Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er tydeligvis en quest man må ta for å få en vampire cure. Men for å ta questen må sykdommen være nivå 3 eller lavere og siden jeg er vampire nivå 4 så er det ingen mulighet for å hverken få en cure eller gjøre andre quests. Game over.

Om det fungerar på same vis som før, så kan du feede på nokon for å senkje vampirism level?

Lenke til kommentar

Putter også neste i spoiler, da jeg tror det er morsomst å oppdage det selv, om man ikke allerede har gjort det.

Det er mulig jeg er litt treig som ikke har oppdaget det før nå, men food fikk faktisk en mening for meg nå. Man kan koke sammen ulike matbiter, og få resultater som gir mer helse. Har kjøpt meg et hus i Whiterun, hvor jeg samler opp all mulig mat og ingredients. Senere skal jeg kjøre alchemy og cooking som et olja lyn :)

Jeg kommer til å bruke altfor lang tid. Tar alltid en tur innom en ekstra hule eller to før jeg tar et quest, fordi det er så moro! Elsker følelsen spillet gir meg.

Endret av Edian
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Måtte selv gå tilbake noen saver for å kunne fjerne "vampirismen" min ved hjelp av en quest.

Litt irriterende da det var 3-4 timers jobb i de savene jeg hoppet over :dontgetit:

Nei, det måtte du ikke. Du kunne sugd litt blod, og så gjort questen.

Nvm

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Måtte selv gå tilbake noen saver for å kunne fjerne "vampirismen" min ved hjelp av en quest.

Litt irriterende da det var 3-4 timers jobb i de savene jeg hoppet over :dontgetit:

Nei, det måtte du ikke. Du kunne sugd litt blod, og så gjort questen.

Hvor er det lett å drikke blod? Kommer meg ikke i nærheten av sivilisasjon utenom gårder, men folk våkner jo bare med en gang jeg nærmer meg dem.

Lenke til kommentar

Du holder musa over spellen Og trykker F. Da kommer et lite symbol ved siden av navnet. Videre trykker du Q Og kan sette key shortcuts med å trykke 1-9 på numpaden

det vet jeg.. men når jeg holder musepekeren over spellen og trykker på "F" kommer det ingen symbol.

og jeg får heller ikke lista opp når jeg trykker på Q :/

Du har kanskje forandret tastene. Prøv å stille de tilbake til default for å se om det hjelper. Knapper med dobbel-funksjon i menyene stemmer ikke lenger med det som blir oppgitt at du skal trykke på hvis du forandrer de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...