ShampooMacTavish Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Det høres for meg ut som dragen(e) er den store, slemme sistebossen som vi alle må passe oss for. Tviler sterkt på at vi får se drager som ridedyr. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Du kan aldri være helt sikker. For alt vi vet kan det være splittede sider innenfor dragene. Jeg må få kommet meg hjem så jeg kan få se scans på en data istedet for iphonen. Endret 8. januar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det er jo forskjell på Akatosh/Alduin/Ùberdragen og de andre dragene. Forskjell innen de vanlige dragene er det også. Det ser ut til at drager, i diverse størrelser, vil fly rundt og være synlige mens man free-roamer. Jeg tror nok ikke at de vil lande og slå av en prat i free-roam, men om jeg kan se en når jeg er høyt oppe i fjellene er jeg fornøyd - om de er sjeldne nok. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Liker det nye, klasseløse levelsystemet; konseptet om to hender med separat funksjon, og motoren får ting til å se pent ut, selv om det ikke utelukker tekniske problemer. Karaktermodellene var ikke kjempeimponerende, men de ser iallefall ut som folk. Liker retningen de tar det visuelle uttrykket i også, mindre plastikk å spore. Det Howard sier om Radiant Story, derimot, tar jeg med en solid klype salt. Det minner for mye om prekenen han i sin tid leverte om Radiant AI - og alle som har spilt Oblivion minnes vel med gru hvordan det gikk. I utgangspunktet er jeg positiv til et minimalt interface, men tror også det skal lite til før menysystemet bikker over i gimmick-land. Endret 8. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som kan utdype level scalingen i Fallout3? (Siden det skal være samme type) Har spilt det selv, men har ikke store formeningen om hvordan level scalingen egentlig fungerte.. :rolleyes: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Likte også veldig godt at man kan enten dual wielde og at man kan ha ulike funksjoner. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes det er kult med drager. Spiller ingen rolle for meg hvor mange det blir. Dragons. Er UESP Wiki den beste siden for TES? Jeg bruker bare den fordi den har svært mye informasjon og har derfor ikke giddet og lete etter andre sider. The Imperial Library er også en fin side forresten. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Bruker de to sidene selv, har ikke sett noe som er bedre Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Level scaling i FO3 er tilnærmet likt systemet i Morrowind. Deler av verden er statisk og holder samme level uavhengig av din egen, mens den store majoriteten av fiender og loot angis i en av ørten ulike klasser ut i fra forventet progresjon eller ønsket vanskelighetsgrad i et område. Disse klassene gjør egentlig ikke annet enn å definere en minimums- og maksimumslevel for den aktuelle npc-en kisteinnholdet, slik at leveren kan justere seg etter din, men aldri verken over eller under de angitte punktene. I noen tilfeller innebar skaleringen at fiender ble byttet ut med skumlere varianter innen samme kategori, særlig daedra. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Håper ikke det gjør dette med drager til en for sentral del av spillet. At man kan moute dem kjøre drage combat etc. Håper dette med drager mest er en kuriositet. Dragene vil nok bli en stor del av spillet. Desverre for deg, men jeg synes det høres bra ut. De sier "små" drager vil roame fritt rundt i riket og kan fly ned for å angripe deg. Du får også enkelte krefter, såkalte dragon words som du kan lære og bli bedre i ved å drepe drager og absorbere sjelene deres. Et av disse ordene skal vistnok også være det ekte navnet på en drage som du da kan tilkalle for å assistere deg i kamp. ^_^ Må si Skyrim høres virkelig bra ut. Alt jeg har lest har jeg likt. Så er enig med mange av dere, dette blir et laaaaaaaaangt år. >< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 En setning var nok til å få meg til å nesten gråte av frykt: Drager er de nye Oblivion-portene. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Så lenge du ikke må inn i dragen og klatre et tårn i magesekken for å drepe den, så har jeg ikke noe i mot å jakte ned og drepe en haug med drager. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Herregud ventetiden blir jævlig. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Skyrim Combat Details, Races And More Værsågod. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Rått, likte Blacksmithing muligheten Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 10 races to choose from Det var jo 10 i Oblivion også, men kommer de samme rasene til å være i Skyrim...? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det var jo 10 i Oblivion også, men kommer de samme rasene til å være i Skyrim...? Da spør jeg deg, hvilke raser hadde blitt droppet, og hvilke ville blitt lagt til? Tviler på at vi får spille noen av Akaviri-rasene anytime soon. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har stort sett alltid vært de samme ti rasene som er spillbare, ser ikke for meg noen radikale forandringer i Skyrim. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Det var jo 10 i Oblivion også, men kommer de samme rasene til å være i Skyrim...? Da spør jeg deg, hvilke raser hadde blitt droppet, og hvilke ville blitt lagt til? Tviler på at vi får spille noen av Akaviri-rasene anytime soon. Jeg begynte bare å lure siden personen som skrev den lista, skrev ved siden av: (Holy crap thats a lot of races) Siden det var det i Oblivion også, så ser jeg ikke helt hvorfor man skal hoppe i taket av den grunn. Da begynte jeg å lure om de hadde lagt til andre raser, eller funnet opp nye. Jeg ville helst likt at de forbedret de som var. Endret 9. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Vedkommende som kompilerte listen vet ikke forskjellen på dual og duel, at han i forfjamselsen glemte at ti raser er standard burde ikke overraske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå