maanemann Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Spørsmål ang. Steam og DVD'en... Virker som om det ikke installerer noe fra DVD. Ser man i apps folderen er det bare 500MB der før Steam begynner å laste fra Internet. Noe jeg kan gjøre for "hente mer fra DVD"? Hvorfor installeres ikke mer fra DVD? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Spørsmål ang. Steam og DVD'en... Virker som om det ikke installerer noe fra DVD. Ser man i apps folderen er det bare 500MB der før Steam begynner å laste fra Internet. Noe jeg kan gjøre for "hente mer fra DVD"? Hvorfor installeres ikke mer fra DVD? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392390 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Digger spillet, problemet mitt er eg veit ikkje ka eg skal vær Har spilt ein redguard med light armor og dual wield i noen timer, Kossen er redguard med shield og heavy armor? Lenke til kommentar
JilaX Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skyrim er til å dø for. Har nettopp kommet meg inn i Dark Brotherhood og Thiefs guild, awesomeness. Eneste problemet er: Må ut T_T Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 I Ultra på pc så får jeg max rundt 70fps ute i landskap...ser folk har over 100fps her slik. Jeg har et Nvidia gtx590 kort...kan det være at spillet ikke tar i bruk begge gpu's tro? Kjøpte det til X360 idag også for å se hvordan det er på konsoll og er mektig imponert hvor bra det så ut og hvor stabil frameraten var. Hmm ... Rart. Jeg har samme GPU og har ekstremt stabil og høy framerate (har ikke merket noe til bugs/artifacts enda heller). Hva slags CPU/RAM har du? Har du installert siste Forceware (beta)? De er optimalisert for Skyrim og du laster de ned her: http://www.nvidia.co...aspx?lang=en-uk Husk å velge riktig OS og "Beta". Installerte dem nå og det var til ingen hjelp... Jeg tok tilogmed å slo av den ene gpu'n og ytelsen var akkurat den samme?! Det kan jo ikke stemme... Har følgende spec: Intel® Core i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz 16384MB RAM Corcair Vengance NVIDIA GeForce GTX 590 2x 130gb SSD Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen her som vet om det går ann å forlate en faksjon? F.eks "The Companions" eller fighters guild? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 ... Steam er det værste jeg vet. Merker at jeg ikke er fan selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 noen som har funnet noen open lock spells? hater å dirke, så savner disse spellene fra oblivion Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Spørsmål ang. Steam og DVD'en... Virker som om det ikke installerer noe fra DVD. Ser man i apps folderen er det bare 500MB der før Steam begynner å laste fra Internet. Noe jeg kan gjøre for "hente mer fra DVD"? Hvorfor installeres ikke mer fra DVD? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392390 Takker! og: Zealuu ftw! Som også har forbedret nynorsken sin. ;-) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nå sitter jeg på rommet med en sver drage statue, coffybook, (illustrasjon boken)1 DVD og spillet, 1 skyrim plakat, Cloth map , 600 siders guiden og er klar til og starte spillet på pc ^^ Er det noen som vet hva denne collectors edtition er verdt om 5-10 år, jeg har guiden og en plakat, pluss at cloth kartet ikke det vanlige papiret, dette må jo vere verdt mye om 5 år, pluss at jeg har en mynt og en pocket guide fra Oblivion, visst jeg legger alt dette sammen på Ebay om 5 år mår jeg jo tjene noe på det Eller skal jeg beholde det og lage finger merker på alt ^^ ?? Jeg er så gira akkurat nå !, spillet instalerer , har ventet 5 år på dette ^^ Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nå sitter jeg på rommet med en sver drage statue, coffybook, (illustrasjon boken)1 DVD og spillet, 1 skyrim plakat, Cloth map , 600 siders guiden og er klar til og starte spillet på pc ^^ Er det noen som vet hva denne collectors edtition er verdt om 5-10 år, jeg har guiden og en plakat, pluss at cloth kartet ikke det vanlige papiret, dette må jo vere verdt mye om 5 år, pluss at jeg har en mynt og en pocket guide fra Oblivion, visst jeg legger alt dette sammen på Ebay om 5 år mår jeg jo tjene noe på det Eller skal jeg beholde det og lage finger merker på alt ^^ ?? Jeg er så gira akkurat nå !, spillet instalerer , har ventet 5 år på dette ^^ Pleier ikkje å vere verdt spesielt mykje, fordi det er så mange som kjøper dei og håpar på prisstiging. Litt sånn som med nye limited myntar;) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Skyrim er til å dø for. Har nettopp kommet meg inn i Dark Brotherhood og Thiefs guild, awesomeness. Eneste problemet er: Må ut T_T Whats the problem? Skal bli vervet inn i Dark Brotherhood nå, elsker å være ond Endret 11. november 2011 av MrLG 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Pokker ta Steam, jeg må vente for og installere spillet, de sier try again in a few minutes, vell nå har det gått 30 min , GAH!!!! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tror vi alle vet hvem som er den kuleste Orken i hele Skyrim. Fullt Dwarven Armor. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skyrim er til å dø for. Har nettopp kommet meg inn i Dark Brotherhood og Thiefs guild, awesomeness. Eneste problemet er: Må ut T_T Whats the problem? Skal bli vervet inn i Dark Brotherhood nå, elsker å være ond Er det flere måter å komme inn i Dark brotherhood? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Supert jeg glemte av at jeg hadde tregt nett hos pappa, nå må jeg vente til i morgen for at steam skal optatere spillet,.. vell før bare legge seg og vente til i morgen, gawd jeg er irritert på steam nå Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg forstår ikke hvordan man roper. Det står en hau av monker å glor på meg, mens de sier at jeg skal rope..? Prøver å trykke på Z, men det funker ikke :/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Supert jeg glemte av at jeg hadde tregt nett hos pappa, nå må jeg vente til i morgen for at steam skal optatere spillet,.. vell før bare legge seg og vente til i morgen, gawd jeg er irritert på steam nå Patchen er jo berre 200 MB? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Supert jeg glemte av at jeg hadde tregt nett hos pappa, nå må jeg vente til i morgen for at steam skal optatere spillet,.. vell før bare legge seg og vente til i morgen, gawd jeg er irritert på steam nå Patchen er jo berre 200 MB? La oss si han starter nedlastningen nå, og står opp 10:00 i morgen, hvis spillet skal være klart i morgen 10:00 og ikke noe før det. ( Som han sier; jeg må vente til i morgen for at steam skal få oppdatert spillet ) vil det si at nettet til faren hans ikke har noen større hastighet enn 0,00396MB/s, det er kun hvis den holder makshastigheten hele tiden og aldri går under det. Det kan vel ikke være SÅ dårlig? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skyrim er til å dø for. Har nettopp kommet meg inn i Dark Brotherhood og Thiefs guild, awesomeness. Eneste problemet er: Må ut T_T Whats the problem? Skal bli vervet inn i Dark Brotherhood nå, elsker å være ond Er det flere måter å komme inn i Dark brotherhood? Etter hva jeg har lest er det bare en. Litt morsomt, da det er såvidt man får høre om det i det hele tatt, som om DB er bare en dråpe i havet i dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå