men fikk etter et par oppdrag der en quest jeg ikke har lyst til å fullføre. Er det noen alternativer? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er forvirret. Først møter jeg en stor ildsprutende Drage som jeg dreper lett, dermed møter jeg en kattepus(Tiger) og den tar halve livet mitt på et slag og jeg dør. OMG!! 2 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 The Companions er dette spillets Fighter Guild. Hva med Stormcloak/Imperial Legion? Eventuelt Dark Brotherhood? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er forvirret. Først møter jeg en stor ildsprutende Drage som jeg dreper lett, dermed møter jeg en kattepus(Tiger) og den tar halve livet mitt på et slag og jeg dør. OMG!! Du dreper dragene lett fordi du er Dovahkiin Lenke til kommentar
privinius Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Møtte akkurat min første morsomme bug: Hoppet litt rundt med hesten min på en frossen bekk eller lignende, også plutselig tok hesten DET mega-hoppet! Fallet gikk ikke så bra, og endte i min død. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg husker 100% chameleon og 100% resist alle elementer... Det drepte oblivion for min del. Eller rettere sagt, expansionpakken. Å være en gud ødelegger spillet. Det samme ødela for min magiker-karakter i Dragon Age: Han var også uovervinnelig, så jeg droppet ut av expansionpakken der også fordi ingenting var en utfordring. Noen som vet om man kan få så syke enchantments på utstyr at man blir uovervinnelig -- permanent -- i dette spillet også? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er forvirret. Først møter jeg en stor ildsprutende Drage som jeg dreper lett, dermed møter jeg en kattepus(Tiger) og den tar halve livet mitt på et slag og jeg dør. OMG!! Du dreper dragene lett fordi du er Dovahkiin "The Sabretoothborn has awakened!" Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 flere som får spasmer av å møte på sånne små ederkopp huler? Med en mamma spider i midten? Fuck, hater etterkopper fra før. Løper av stolen snart Lenke til kommentar
Edian Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Nå kommer jeg med mye spoilers her hehe. Blir så ivrig når jeg oppdager fete ting. Tok nettopp et sidequest som involverte Sheogorath. Like gal som før Endret 12. november 2011 av Edian 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) flere som får spasmer av å møte på sånne små ederkopp huler? Med en mamma spider i midten? Fuck, hater etterkopper fra før. Løper av stolen snart Hehe, det har kommet en mod som fjerner edderkoppene med f.eks mudcrabs. Jeg bruker den ikke, men så det på nexus tidligere idag. Endret 12. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 The Companions er dette spillets Fighter Guild. Hva med Stormcloak/Imperial Legion? Eventuelt Dark Brotherhood? Hva er det egentlig du spør om? Dark Brotherhood er med i Skyrim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå