Laurbb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Men så inn i helvete da. Har 40 i bounty og alle i hele verden prøver å drepe meg. Og spillet lagret over alle autosaves før jeg fikk bounty. UGH. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Kan man ikke binde items til quickslots? Veldig ergerlig å måtte inn i menyen hver gang for å bytte mellom magi og våpen Når du er i menyen trykk F for å sette et våpen som "favourite". Når du så trykker Q senere kommer det opp en meny av alle favourite weapons, hover over dem og trykk 1,2,3,4 osv osv for å sette som quickslot. hm... funker ikke hos meg Ah... måtte resette alle keybindings Endret 11. november 2011 av s_o_s Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se... Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller? Satte innstillingene på medium, fortsatt elendig FPS. Ligger rundt 20 frames. Noen som skjønner hvorfor? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se... Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller? Satte innstillingene på medium, fortsatt elendig FPS. Ligger rundt 20 frames. Noen som skjønner hvorfor? Vi kan utelukke grafikkortet ditt da jeg sitter på GTX560ti og har nesten samme problemet. Bare at mitt er at jeg er stuck på rundt 40FPS hele tiden. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Argh, jeg fant noen justicars på veien som fulgte en fange omkring. etter litt snakking kalte de meg en heretic og angrep, og jeg slakta hele gjengen. Nå er guards i byene sinte på meg, aldri sett dette før. Tenkte i det minste de bare kom til å gi meg bot eller slenge meg i fengsel. Gjem bort våpenet ditt, da vil vaktene sannsynligvis ikke angripe og heller sende deg i fengsel. Endret 11. november 2011 av Misoxeny Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ganske sikker på at jeg hadde gjemt bort våpenet...Uansett fant jeg etter mye leting en konsollkommando som gjorde at jeg ikke lenger var flagged som "resisting arrest" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Er jeg den eneste som synes at skyrim har dårlig grafikk? Altså ikke direkte elendig. Men ikke veldig bra heller. Dårlige animasjoner, dårlige textures og mer. Er jo helt likkens gamebryo jo mer eller mindre. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ganske sikker på at jeg hadde gjemt bort våpenet...Uansett fant jeg etter mye leting en konsollkommando som gjorde at jeg ikke lenger var flagged som "resisting arrest" Hvordan får du opp konsollen? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se... Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller? Satte innstillingene på medium, fortsatt elendig FPS. Ligger rundt 20 frames. Noen som skjønner hvorfor? Vi kan utelukke grafikkortet ditt da jeg sitter på GTX560ti og har nesten samme problemet. Bare at mitt er at jeg er stuck på rundt 40FPS hele tiden. Det virker som FPS'n spratt opp på 60 frames når jeg kom ut av start-området og var ute i den store verden. Noen som opplevde noe lignende? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Å herre Gud for en grafikk....går jo bare rundt i skauen jeg å ser på landskapet. Her er et par bilder. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hvordan man SKAL stjele i Skyrim: Hvordan man SKAL drepe i Skyrim (Uten å bli oppdaget) Jeg holdt på å flire meg ihjel! Edit: Det er ikke noen spoiler i disse videoene, bare la dem inn der så det tok mindre plass. Endret 11. november 2011 av aBaDmAn91 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Er jeg den eneste som synes at skyrim har dårlig grafikk? Altså ikke direkte elendig. Men ikke veldig bra heller. Dårlige animasjoner, dårlige textures og mer. Er jo helt likkens gamebryo jo mer eller mindre. Altså etter de forhåpningene jeg hadde, har ikke grafikken til Skyrim gjort annet enn å imponere. Nå skal det dog sies, at 3D effekten føles som et boost på grafikken. Men det er et par "breathtaking" scener jeg til stadig opplever, som det bildet jeg postet istad: Nå har jeg forøvrig spilt i rundt 7 timer, tiden flyr faen meg helt utrolig fort når man spiller dette, er såvidt jeg klarer å legge det fra meg. Men hittil er jeg veldig fornøyd, savner vel bare kontakt med Dark Brotherhood. Nei, skal prøve å dra til Riften og skaffe meg Amulet of Mara, slik at jeg kan gifte meg med noen av de digge chicksa før jeg legger meg Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Etter en humpete start, løsnet alt når jeg kom ut av den første hula. Nå kjører jeg det meste på max, og det ser flott ut! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Måtte dere som har fått det tidlig i posten, eller brukt australsk vpn lide av akutt dvergarm-syndrom og få flatlus -amen. Hentet mitt super-collector-big-heavy-expensive-motha-fucking-epic-edition om 6 timer og 13 min :-) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Klokken er nå 22:08 her i USA, og jeg har prøvd å sove none timer for så å sitte oppe litt utover fra 00:01, men jeg blir bare liggende å tenke på Skyrim, så jeg hadde ikke sjans Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Når jeg leser at folk har liten fps, jeg har minste fps i skogen, rundt 54 fps og noen plasser kan det komme opp i 90. I dungeons har jeg fra 80 til 120 fps. Kjører det på ultra med 1920x1080p og synes grafikken er flott, tørr ikke tenke på hvordan konsollversjonene ser ut...... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Min ser ut til å makse på 60, men på følelsen at den kan klare mer.. hva er det som stopper den? Og noe jeg kan forandre på slik at jeg også kan passere 60? Takk! Lenke til kommentar
merzbow Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) edit: herregud hvor dum jeg er .. nvm. Flott spill btw! Spilt ca 4 timer nå Endret 11. november 2011 av merzbow Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Min ser ut til å makse på 60, men på følelsen at den kan klare mer.. hva er det som stopper den? Og noe jeg kan forandre på slik at jeg også kan passere 60? Takk! VSync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg får også crash to desktop med en gang loadinga er ferdig :( :( Faen ta PC-spill altså..har prøvd "lydkort-fiksen" uten hell. Jeg kan ikke velge noe lavere enn 192KHz.#@"!"#!"!@ Edit: Fikk det til å funke hvis jeg ruta lyden direkte til headsettet istedet for høytalerne. PC-logikk er en fin ku. Men nå skal jeg på jobb til 17:30 yay. Endret 11. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå