Flin Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Har vel spilt i rundt 11 timer og er på level 15. Det jeg lurer på er om noen har funnet tjuvene enda? Trenger ikke å vite hvor de er, men jeg flyr rundt og leter etter de, men finner de ikke. Hjelper kanskje ikke at uansett hvor du beveger deg så er det ett eller annet du bare "må" sjekke ut. Når det kommer til selve spillet er jeg ganske fornøyd. Er litt trist at det har forenklet det enda mer, men det må man vel bare leve med. Når jeg sitter å spiller får jeg en ganske kraftig Fallout følelse. Er helt klart en god blanding av Oblivion og Fallout 3. Noe som er kult go spillet, men for en Morrowind fan er det trist at ingen ønsker å lage et lignende spill igjen. Tenker du på Thieves Guild? Ja, jeg har funnet dem. Bare å gi en lyd hvis du vil ha noen hint. Tenker på de ja, men hint vil jeg ikke ha. Takk som byr, men underholdningen ligger vel i å finne ting selv. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hørt om hotkeys? Det går fint an å binde spells/våpen. Åpne favorite-menyen, hold over det du vil binde og trykk 1-9 alt ettersom hvor du vil binde. Klar over det, men hvor lange fingre har du? Å strekke fingrene forbi 6 for en normal person er ikke akkurat vanlig eller spesielt praktisk i noen spill. Savner muligheten for andre knapper. Er forsåvidt enig, men har selv ikke hatt noe problem med dette ettersom jeg aldri bruker mer enn 3-4 forskjellige av bindingsene i combat. Resten får jeg heller strekke meg litt etter når jeg får bruk for de. Går vel an å bruke numkeys, men om de overlapper de "vanlige" tallene eller ikke aner jeg ikke. Regner uansett med at det kommer en mod for enklere bindngs etterhvert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hvilken herlig følelse det er å bli knust av alt mulig med en gang man beveger seg litt utenfor allfarvei. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Det tar jo 100 år og oppdatere spillet over 2 dager gjenstår det. Tatt 1% på over en time 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan får eg Lydia til å følge etter meg? "Looks like you already got someone with you". Det har eg ikke.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan får eg Lydia til å følge etter meg? "Looks like you already got someone with you". Det har eg ikke.. Skulle akkurat til å spørre om det samme. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 For en del sider tilbake så var det noen som lenket til en tråd på steam forumet, hvor noen hadde listet opp et par kjekke linjer man kunne endre på i consol(Eller i en fil?) for å få litt bedre grafikk. Noen som tilfeldigvis husket å lagre den som bokmerke? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Det er ikke denne da? http://www.pcgamer.com/2011/11/11/the-elder-scrolls-v-skyrim-tweaks-improve-graphics-disable-vsync-change-fov-and-more Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Noen som har klart,, Help selverin nethri escape the cave questen? dama stopper ved hule utgangen å vill ikke gå ut har prøvd 4 ganger irriterende Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Nokk en bugga side quest uff må jammen reloade en eldre manuel save igjen par timer lost Takke seg selv for at du spiller en piratversjon av spillet. 4 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Noen som har klart,, Help selverin nethri escape the cave questen? dama stopper ved hule utgangen å vill ikke gå ut har prøvd 4 ganger irriterende Jeg har ikke hatt en eneste bug ang quester i min legitime versjon av spillet. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Meh, andre som krasjer til desktop? (spillet er så klart kjøpt via steam). Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Da er du ikke langt i spillet er noen quester som er bugga spesielt vanmpyrism healing questen der må man drepe en krabbe for at spillet ikke skal gå bananas :!: uff save ofte er cluet Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Lol ikke rart det tok lang tid, jeg lasta ned spiller -_- Gikk litt fortere å installere det fra disk gitt! Gleder meg skikkelig nå! men får nok ikke spilt noe særlig i dag. Skal i bursdag til bestefar om noen timer og etter det blir det festing. Så kanskje litt på søndag Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Noen som har møtt på trollet på vei opp til de ''vise'' mennene? Jævelen drepte Lydia! Endret 12. november 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Må spørre en gang til: Dere som har kjøpt spillet via Elkjøp eller CDON, får dere aktivert spillet på Steam? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan får eg Lydia til å følge etter meg? "Looks like you already got someone with you". Det har eg ikke.. Skulle akkurat til å spørre om det samme. Kom på at eg hadde sagt follow me og wait here til Sven i Riverwood. Reiste tilbake dit da stod han på samme sted i baren og ventet. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Må spørre en gang til: Dere som har kjøpt spillet via Elkjøp eller CDON, får dere aktivert spillet på Steam? Absolutt. Slet med at Steam nektet å installere fra DVDen og heller ville laste ned hele spillet, men løste det ved å sette downloaden på pause, slette lokale filer, sette download region til Russia(Central) og kjøre installeren fra DVDen på nytt Endret 12. november 2011 av w0bni Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 pirat versjon? nei har nokk ikke det Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Kjøpte fysisk disk hos Platekompaniet. Fikk aktivert med den hvertfall. xxxx-xxxx-xxxx-xxxx med ett eller to siffer per bulk. Og fy steike!!! Har nå spilt i ca 15 timer. Er helt komplett for meg detta Kun funnet et par bagateller av noen bugs (en gang datt det ned et skjelett fra en drage ut av ingen ting ), men alt i alt så syns jeg alt av systemer og innhold fungerer helt knallbra. Lvl 18 Orc Kriger så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå