Barista Bob Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Bill the Dragonrapist Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Wtf, går det ikke an å skru på vsync i spillet? -_- VSync er skrudd på ved default, og kan ikke skrus av uten å redigere ini-fila. Men det er jo bare bra Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva tror dere Skyrim til Xbox vil ligge på i pris hos Spaceworld, eventuelt Platekompaniet? 499 typ? Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Virker som om noen spiller spillet på PC, har dere fått tilgang til spillet på steam? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva tror dere Skyrim til Xbox vil ligge på i pris hos Spaceworld, eventuelt Platekompaniet? 499 typ? webpris hos Spaceworld er 398kroner Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har pre-loaded spillet fra Steam, kan jeg skru av Steam og PC'n i natt, men spillet ligger ferdig pre-loadet (de 99% som ble ferdig ifølge computerandvideogames.com) ? Eller blir dette fjernet å jeg må starte på nytt? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Får hoppast at det blir så billigt som möjligt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har pre-loaded spillet fra Steam, kan jeg skru av Steam og PC'n i natt, men spillet ligger ferdig pre-loadet (de 99% som ble ferdig ifølge computerandvideogames.com) ? Eller blir dette fjernet å jeg må starte på nytt? Når det er pre-loada så er det lastet ned som et vanlig spill. Altså du kan skru av PC'en akkurat når du ønsker. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ok, takker, flott. *glede seg til etter jobb imorgen* Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Andre som får Steam error nå? "Failed to load web page (unknown error).-118" Regner med at det er frisk pågang grunnet Skyrim men første gang jeg har sett slik feilmld. Edit: Da var Steam frisk igjen og jeg kan starte pre-loadingen Endret 10. november 2011 av Thoto79 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ser frem til en mod som forbedrer meny-systemet. Gud så tungvint. Utrolig tungvint! Og kan ikke bruke musa på slidere?! Det ser meget pent ut, det skal det ha! 1 Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Beklager dersom noen har spurt om dette før. Har preloada skyrim på steam, klokka er nå 22:52, og det står at spillet låses opp om ca 3 timer. Dvs klokka 1? Har andre det slik? Trodde det ble tilgjengelig 00:01 Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Beklager dersom noen har spurt om dette før. Har preloada skyrim på steam, klokka er nå 22:52, og det står at spillet låses opp om ca 3 timer. Dvs klokka 1? Har andre det slik? Trodde det ble tilgjengelig 00:01 Tror alle i Norge får det klokka ett siden vi ligger gmt + 1. Jeg har også aktivering klokka ett Sansyneligvis min siste post på noen uker... Ha ett fint liv alle sammen, enten i Skyrim eller i deres vanlige liv. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Australerne ligger jo et par timer før, og de har fått låst det opp. (Rett meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Da har jeg et Norsk Skyrim forum oppe! Det er fortsatt masse arbeid som gjenstår, kom gjerne med forslag på hva dere savner eller ønsker å se på forumet. Alle som ønsker å bidra kan sende meg en PM her eller på Skyrim forumet. Vi trenger alt fra moderatorer, skribenter til folk som er flinke med video/bilde redigering www.skyrim-norge.com Endret 10. november 2011 av Nutcaze Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Australia har fått det låst opp ja. Det er fordi Steam er litt teite på hvordan klokkeslettene fungerer. Da har jeg et Norsk Skyrim forum oppe! Det er fortsatt masse arbeid som gjenstår, kom gjerne med forslag på hva dere savner eller ønsker å se på forumet. Alle som ønsker å bidra kan sende meg en PM her eller på Skyrim forumet. Vi trenger alt fra moderatorer, skribenter til folk som er flinke med video/bilde redigering www.skyrim-norge.com Hadde du vært lur, hadde du åpnet dette noen uker tidligere, slik alt var klart. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 CDON sendet omsider spillet etter 1,5 døgn " varene pakkes". ventingen blir litt som ei fin dame sier " i morgen plir det puling.... jeg lover". også skjer det ingen ting Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Australia har fått det låst opp ja. Det er fordi Steam er litt teite på hvordan klokkeslettene fungerer. Da har jeg et Norsk Skyrim forum oppe! Det er fortsatt masse arbeid som gjenstår, kom gjerne med forslag på hva dere savner eller ønsker å se på forumet. Alle som ønsker å bidra kan sende meg en PM her eller på Skyrim forumet. Vi trenger alt fra moderatorer, skribenter til folk som er flinke med video/bilde redigering www.skyrim-norge.com Hadde du vært lur, hadde du åpnet dette noen uker tidligere, slik alt var klart. Jess, helt enig. Men jeg og en kamerat oppdaget for noen dager siden at vi ikke fant et norsk forum/community for Skyrim, og derav ideen. Har siden da holdt på med oppsett av server/phpbb. Jeg er spent på å se om det er interesse for dette, og det vil de nærmeste ukene vise Endret 10. november 2011 av Nutcaze Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Bare jeg som føler meg mann når jeg står i elva og fanger laks med bare henda? :!: Endret 10. november 2011 av Haunts Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Da har eg spilt noen timer blir ein tung dag på jobben imåro. Når eg kommer heim får eg koble pcen til tven og finne frem Xbox kontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå