Skurupu Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Er det ikke mulig å gå direkte til innlegg vi har skrevet her på diskusjon.no? Var en person som begynte å skrive om noe distance of view ettellerannet. At man kunne se lengre hvis man skrev inn en kode. Noen som vet hva koden er? Mener du field of view? Koden er ikke vanskeligere enn fov ##. Jeg spiller på 80, trur default er 70. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Da har jeg endelig fått kommet meg hjem, og i postkassen lå det en PS3 Skyrim fra CDON!! Whop whoop Fikk med et kart i noe som ikke er helt skinn, men føles digg i forhold til vanlig papir! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Rart at Steam Store ikke er oppdatert me dhva spillet støtter, står bare Single Player enda Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 og jeg ønsker over alt å kastrere postvesenet nå. De j***a k***hodene greide å sende spillet til vennen min som praktisk talt er naboen min, samtidig som jeg f*** meg i hel**tes s*tans for fa**ings hesteræv ikke fikk spillet. Hvordan er det i det hele tatt mulig, når pakkene ble sendt samtidig og skulle til nesten samme gate? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Da har jeg endelig fått kommet meg hjem, og i postkassen lå det en PS3 Skyrim fra CDON!! Whop whoop Fikk med et kart i noe som ikke er helt skinn, men føles digg i forhold til vanlig papir! Lukter kartet badeball? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Da har jeg endelig fått kommet meg hjem, og i postkassen lå det en PS3 Skyrim fra CDON!! Whop whoop Fikk med et kart i noe som ikke er helt skinn, men føles digg i forhold til vanlig papir! Lukter kartet badeball? Når du sier det så.. Hehe Lenke til kommentar
TheisMag Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 En bil fra posten kjørte nettopp forbi. Fortsatt ikke noe Skyrim i postkassa. Dårlig stemning Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hmm. Er det flere som har det slik at våpenet har et blått omriss? :S Og utrolig lave teksturer på våpen btw. Endret 11. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 En bil fra posten kjørte nettopp forbi. Fortsatt ikke noe Skyrim i postkassa. Dårlig stemning Samme båt som meg, med andre ord. Og kompisen min, som bor 200 meter unna meg, fikk spillet. Vi bestilte på spaceworld. På samme dag. Begge pakkene ble sendt samme dag. Likevel får ikke jeg det før tidligst i morgen... Lenke til kommentar
Populært innlegg Godsaker Skrevet 11. november 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 How to steal in Skyrim 10/10 14 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Nokon som veit om ein enkel fiks i forhold til at laptopen berre finner Intel HD Graphics i staden for Geforce-kortet som står i maskina? Hva slags laptop? På min Alienware er det en egen knapp øverst til høyre på tastaturet hvor jeg kan svitche mellom integrert skjermkort og full power mode. Uansett skal du kunne gjøre det i Nvidia kontrollpanelet (høyreklikk på skrivebordet så får du fram kontrollpanel valget). Har du AMD/ATI så vet jeg ikke helt men man skal alltid kunen ordne med dette i BIOS`en også. Endret 11. november 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Irriterende at det fortsatt snør når man er under tak om det snør utenfor.. Til og med Minecraft klarer å fikse det slik at tak faktisk er tak.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Har jo sagt ørten ganger i tråden,at preorder fra nettbutikk 99% av tilfellene ikke kommer til riktig dato. Men hører dere? Nei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 How to steal in Skyrim (...) 10/10 Hahahahaha! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Du har helt rett. Vi fikk spillet flere dager før vi skulle. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Kjøpt spillet nå Men etter jobb kommer dama, hvordan skal jeg holde henne opptatt med noe annet mens jeg spiller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Kjøp en rabbit dildo, gi den til henne Og si "kos deg oghold kjeft" 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 How to steal in Skyrim (...) 10/10 Hvorfor ikke ta det et steg videre? 11/10 GOTY 3 Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hadde tenkt å vente med å kjøpe spillet for å sjekke ut brukererfaringer, men klarte ikke det. Helt forferdelige menyer og navigering i disse. Styring av figuren i kamp og til å plukke opp ting er også helt håpløst. Bethesda har veldig mye å lære av Piranha Bytes når det gjelder dette ++. Ref. Gothic-spillene og Risen som har oversiktlige, gode menyer og en glimrende styring av helten både i kamp og når det gjelder å plukke opp gjenstander og planter etc. Tviler på om jeg kommer til å spille særlig mer før det kommer noen mods til pc for tastaur og mus. Dette var skuffende enda jeg i utgangspunktet har vært skeptisk . Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Mange klager på vrient menysystem med mus og tastatur men dette er sakset ifra en user review på metacritic.com: "Some people seem to think that you have to use WASD or the arrow keys in the menus; you don't. The mouse can be used for everything. " Noen som vet noe om dette og evnt hvordan man kan bruke mus vanlig i menyene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå