Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at det var på grunn av jeg var vampyr ja, regenerer ingenting i sollys.

Da har jeg enda et spørsmål, har merket meg aktivitet på skjerm 2 når jeg spiller (ting som blir "opplyst" av musepeker") og jeg lurer på om det har noe med den "raske feilfrie" avslutningen av spillet jeg opplever til tider?

Lenke til kommentar

Du holder musa over spellen Og trykker F. Da kommer et lite symbol ved siden av navnet. Videre trykker du Q Og kan sette key shortcuts med å trykke 1-9 på numpaden

det vet jeg.. men når jeg holder musepekeren over spellen og trykker på "F" kommer det ingen symbol.

og jeg får heller ikke lista opp når jeg trykker på Q :/

Lenke til kommentar

Hvorfor driver folk å spør om jeg er sjuk hele tida ?icon2.gif

Tror det er fordi noen har kasta en spell over deg. Trykk på P, og gå på Active effects. Gå til et tempel for å få det fjernet.

Aha, takker !

Hadde "25% reduced chance for pickpocketing og lockpicking"

Noe som er uheldig for en som er i thieves guild.

Men, tror jeg har spilt med den helt sida jeg starta whistle.gif

Lenke til kommentar

hey yo. ligger på ca lvl 12, og bare satset på two-handed battleaxe/warhammer. For 45 min siden hadde jeg damage på 45 og 47 på henholdsvis b-axe og w-hammer, men helt plutselig gikk dette ned 10 dmg?! Altså, oppgraderingene er de samme, levelen den samme - perksene de samme, og våpentypene de samme, men jeg gikk plutselig ned i dmg på alt.

Jeg regner med det ikke har noe med at jeg joinet den derre Legion-greia?

Et herlig formulert spørsmål!

• Liker 1
Lenke til kommentar

HowT - gå i menyen til Magick og Active Effects, og se om du har en disease eller noe.

Selvfølgelig. TUsen takk! :D

Rockjoint, weapons efficiency decreases by 25%. :S

Da var det ordnet. herlig:D

ja de gjør det synes det er litt stupid for min 2 hånds elven hammer med level 77 er høyere en all items jeg finner ingame :ph34r:

level 77 ja, ikke mer. hehe

Endret av HowT
Lenke til kommentar

Bare et lite tips som relativt få vet om (i alle fall mitt inntrykk)

For å keybinde på PC, gå på inventory, legg til våpen/armor/magic ability til favoritter. Så gå til hurtigvalgsmenyen (Q), hold musen over en av favorittene og trykk 1-9. Yay!

Mye enklere enn å bruke det ellers knotete systemet

Lenke til kommentar

Bare et lite tips som relativt få vet om (i alle fall mitt inntrykk)

For å keybinde på PC, gå på inventory, legg til våpen/armor/magic ability til favoritter. Så gå til hurtigvalgsmenyen (Q), hold musen over en av favorittene og trykk 1-9. Yay!

Mye enklere enn å bruke det ellers knotete systemet

Så det ble nevnt tidligere i tråden. Det tipset ut gull verdt! :dribble:

Lenke til kommentar

Noen som har noen bra historier fra Skyrim da?

Jeg driver og leter etter en hytte jeg leste om i noen bøker; "The Woodcutter's Cabin", tror jeg de het. Står om et spøkelse som ikke tåler flammer.

Møtte M'aiq the liar :D

Jeg møtte ham her om dagen jeg også, og det var bare noen timer etter at jeg hadde sett noen youtube-videoer av ham fra Oblivion. Hadde ikke visst hvem det var ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...