kjeLL// Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 noen som vet om det blir nattåpene butikker i tønsberg? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror dere det er mulig å kople pcen opp mot en 3dtv og spille i 3d på den, eller må man ha en spesiell skjerm? Du må ha en 120hz PC-skjerm, med mulighet til å koble til med Dual-link DVI. Det er vel verdt investeringen, da du kan kjøre andre spill i 120hz også Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg elsker deg MrLG! Dine utsagn har gjort buksene mine våte! Hehe, spesielt magic spells gjorde seg godt i hånda i 3D! ---- Et spørsmål, jeg utrydde en helt familie som eide en stall(hehehe), og tok hesten deres. Dog står det altid "steal" på hesten, noe som forsåvidt er sant, men er det noen mulighet til å faktisk bli eier uten å kjøpe den hesten, for jeg har jo drept eieren anyways .. Endret 10. november 2011 av MrLG 1 Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det 01.00 eller 12.00 det kommer ut i natt? Det står aprox 4 hours, noe som vil bli 01.00 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ser frem til en mod som forbedrer meny-systemet. Gud så tungvint. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror dere det er mulig å kople pcen opp mot en 3dtv og spille i 3d på den, eller må man ha en spesiell skjerm? Du må ha en 120hz PC-skjerm, med mulighet til å koble til med Dual-link DVI. Det er vel verdt investeringen, da du kan kjøre andre spill i 120hz også http://www.nvidia.com/object/3dtv-play-overview.html Ser ut som du kan få et program som gjør at man kan få spille 3d på tven også. Da skal jeg kople pcen til 55" 3D Blir magisk! 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror dere det er mulig å kople pcen opp mot en 3dtv og spille i 3d på den, eller må man ha en spesiell skjerm? Du må ha en 120hz PC-skjerm, med mulighet til å koble til med Dual-link DVI. Det er vel verdt investeringen, da du kan kjøre andre spill i 120hz også http://www.nvidia.com/object/3dtv-play-overview.html Ser ut som du kan få et program som gjør at man kan få spille 3d på tven også. Da skal jeg kople pcen til 55" 3D Blir magisk! Ja, selvfølgelig! Det hadde jeg glemt! Du har helt rett! Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det noen andre her som sliter med screen tearing? Fikk noe så inn i helvete med screen tearing til jeg skrudde på forced vsync på grafikkortet, som gjorde saken endel bedre men jeg har fortsatt nok til at det er irriterende :S Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Wtf, går det ikke an å skru på vsync i spillet? -_- Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg elsker deg MrLG! Dine utsagn har gjort buksene mine våte! Hehe, spesielt magic spells gjorde seg godt i hånda i 3D! ---- Et spørsmål, jeg utrydde en helt familie som eide en stall(hehehe), og tok hesten deres. Dog står det altid "steal" på hesten, noe som forsåvidt er sant, men er det noen mulighet til å faktisk bli eier uten å kjøpe den hesten, for jeg har jo drept eieren anyways .. Hva trenger jeg egentlig for og få 3d? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Wtf, går det ikke an å skru på vsync i spillet? -_- Jo, men hørte at du må fikse det i den ini fila. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ah, kan prøve å sette på den inni spillet også. Er det forresten noen som har funnet en screenshot knapp? Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Burde jeg skaffe Skyrim på pc eller ps3? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Burde jeg skaffe Skyrim på pc eller ps3? Om PC'en din er bra nok, så burde du å kjøpe det til PC. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Burde jeg skaffe Skyrim på pc eller ps3? Akkuratt dette lurer jeg på også. Spilte Oblivion på PC og var herlig, men å spille på stor TV kan ikke være feil heller. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ah, kan prøve å sette på den inni spillet også. Er det forresten noen som har funnet en screenshot knapp? Trykk F12 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Siste drivere: Check, Godteri: Check, Brus: Check, godstol: check og Skyrim: SOOOOON Godt og vite man er klar for en koselig natt med ett nytt godspill 1 Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Wtf, går det ikke an å skru på vsync i spillet? -_- VSync er skrudd på ved default, og kan ikke skrus av uten å redigere ini-fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå