samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 ja flere ganger drage skeleton har datt ned på landsbyer eller lever :!: på bakken uff Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 FAEN! sorry banninga, men jeg kræsjer til desktop HELE tiden... Spiller 2 min, så dauer spillet, spiller i 3 min så dauer spillet... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Noen som har havnet utfor en foss? Må si hesten er en skikkeglig fjellgeit når det kommer til klatring. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) FAEN! sorry banninga, men jeg kræsjer til desktop HELE tiden... Spiller 2 min, så dauer spillet, spiller i 3 min så dauer spillet... Prøvd å justere på lydinnstillingene i Windows? Mange har hatt problemer med at spillet krasjer og fått fikset det på den måten. Er en tweaking FAQ noen sider tilbake som forklarer hva du skal gjøre. Endret 12. november 2011 av Tørriss Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 ja datt utfor en foss i ei elv da jeg skulle ungå en fiende :!: overlevde Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 ja datt utfor en foss i ei elv da jeg skulle ungå en fiende :!: overlevde Du spiller på xbox sant? Hvor lang tid er loading tidene? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Ja xbox noen sekunder litt variert men 5 6 sekunder på verste desverre Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Syns spillet er utrolig bra på PC i hvert fall. Menyen fungerer fint for min del, og har ikke lagt merke til noen store bugs. Spilt ca. 12 timer. Noen som vet om det er mulig å slå av at hesten skal angripe? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Ja xbox noen sekunder litt variert men 5 6 sekunder på verste desverre 5-6 eller 56sek? tilogmed når du travler? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 utrolig bra spill på 360 har det vært allerede 2 pacher tipper de fixer side quest buggene med tid , tar å venter med 2 jeg vet er buggete for får ikke completa dem som dem er nå ivertfall nok å gjøre uansett Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Det er ikke denne da? http://www.pcgamer.com/2011/11/11/the-elder-scrolls-v-skyrim-tweaks-improve-graphics-disable-vsync-change-fov-and-more Den kombinert med denne guiden jeg fant på Nexus var gull verdt brydderiet! http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=11 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Ja xbox noen sekunder litt variert men 5 6 sekunder på verste desverre er litt løye når samco sier at det er 5-6sek på det verste når det faktisk er nærmere 30-40sek på det værste:P lurer på om han har spillet i det hele tatt:P Lenke til kommentar
JilaX Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Ja xbox noen sekunder litt variert men 5 6 sekunder på verste desverre er litt løye når samco sier at det er 5-6sek på det verste når det faktisk er nærmere 30-40sek på det værste:P lurer på om han har spillet i det hele tatt:P Har du installert spillet til disk? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 30 sek :!: ikke hær nei er hard disken din full eller noe? x360 blir nemmelig mye treger hor mye det er på hdd til dem og prøv å clear canche hjelper mange ganger oxo. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 HGva var fiksen til muselagging igjen? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 30 sek :!: ikke hær nei er hard disken din full eller noe? x360 blir nemmelig mye treger hor mye det er på hdd til dem og prøv å clear canche hjelper mange ganger oxo. jeg har det på pc. men er mangen jeg kjenner som har det på xbox og der ER loadingen myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye høyere en pc(skulle bare mangle). Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 hører det er folk med sdd disker som har super kjapp loading på skyrim selvsagt vill en x360 som er 5 år gammel tech være tregere ca 6 sekund hær på loading når man går inn ut av plasser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Det er en veldig fin FAQ tråd her. Der står alle tweaks som er kjente hittil. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 neeeeeeeeeeei. Min Dark elf lvl 9 save har blitt overwrite av en khajiit save jeg startet såvidt med i går. Siste save fra dark elf filen jeg har nå er lvl 4. Kan jeg fikse det eller er ejg fucked? Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Synes egentlig jeg har alt for rask loading på SSDen min. Får ikke tid til å lese tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå