Xavel Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kan jeg laste ned game guiden et sted? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er tydeligvis en quest man må ta for å få en vampire cure. Men for å ta questen må sykdommen være nivå 3 eller lavere og siden jeg er vampire nivå 4 så er det ingen mulighet for å hverken få en cure eller gjøre andre quests. Game over. Om det fungerar på same vis som før, så kan du feede på nokon for å senkje vampirism level? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Måtte selv gå tilbake noen saver for å kunne fjerne "vampirismen" min ved hjelp av en quest. Litt irriterende da det var 3-4 timers jobb i de savene jeg hoppet over Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Mulig jeg er teit. Men jeg gleda meg til å kjøpe meg hus, men etter jeg hadde oppgradert alt ble jeg litt snurt. Jeg ville oppgradere til jeg hadde en gigantisk mansion, synd det ikke går Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 lol for et lavt tall :!: ka farskern? Det er 3 ganger så høyt som antall Modern Warfare 3 spillere på steam, faktisk. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 'Thief of virtue' of virtue syntes jeg er ganske bra. Helten min Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Måtte selv gå tilbake noen saver for å kunne fjerne "vampirismen" min ved hjelp av en quest. Litt irriterende da det var 3-4 timers jobb i de savene jeg hoppet over Nei, det måtte du ikke. Du kunne sugd litt blod, og så gjort questen. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har funnet et minus med dette spillet... Hestene, de er så treg at det er skummelt... og jeg vil se i 1.person Har du fått med deg at de kan sprinte? Tok litt tid før jeg skjønte det... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Mister jeg en "soul gem" hvis jeg enchanter eller fyller opp et våpen ? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 drakk blod selv å gjorde questen Lenke til kommentar
Edian Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Putter også neste i spoiler, da jeg tror det er morsomst å oppdage det selv, om man ikke allerede har gjort det. Det er mulig jeg er litt treig som ikke har oppdaget det før nå, men food fikk faktisk en mening for meg nå. Man kan koke sammen ulike matbiter, og få resultater som gir mer helse. Har kjøpt meg et hus i Whiterun, hvor jeg samler opp all mulig mat og ingredients. Senere skal jeg kjøre alchemy og cooking som et olja lyn Jeg kommer til å bruke altfor lang tid. Tar alltid en tur innom en ekstra hule eller to før jeg tar et quest, fordi det er så moro! Elsker følelsen spillet gir meg. Endret 12. november 2011 av Edian 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har funnet et minus med dette spillet... Hestene, de er så treg at det er skummelt... og jeg vil se i 1.person Har du fått med deg at de kan sprinte? Tok litt tid før jeg skjønte det... Ja jeg vet det, men går ganske tregt det og Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Måtte selv gå tilbake noen saver for å kunne fjerne "vampirismen" min ved hjelp av en quest. Litt irriterende da det var 3-4 timers jobb i de savene jeg hoppet over Nei, det måtte du ikke. Du kunne sugd litt blod, og så gjort questen. Nvm Endret 12. november 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 funne en genial måte å levle opp block skills på nå ... dette blir meget bra Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Måtte selv gå tilbake noen saver for å kunne fjerne "vampirismen" min ved hjelp av en quest. Litt irriterende da det var 3-4 timers jobb i de savene jeg hoppet over Nei, det måtte du ikke. Du kunne sugd litt blod, og så gjort questen. Hvor er det lett å drikke blod? Kommer meg ikke i nærheten av sivilisasjon utenom gårder, men folk våkner jo bare med en gang jeg nærmer meg dem. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 hadde 100 i sneak skills så gikk greit hær bare vær forsiktig ... Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Nyttig link , http://hardforum.com/showthread.php?p=1038009767 Bedre grafikk osv Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 The moment when: Første og siste gang jeg tar opp en kamp med en kjempe. 4 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Du holder musa over spellen Og trykker F. Da kommer et lite symbol ved siden av navnet. Videre trykker du Q Og kan sette key shortcuts med å trykke 1-9 på numpaden det vet jeg.. men når jeg holder musepekeren over spellen og trykker på "F" kommer det ingen symbol. og jeg får heller ikke lista opp når jeg trykker på Q :/ Du har kanskje forandret tastene. Prøv å stille de tilbake til default for å se om det hjelper. Knapper med dobbel-funksjon i menyene stemmer ikke lenger med det som blir oppgitt at du skal trykke på hvis du forandrer de. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 The moment when: Første og siste gang jeg tar opp en kamp med en kjempe. Fantastisk moment spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå