MrL Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Faen så jævlig skummelt det er å gå i huler, må slå av 3Den ellers får jeg ihvertfall noia Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Litt av et tall med antall spillere på Steam hvertfall, gruser MW3 til og med, blir årets mest selgende spill dette nå da kanskje? Vet ikke hvor mye Steam har å si for Skyrim, for spillet er vel ikke låst til Steam er det? Om man kjøper i butikken f.eks? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Vampyr i Morrowind var et helvete å bli kvitt. Måtte finne en sjelden bok et sted for å kunne trigge questen for å bli kvitt det, så reise over halve verden for å finne en fyr i en hytte, og samle masse sjeldne blomster. veldig likt Oblivion da. Tror aldri jeg gjorde ferdig det questet. Bare brukte den greia i Vampyrgrotten i DLCen. Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Er det mulig og spille skyrim i 3d? Fant ikke det på options ps3 verisjonen Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Dette er årets spill for min del, uten tvil. Jeg har gleda meg i et år, og hatt nedtelling på kalenderen siden de annonserte datoen... Hypa det opp for meg selv, noe som ofte er en dum idé - men det har jammmen innfridd alle forventninger 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Dette er årets spill for min del, uten tvil. Jeg har gleda meg i et år, og hatt nedtelling på kalenderen siden de annonserte datoen... Hypa det opp for meg selv, noe som ofte er en dum idé - men det har jammmen innfridd alle forventninger Også har vi jo norsk natur i spillet ;p 4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Langt og annoying ,vist du ikke har de rette indigrensene heldig vis hadde jeg det som trengtes av indigrigenser i inventory fy flate kor irriterende det var å være vampyr hadde et mål bli kvitt det asap husker oblivion.. orka ikke å feede hele tiden for å ikke bli anngrepet av gud vær i alle byer plasser... (og ja for å toppe det hele er questen bugga pm for solution) nå kan jeg nyte spillet igjen var irritrert i en par timer Endret 12. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Åååå det er så kjekt med stealth + bue i dette spelet! Eg finn jo piler _overalt_. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Noen som kan hjelpe meg, eg har lastet ned spillet fra Steam, starter som normalt, trykker '"new Game". Midt i loadingen så blir spillet lagt ned, eg leste noe om at man måtte ende på lyden på spillet men det er allerede gjort, hjalp ingenting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Great! Endelig fått lasta det ned, starter det opp, velger new game, spillet henger seg og avslutter seg selv. Noen tips? Har prøvd å skifta lydkvaliteten til både 44kHz 16bit og 24bit, uten at det har hjulpet. Endret 12. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 >Stjel varer fra en kjøpsmann. >Selg de stjålne varene til samme kjøpsmannen. >Stjel pengene fra lommen til kjøpsmannen. Fortsatt like relevant. 3 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Great! Endelig fått lasta det ned, starter det opp, velger new game, spillet henger seg og avslutter seg selv. Noen tips? Samme som meg, forstår ikke hvorfor, søkt på google men eneste løsningen var å skifte noen innstillinger på lyden. Men prøvd det, funket ikke. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 >Stjel varer fra en kjøpsmann. >Selg de stjålne varene til samme kjøpsmannen. >Stjel pengene fra lommen til kjøpsmannen. Fortsatt like relevant. Ser ikke logikken, er vel ikke vits å stjele varene for å så selge de, er jo bare å ta pengene hans, varene hans og stikke til en annen kjøpsmann! 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Great! Endelig fått lasta det ned, starter det opp, velger new game, spillet henger seg og avslutter seg selv. Noen tips? Samme som meg, forstår ikke hvorfor, søkt på google men eneste løsningen var å skifte noen innstillinger på lyden. Men prøvd det, funket ikke. Yeah, ditto. Frustrerende. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Great! Endelig fått lasta det ned, starter det opp, velger new game, spillet henger seg og avslutter seg selv. Noen tips? Samme som meg, forstår ikke hvorfor, søkt på google men eneste løsningen var å skifte noen innstillinger på lyden. Men prøvd det, funket ikke. Yeah, ditto. Frustrerende. Ja, er vel bare å vente å se om noen andre finner ut av det. Ingen dataekspert så eg gir opp for i natt. Ta det i morgen. Må få fikset det, enten det eller pengene tilbake! Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Etter 6-7 timer med spill så blir nok dette lett game of the year, om ikke et av de beste spillene jeg har spilt noensinne! noe som er sykt er at skyrim har snart 250k spillere på steam, 150k mer en MW3, og 360 har sikkert mye mer en det igjen 3 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Etter 6-7 timer med spill så blir nok dette lett game of the year, om ikke et av de beste spillene jeg har spilt noensinne! noe som er sykt er at skyrim har snart 250k spillere på steam, 150k mer en MW3, og 360 har sikkert mye mer en det igjen hvordan finner du ut hvor manger som spiller det på steam? Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Etter 6-7 timer med spill så blir nok dette lett game of the year, om ikke et av de beste spillene jeg har spilt noensinne! noe som er sykt er at skyrim har snart 250k spillere på steam, 150k mer en MW3, og 360 har sikkert mye mer en det igjen hvordan finner du ut hvor manger som spiller det på steam? klikker på "gamers online" på steam forsiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Trøtt...22 timer i strekk. Slitsomt mye fjell, men Bethesda har utvilsomt gjort mye bra med æh.. "Oblivion 2". Borte er repeterende dungeons og tåpelig level scaling. UI ikke helt topp, men overkommelig/godkjent. Det blir nok noen timer med dette fremover, ja. Natta, alle. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan bruker jeg dragon shout? trykker Z men da bruker jeg bare power. Gå inn der du velger magi, velg listen det står "shout" på og velg en av de. Så trykker du Z Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå