ShampooMacTavish Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Mektigere enn vi noengang kan fatte? De er smarte og kampdyktige vesener, ikke guder. Vi vet jo ikke hva historien bak denne dragen som vi kan påkalle er enda (tror jeg), men om vi skal kunne kontrollere den med dragespråket regner jeg med at det er fordi det er noe magi innblandet. Hvorfor kunne vi kontrollere zombier i Oblivion? De er jo kjent for å ha en usedvanlig hunger for menneskehjerne. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I følge gameinformer så kunne man tilkalle en drage og den måtte kjempe for deg, uansett hvor motvillig den var. Tenk som magien i Eragon bøkene om du har lest dem En ting jeg virkelig håper den endrer på er NPCenes superradar.. Ikke bare vaktene, men om man f. eks skyter en pil og treffer en person kjeeeempelangt unna så kommer han løpende mot deg og vet nøyaktig hvor du befinner deg. Gjorde det akkurat i Oblivion. Forferdelig. Ikke bare det, men hvis du sniker deg usett inn i et hus og stjeler noe og går ut igjen, så ser du i det fjerne at det kommer en vakt løpende mot deg. Veldig urealitisk, og det gjorde også at jeg sjelden gadd å stjele noe. Det er noe som jeg både tror og håper blir fikset på i Skyrim. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I følge gameinformer så kunne man tilkalle en drage og den måtte kjempe for deg, uansett hvor motvillig den var. Tenk som magien i Eragon bøkene om du har lest dem En ting jeg virkelig håper den endrer på er NPCenes superradar.. Ikke bare vaktene, men om man f. eks skyter en pil og treffer en person kjeeeempelangt unna så kommer han løpende mot deg og vet nøyaktig hvor du befinner deg. Gjorde det akkurat i Oblivion. Forferdelig. Ikke bare det, men hvis du sniker deg usett inn i et hus og stjeler noe og går ut igjen, så ser du i det fjerne at det kommer en vakt løpende mot deg. Veldig urealitisk, og det gjorde også at jeg sjelden gadd å stjele noe. Det er noe som jeg både tror og håper blir fikset på i Skyrim. Virkelig? Selvom du snek deg usett inn i et hus, ble du likevel tatt av en vakt? Det har ikke jeg opplevd som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jepp. Men det er mulig at det har litt med hvor lenge du oppholder deg i huset. Om du bare sniker deg inn, stjeler et sverd og sniker deg raskt ut skjer det ingenting. Om du derimot blir der inne en stund for å sjekke om det er mer snadder kommer enten en vakt inn i huset, eller så kommer han løpende mot deg når du går ut. Endret 10. januar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I følge gameinformer så kunne man tilkalle en drage og den måtte kjempe for deg, uansett hvor motvillig den var. Tenk som magien i Eragon bøkene om du har lest dem En ting jeg virkelig håper den endrer på er NPCenes superradar.. Ikke bare vaktene, men om man f. eks skyter en pil og treffer en person kjeeeempelangt unna så kommer han løpende mot deg og vet nøyaktig hvor du befinner deg. Gjorde det akkurat i Oblivion. Forferdelig. Ikke bare det, men hvis du sniker deg usett inn i et hus og stjeler noe og går ut igjen, så ser du i det fjerne at det kommer en vakt løpende mot deg. Veldig urealitisk, og det gjorde også at jeg sjelden gadd å stjele noe. Det er noe som jeg både tror og håper blir fikset på i Skyrim. Jeg har bare opplevd noe lignende, men da er ofte sånn at når jeg dirker opp en lås så er det en vakt som står med ryggen til noen meter borte. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Kan ikke si jeg har opplevd det i det hele tatt om jeg har oppholdt meg der lenge eller ikke. Har vært noen ganger der jeg har vært litt uforsiktig og blitt tatt på fersken. Jeg brøt meg inn i Nerastarel sitt hus i Skingrad og da kom det en vakt og sa jeg måtte forlate stedet. Da var jeg usett, men ble allikevel tatt. Ellers venter jeg til vakter og tilfeldige forbipasserende har gått forbi og det ikke er noen å se før jeg sniker meg inn i et hus. Endret 10. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hm, merkelig. Er det bare jeg som opplever dette da? Jeg er alltid forsiktig, og passer på å dirke opp låsen kun når jeg ser at kysten er klar. Har ikke tellingen på hvor mange ganger det har skjedd meg i Oblivion at jeg blir tatt, så synes det er rart det bare er jeg som opplever det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Har heller ikke merket dette. Stjal du noe, eller gjorde noe ulovlig (utenom å drepe noen) uten at noen så deg, forble vaktenes superradar slått av. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har opplevd det samme som nouse4aname sier. Stjeler noe inni et hus og en vakt kommer løpende.. Har også opplevd at en vakt kommer inn i løpet av en Dark Brotherhood quest. Der man skulle rive ned hodet til et dyr så det datt ned i hodet på han man skulle drepe. Ble tatt med en gang jeg forlot huset. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 :wacko: Har jeg aldri opplevd. Link. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Behing the Scenes av Bethesda GameStudios: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/10/video-behind-the-scenes-of-skyrim.aspx Endret 10. januar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Todd Howard virker som en skikkelig kul fyr. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Han er veldig "likeable". Anbefaler å se dokumentaren som følger med Collector's Edition av Oblivion som tar for seg hvordan de lagde spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Mektigere enn vi noengang kan fatte? De er smarte og kampdyktige vesener, ikke guder. Vel, de er så nærme vi kommer av gjenlevende skapninger. Akatosh selv er den første og største, og også en gud. Edit: For å ikke snakke om at alle butikker automatisk visste at ting var tyvgods. Hadde vært bedre om sannsynligheten for at de fant ut et var avhengig av "speech". Endret 10. januar 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 10 Måneder igjen! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Edit: For å ikke snakke om at alle butikker automatisk visste at ting var tyvgods. Hadde vært bedre om sannsynligheten for at de fant ut et var avhengig av "speech". Absolutt, jeg synes Skyrim burde bli lagt opp bedre for tyver og kriminelle. Først og fremst ved at vakter ikke skal ha superradar, selvsagt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Check it out. Jeg har fått meg ny wallpaper http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=36054 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Han er veldig "likeable". Anbefaler å se dokumentaren som følger med Collector's Edition av Oblivion som tar for seg hvordan de lagde spillet. Den ligger forresten i sin helhet på YouTube. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 De hadde fjernet den sist jeg sjekket, men da så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå