Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Ultra på pc så får jeg max rundt 70fps ute i landskap...ser folk har over 100fps her slik. Jeg har et Nvidia gtx590 kort...kan det være at spillet ikke tar i bruk begge gpu's tro?

Kjøpte det til X360 idag også for å se hvordan det er på konsoll og er mektig imponert hvor bra det så ut og hvor stabil frameraten var.

Hmm ... Rart. Jeg har samme GPU og har ekstremt stabil og høy framerate (har ikke merket noe til bugs/artifacts enda heller). Hva slags CPU/RAM har du?

Har du installert siste Forceware (beta)? De er optimalisert for Skyrim og du laster de ned her:

http://www.nvidia.co...aspx?lang=en-uk

Husk å velge riktig OS og "Beta".

Installerte dem nå og det var til ingen hjelp... Jeg tok tilogmed å slo av den ene gpu'n og ytelsen var akkurat den samme?! Det kan jo ikke stemme...

Har følgende spec:

Intel® Core i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz

16384MB RAM Corcair Vengance

NVIDIA GeForce GTX 590

2x 130gb SSD

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg på rommet med en sver drage statue, coffybook, (illustrasjon boken)1 DVD og spillet, 1 skyrim plakat, Cloth map :D, 600 siders guiden og er klar til og starte spillet på pc ^^

Er det noen som vet hva denne collectors edtition er verdt om 5-10 år, jeg har guiden og en plakat, pluss at cloth kartet ikke det vanlige papiret, dette må jo vere verdt mye om 5 år, pluss at jeg har en mynt og en pocket guide fra Oblivion, visst jeg legger alt dette sammen på Ebay om 5 år mår jeg jo tjene noe på det :p

Eller skal jeg beholde det og lage finger merker på alt ^^ ??

Jeg er så gira akkurat nå !, spillet instalerer , har ventet 5 år på dette ^^

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg på rommet med en sver drage statue, coffybook, (illustrasjon boken)1 DVD og spillet, 1 skyrim plakat, Cloth map :D, 600 siders guiden og er klar til og starte spillet på pc ^^

Er det noen som vet hva denne collectors edtition er verdt om 5-10 år, jeg har guiden og en plakat, pluss at cloth kartet ikke det vanlige papiret, dette må jo vere verdt mye om 5 år, pluss at jeg har en mynt og en pocket guide fra Oblivion, visst jeg legger alt dette sammen på Ebay om 5 år mår jeg jo tjene noe på det :p

Eller skal jeg beholde det og lage finger merker på alt ^^ ??

Jeg er så gira akkurat nå !, spillet instalerer , har ventet 5 år på dette ^^

Pleier ikkje å vere verdt spesielt mykje, fordi det er så mange som kjøper dei og håpar på prisstiging. Litt sånn som med nye limited myntar;)

Lenke til kommentar

Skyrim er til å dø for.

Har nettopp kommet meg inn i Dark Brotherhood og Thiefs guild, awesomeness.

Eneste problemet er:

Må ut

T_T

Whats the problem? Skal bli vervet inn i Dark Brotherhood nå, elsker å være ond :love:

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Supert jeg glemte av at jeg hadde tregt nett hos pappa, nå må jeg vente til i morgen for at steam skal optatere spillet,.. vell før bare legge seg og vente til i morgen, gawd jeg er irritert på steam nå

Patchen er jo berre 200 MB?

La oss si han starter nedlastningen nå, og står opp 10:00 i morgen, hvis spillet skal være klart i morgen 10:00 og ikke noe før det. ( Som han sier; jeg må vente til i morgen for at steam skal få oppdatert spillet ) vil det si at nettet til faren hans ikke har noen større hastighet enn 0,00396MB/s, det er kun hvis den holder makshastigheten hele tiden og aldri går under det.

Det kan vel ikke være SÅ dårlig?

Lenke til kommentar

Skyrim er til å dø for.

Har nettopp kommet meg inn i Dark Brotherhood og Thiefs guild, awesomeness.

Eneste problemet er:

Må ut

T_T

Whats the problem? Skal bli vervet inn i Dark Brotherhood nå, elsker å være ond :love:

Er det flere måter å komme inn i Dark brotherhood?

Etter hva jeg har lest er det bare en. Litt morsomt, da det er såvidt man får høre om det i det hele tatt, som om DB er bare en dråpe i havet i dette spillet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...