karlif Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Er det noen som har greid oppdraget Proving Honors? Det går jo faen ikke an. Møter 8 personer som er bedre enn deg på 1 gang. Prøvd 100 ganger nå. Klikker snart på det spillet her. Det her kan jo ikke være meningen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Har ikke patcha spillet i det hele tatt enda. Men, hvorfor har jeg bare 40-55 circa i fps? Når jeg vet pcen skal klare det mye mye bedre? Selv bf3 med alt på high og ultra ligger jeg på 60-100 i fps. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 noen som har lav ned lastinghastinghet? , har spille på cd/dvd men steam MÅ jo laste ned hele greia. er på 67% , com on!!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har iallefall "lav" fps og det irriterer meg jævlig, når jeg VET at jeg burde klare skyrim med fps fra 60-70 + Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har iallefall "lav" fps og det irriterer meg jævlig, når jeg VET at jeg burde klare skyrim med fps fra 60-70 + Har lest om folk som har lav FPS i introsekvensen i spillet, men det løste seg opp da de kom ut av startområdet. Er det noen som har greid oppdraget Proving Honors? Det går jo faen ikke an. Møter 8 personer som er bedre enn deg på 1 gang. Prøvd 100 ganger nå. Klikker snart på det spillet her. Det her kan jo ikke være meningen Ikke glem at det er levelscaling inne i bildet her. prøver du deg på en quest eller dungeon som har level 20-30 som utgangspunkt mens du selv er f.eks level 10 så vil monstrene være minimum lvl 20. Kom tilbake og prøv senere når du er sterkere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Frustrerer meg voldsomt over "cursor lag" eller hva man skal kalle det. For dere som spiller på konsoll: Prøv å beveg "siktet" raskt i en åttetall-form. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 noen som har lav ned lastinghastinghet? , har spille på cd/dvd men steam MÅ jo laste ned hele greia. er på 67% , com on!!! Nokon burde linka deg hit tidlegare... :c Cursor lag og floaty mouse syndrome kan fiksast med ini-dilling. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Spiller battle"mage" eneste mage jeg driver med er conjuration for dual wield blades ^^, Gjør sinnsyk skade men merker at jeg tar masse og. Nettopp brukt alle pengene jeg har farmet på full dwarven armor (kjøpte ignots =D) så håper jeg tar litt mindre dmg nå ^^, Gjør quests for "fighters guild" (husker ikke hva de heter her) og koser meg som fy =D lvl 16 nå ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hvor er det billigst å kjøpe dette? Steam, D2D eller andre? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Lakus waits for no-one Gå til C:\Users\***\Documents\My Games\Skyrim, åpen Skyrim.ini, og sett inn dette: iPresentInterval=0 Det fjerner input lag i spillet, men ikke i menyene. Men det var faen meg så irriterende. Jeg har ikke hatt tid til å spille så mye, men det jeg har sett har vært utrolig bra. Grafikken var ikke helt som forventa, og er rimelig dårlig når man ser nærme. Men det flyter glatt på en litt eldre pc, så det er kanskje like greit? Endret 11. november 2011 av Neppe Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hahahhaa.. å herre så morsomt. YouTube filmen er must-see!Får så latterkrampe :!: 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Den har vært linket sikkert 5 ganger allerede Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 ah skjønner, men dette er et spell man må lære seg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Cursor lag og floaty mouse syndrome kan fiksast med ini-dilling. Lakus waits for no-one Gå til C:\Users\***\Documents\My Games\Skyrim, åpen Skyrim.ini, og sett inn dette: Ulempene med å spille på konsoll demrer for meg. Drømmer om en ny PC. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Er det noen som har greid oppdraget Proving Honors? Det går jo faen ikke an. Møter 8 personer som er bedre enn deg på 1 gang. Prøvd 100 ganger nå. Klikker snart på det spillet her. Det her kan jo ikke være meningen Pytt. På det aller vanskeligste etter ny oppdatering på The Witcher 2: Assasins of Kings brukte jeg 3 og en halv time på å komme meg forbi et sted, tok vel ca 3 minutter per forsøk, så ikke klag. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Seieren blir desto bedre, tro meg. Endret 11. november 2011 av Romis Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hvor er det billigst å kjøpe dette? Steam, D2D eller andre? Ikke sikker, jeg bestilte fra CDON.no til 299,- kr, pluss 29 kr i porto. Antatt leveringstid er totalt 4-5 dager. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 ah skjønner, men dette er et spell man må lære seg? Den kan læres ja, men den kan også bli funnet på våpen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hahahhaa.. å herre så morsomt. YouTube filmen er must-see!Får så latterkrampe :!: Fy faen! Satt maten min i halsen. Fytti så forferdelig morsomt og tragisk samtidig. :!: Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Bleh, kan ikke alt tabbe i spillet, det var en gedigen negativ ting Tips. Ikke prøv deg på giants på lav lvl, fikk meg en fin flytur xD Jeg kan alt-tabbe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hvor er det billigst å kjøpe dette? Steam, D2D eller andre? Ikke sikker, jeg bestilte fra CDON.no til 299,- kr, pluss 29 kr i porto. Antatt leveringstid er totalt 4-5 dager. Tar for lang tid, kjøpte det på Steam og venter på at downloaden skal starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå