Rostad Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Starter spillet, får skyrim logoen så faller jeg ut i windows.... FFFFFFUUUUUUUU 1 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Sjekk her How do I fix the crash to desktop? 1. Go to Start -> Control Panel -> Sound 2. In the Playback tab, right click on Speakers (or whatever has a green tick next to it), then click Properties 3. In the advanced tab on this new window, select 24 bit, 44100Hz (Studio Quality) in the drop down menu How do I fix some sound issues, such as hearing static during NPC dialogue? 1. Go to Start -> Control Panel -> Sound 2. In the Playback tab, right click on Speakers (or whatever has a green tick next to it), then click Properties 3. In the advanced tab on this new window, select 24 bit, 44100Hz (Studio Quality) in the drop down menu How do I disable the smooth mouse settings? 1. Go to your Steam Directory -> steamapps -> common -> skyrim -> Skyrim 2. Create a backup of the SkyrimPrefs.ini file 3. Open the file, then scroll down to where it says [Controls] and find bMouseAcceleration=1 4. Change to bMouseAcceleration=0 5. Save, exit, and play How do I fix the vsync ("laggy mouse") problem? 1. Go to your Steam Directory -> steamapps -> common -> skyrim -> Skyrim 2. Create a backup of the SkyrimPrefs.ini file 3. Open the file, then scroll down to where it says [Display] 4. Add to the bottom of the section iPresentInterval=0 5. Save, exit, and play How do I change the FOV? 1. Go to your My Documents -> My Games -> Skyrim -> skyrim 2. Create a backup of the skyrim.ini file 3. Open the file, then scroll down to where it says [General] 4. At the bottom of this section, add fdefaultfov=XX (where XX is the FOV value you want to change to) 5. Save, exit, and play Endret 11. november 2011 av Straffa 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Patchen ser forresten ut til å være noe over 200 MB, så ikke så ille.. for de som lurer! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvor stor er updaten? Hørte rykter om 4GB... Knappe 180 MB Da starter vi! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Vel vel, nå får jeg endelig se om Skyrim blir den stygge lillebroren til Oblivion, eller rett og slett bare Jesus 2.0. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Å dra til h... Laster ned de siste 10% med hele 2.8KB/S Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Må laste ned 1324.5 Mb etter game unlock tingen, arghh Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Starter spillet, får skyrim logoen så faller jeg ut i windows.... FFFFFFUUUUUUUU jeg postet en fix tidligere Noen tips for å få nedlastningen til å gå raskere? Edit: ligger på 200-700 KB/s -.- Endret 11. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Edit: ligger på 500-700 KB/s -.- Gni det inn much? Det meste jeg har hatt er 100kb/s. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Sjekk her How do I fix the crash to desktop? 1. Go to Start -> Control Panel -> Sound 2. In the Playback tab, right click on Speakers (or whatever has a green tick next to it), then click Properties 3. In the advanced tab on this new window, select 24 bit, 44100Hz (Studio Quality) in the drop down menu How do I fix some sound issues, such as hearing static during NPC dialogue? 1. Go to Start -> Control Panel -> Sound 2. In the Playback tab, right click on Speakers (or whatever has a green tick next to it), then click Properties 3. In the advanced tab on this new window, select 24 bit, 44100Hz (Studio Quality) in the drop down menu How do I disable the smooth mouse settings? 1. Go to your Steam Directory -> steamapps -> common -> skyrim -> Skyrim 2. Create a backup of the SkyrimPrefs.ini file 3. Open the file, then scroll down to where it says [Controls] and find bMouseAcceleration=1 4. Change to bMouseAcceleration=0 5. Save, exit, and play How do I fix the vsync ("laggy mouse") problem? 1. Go to your Steam Directory -> steamapps -> common -> skyrim -> Skyrim 2. Create a backup of the SkyrimPrefs.ini file 3. Open the file, then scroll down to where it says [Display] 4. Add to the bottom of the section iPresentInterval=0 5. Save, exit, and play How do I change the FOV? 1. Go to your My Documents -> My Games -> Skyrim -> skyrim 2. Create a backup of the skyrim.ini file 3. Open the file, then scroll down to where it says [General] 4. At the bottom of this section, add fdefaultfov=XX (where XX is the FOV value you want to change to) 5. Save, exit, and play Hva står FOV på som standard? er 100 høyest og 0 lavest? Lenke til kommentar
BrehT1 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Opp imorgen tidlig for å kjøpe spillet, få gamet noen timer før jobb! Gleder meg som bare det Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 har spilt en liten time nå...veldig bra førsteinntrykk..blir nok mange timer i dette ja. Nesten synd jeg skal reise vekk i 2 uker.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 flere som har lagt merke til at man har lik FPS med 720p LOW som 1080p ULTRA? Veldig merkelig at det er slik. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Kan man ikke binde items til quickslots? Veldig ergerlig å måtte inn i menyen hver gang for å bytte mellom magi og våpen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se... Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Argh, jeg fant noen justicars på veien som fulgte en fange omkring. etter litt snakking kalte de meg en heretic og angrep, og jeg slakta hele gjengen. Nå er guards i byene sinte på meg, aldri sett dette før. Tenkte i det minste de bare kom til å gi meg bot eller slenge meg i fengsel. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hva er kommandoen for å se fps? Jeg prøvde med 'ToggleDebugText', ingenting skjedde.. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Kan man ikke binde items til quickslots? Veldig ergerlig å måtte inn i menyen hver gang for å bytte mellom magi og våpen Når du er i menyen trykk F for å sette et våpen som "favourite". Når du så trykker Q senere kommer det opp en meny av alle favourite weapons, hover over dem og trykk 1,2,3,4 osv osv for å sette som quickslot. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Meget pent spill...men det er låst til 60fps...kommer ikke over det. Kjører det i Ultra og laveste jeg har kommet så langt var 40fps...utrolig lang draw distance. Men det føles litt sirrup å styre selv i den frameraten. Og det synes at det er laget med konsoll som hovedplattform altså....veldig. Er veldig spent jeg nå på hvordan det ser ut på konsoll kontra ultra på pc.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå