Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo forskjell på Akatosh/Alduin/Ùberdragen og de andre dragene. Forskjell innen de vanlige dragene er det også. Det ser ut til at drager, i diverse størrelser, vil fly rundt og være synlige mens man free-roamer. Jeg tror nok ikke at de vil lande og slå av en prat i free-roam, men om jeg kan se en når jeg er høyt oppe i fjellene er jeg fornøyd - om de er sjeldne nok.

Lenke til kommentar

Liker det nye, klasseløse levelsystemet; konseptet om to hender med separat funksjon, og motoren får ting til å se pent ut, selv om det ikke utelukker tekniske problemer. Karaktermodellene var ikke kjempeimponerende, men de ser iallefall ut som folk. Liker retningen de tar det visuelle uttrykket i også, mindre plastikk å spore.

 

Det Howard sier om Radiant Story, derimot, tar jeg med en solid klype salt. Det minner for mye om prekenen han i sin tid leverte om Radiant AI - og alle som har spilt Oblivion minnes vel med gru hvordan det gikk. I utgangspunktet er jeg positiv til et minimalt interface, men tror også det skal lite til før menysystemet bikker over i gimmick-land.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Level scaling i FO3 er tilnærmet likt systemet i Morrowind. Deler av verden er statisk og holder samme level uavhengig av din egen, mens den store majoriteten av fiender og loot angis i en av ørten ulike klasser ut i fra forventet progresjon eller ønsket vanskelighetsgrad i et område. Disse klassene gjør egentlig ikke annet enn å definere en minimums- og maksimumslevel for den aktuelle npc-en kisteinnholdet, slik at leveren kan justere seg etter din, men aldri verken over eller under de angitte punktene. I noen tilfeller innebar skaleringen at fiender ble byttet ut med skumlere varianter innen samme kategori, særlig daedra.

Lenke til kommentar

Håper ikke det gjør dette med drager til en for sentral del av spillet.

At man kan moute dem kjøre drage combat etc.

 

Håper dette med drager mest er en kuriositet.

Dragene vil nok bli en stor del av spillet. Desverre for deg, men jeg synes det høres bra ut. De sier "små" drager vil roame fritt rundt i riket og kan fly ned for å angripe deg. Du får også enkelte krefter, såkalte dragon words som du kan lære og bli bedre i ved å drepe drager og absorbere sjelene deres. Et av disse ordene skal vistnok også være det ekte navnet på en drage som du da kan tilkalle for å assistere deg i kamp. ^_^

 

Må si Skyrim høres virkelig bra ut. Alt jeg har lest har jeg likt. Så er enig med mange av dere, dette blir et laaaaaaaaangt år. ><

Lenke til kommentar

 

Det var jo 10 i Oblivion også, men kommer de samme rasene til å være i Skyrim...? :hmm:

 

Da spør jeg deg, hvilke raser hadde blitt droppet, og hvilke ville blitt lagt til? Tviler på at vi får spille noen av Akaviri-rasene anytime soon.

Jeg begynte bare å lure siden personen som skrev den lista, skrev ved siden av: (Holy crap thats a lot of races)

Siden det var det i Oblivion også, så ser jeg ikke helt hvorfor man skal hoppe i taket av den grunn.

Da begynte jeg å lure om de hadde lagt til andre raser, eller funnet opp nye. Jeg ville helst likt at de forbedret de som var.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...