Slimda Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Har du allerede spilt? På PC? Hvordan da? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Får vi ikke spille før 01:00? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Ser frem til en mod som forbedrer meny-systemet. Gud så tungvint. Utrolig tungvint! Og kan ikke bruke musa på slidere?! Det ser meget pent ut, det skal de ha! Det ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Har du allerede spilt? På PC? Hvordan da? Det står mye om det noen sider tilbake i tråden, men no er det berre litt over 1 time til, so hadde ikkje orket og stresse med VPN nå, viss du ikkje har ifra før. Klarer ikkje besteme meg om eg skal vere redguard med Dual wield og light armor eller 1h/shield og heavy armor. Noen tips? Lenke til kommentar
JilaX Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Ser frem til en mod som forbedrer meny-systemet. Gud så tungvint. Utrolig tungvint! Og kan ikke bruke musa på slidere?! Det ser meget pent ut, det skal de ha! Det ser helt jævlig ut. Funker fett på 360 i alla fall. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Har du allerede spilt? På PC? Hvordan da? Det står mye om det noen sider tilbake i tråden, men no er det berre litt over 1 time til, so hadde ikkje orket og stresse med VPN nå, viss du ikkje har ifra før. står 2 timer på steam :x Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Begynner å bli litt bekymra over characteren min, alle jeg går forbi kommer med kommentarer som "You don't look too well" og "I think you might be sick". Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Damn, mappet er faen meg stort. Var helt på toppene av fjellene og så utover hele, tar en god stund å utforske for å si det sånn.. Nå har jeg et oppdrag der jeg omtrent bare skal krysse det litt over halveis, og regner med det tar evig tid ta man må gå rundt fjellene og ikke rett over.. Endret 10. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 står 2 timer på steam :x er vel planlagt klokken 01.00 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Noen som har forslag til hva man kan gjøre den neste timen, foruten å trykke på refresh? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Begynner å bli litt bekymra over characteren min, alle jeg går forbi kommer med kommentarer som "You don't look too well" og "I think you might be sick". Hva er dette for noe? Vampirism? Lenke til kommentar
JilaX Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Noen som har forslag til hva man kan gjøre den neste timen, foruten å trykke på refresh? F5? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Begynner å bli litt bekymra over characteren min, alle jeg går forbi kommer med kommentarer som "You don't look too well" og "I think you might be sick". Hva er dette for noe? Mulig det er tilfeldig, men i Oblivion mener jeg at jeg pleide å høre dette når jeg var vampyr eller holdt på å bli det. Vært i noen skumle dungeons? Ser karakteren syk ut? Endret 10. november 2011 av Barista Bob Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 når kan man aktivere?!?! kl 12? hvor kan man se hvor lenge det er igjen? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 i oblivion fikk man jo sykdommer av mye rart om man ikke var fisle . om det er ganske likt som i obilivion oppsøker du en prest og spør om en blessing eller hva det var. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Nå får vi snart se hvor godt steam deler opp regionene sine. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Ser ut som Skyrim blir et sånn spill, som du må tweake i flere måneder før det blir spillbart. Sigh. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 noen har hatt problemer med å lage bruker på http://www.skyrim-norge.com , dette skal nå være fikset. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Vampirism? Mulig det er tilfeldig, men i Oblivion mener jeg at jeg pleide å høre dette når jeg var vampyr eller holdt på å bli det. Vært i noen skumle dungeons? Ser karakteren syk ut? Nei, han ser helt frisk ut. Har heller ikke møtt på noen vampyrer, så jeg tviler på det er tilfellet. Er egentlig ingen merkbar forskjell bortsett fra frekke kommentarer fra tilfeldig forbipasserende Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Speaking of steam... http://steamunpowered.eu/steam-got-hacked-pretty-bad :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå