Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har iallefall "lav" fps og det irriterer meg jævlig, når jeg VET at jeg burde klare skyrim med fps fra 60-70 +

Har lest om folk som har lav FPS i introsekvensen i spillet, men det løste seg opp da de kom ut av startområdet.

Er det noen som har greid oppdraget Proving Honors? Det går jo faen ikke an. Møter 8 personer som er bedre enn deg på 1 gang. Prøvd 100 ganger nå. Klikker snart på det spillet her. Det her kan jo ikke være meningen :cry:

Ikke glem at det er levelscaling inne i bildet her. prøver du deg på en quest eller dungeon som har level 20-30 som utgangspunkt mens du selv er f.eks level 10 så vil monstrene være minimum lvl 20. Kom tilbake og prøv senere når du er sterkere.

Lenke til kommentar

Spiller battle"mage" eneste mage jeg driver med er conjuration for dual wield blades ^^, Gjør sinnsyk skade men merker at jeg tar masse og. Nettopp brukt alle pengene jeg har farmet på full dwarven armor (kjøpte ignots =D) så håper jeg tar litt mindre dmg nå ^^,

Gjør quests for "fighters guild" (husker ikke hva de heter her) og koser meg som fy =D lvl 16 nå ^^

Lenke til kommentar

Lakus waits for no-one

Gå til C:\Users\***\Documents\My Games\Skyrim, åpen Skyrim.ini, og sett inn dette:

iPresentInterval=0

Det fjerner input lag i spillet, men ikke i menyene. Men det var faen meg så irriterende. Jeg har ikke hatt tid til å spille så mye, men det jeg har sett har vært utrolig bra. Grafikken var ikke helt som forventa, og er rimelig dårlig når man ser nærme. Men det flyter glatt på en litt eldre pc, så det er kanskje like greit?

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Er det noen som har greid oppdraget Proving Honors? Det går jo faen ikke an. Møter 8 personer som er bedre enn deg på 1 gang. Prøvd 100 ganger nå. Klikker snart på det spillet her. Det her kan jo ikke være meningen :cry:

Pytt. :)

På det aller vanskeligste etter ny oppdatering på The Witcher 2: Assasins of Kings brukte jeg 3 og en halv time på å komme meg forbi et sted, tok vel ca 3 minutter per forsøk, så ikke klag. ;)

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Seieren blir desto bedre, tro meg.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...