Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakkegnomene fra CDON har fortsatt ikke sendt PS3-versjonen, statusen ble satt som "varene pakkes" i går formiddag. Det kan vel ikke ta så lang tid? Henvendte meg til kundeservice for fun, og fikk svaret; "Hei, Dragonborn. Vi forventer oss at du skal motta det imorgen. Dersom det skulle skje noe uventet og du ikke skulle ha mottat det imorgen vennligst kontakt oss igjen så hjelper vi deg videre."

Kanskje er det håp alikevel. Blir det ikke sendt i dag går jeg fysisk å kjøper det i en butikk i morgen og benytter meg av angreretten. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

En fordel ok, men jeg har rett og slett ikke tilgang på en internettkabel. Får jeg spilt?

Du må nok oppdatere, men oppdateringene du trenger er som regel på DVD'en. Så ja, du får nok spilt.

Det du gjør evt er å kjøpe deg en kabel, opprette nettverksbro mellom trådløst og lokalt nett på laptopen, plugge kabelen fra pc til xbox, og koser deg med nettverkstilgangen på xboxen din.

Lenke til kommentar

Pakkegnomene fra CDON har fortsatt ikke sendt PS3-versjonen, statusen ble satt som "varene pakkes" i går formiddag. Det kan vel ikke ta så lang tid? Henvendte meg til kundeservice for fun, og fikk svaret; "Hei, Dragonborn. Vi forventer oss at du skal motta det imorgen. Dersom det skulle skje noe uventet og du ikke skulle ha mottat det imorgen vennligst kontakt oss igjen så hjelper vi deg videre."

Kanskje er det håp alikevel. Blir det ikke sendt i dag går jeg fysisk å kjøper det i en butikk i morgen og benytter meg av angreretten. :p

Håper at dem blir sendt i dag etter klokka 2! Hvis ikke må jeg dra til sverige å brenne ned lageret dem har! Mwaha..gud som jeg gleder meg til Skyrim :D

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenke seg å være med på å starte et norsk skyrim forum/community? Har en server oppe med et fungerende phpbb forum. Vi kan trenge alt fra forum moderatorer, skribenter til folk som kan bidra video/bilde redigering osv.. Selvfølgelig vil forumet også ha subforum/sider med andre Elder Scrolls spill om dette blir nødvendig.

Send meg en PM om det er av interesse :)

Lenke til kommentar

Fra Sverige faktisk... Skal det komme i morgen må de vel sende med ekspress nå som det er så nær release, vel? CDON estimerer en leveringstid på 2-5 dager med A-post.

Desperate times. :grin2:

Jeg personelig skjønner ikke hvorfor de ikke sendte pakka i går :S Så det kommer vel på lørdag -_- fml

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Har hørt at det er en fyr i bethesda som har sagt at minimun(grafikkinstilling) på pc er det samme som konsollene har til standard? er det sant? noen som kan bekrefte det?

Jeg har hørt om en "annen fyr", nærmere bestemt sjefen i Bethesda, Todd Howard, som sa at konsoll og PC-versjonen er den "samme", og du vil så og si ikke se forskjell.

Endret av MrLG
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kall meg gjerne teit og barnslig, men det er faktisk siste gang jeg forhåndsbestiller noe hos CDON. Ser så mange andre som har fått spillet sitt allerede, noe jeg også kunne tenkt meg. Blir gal av all ventingen! Er det ikke bare og få det sendt da.. gad damn. Og er den ikke i postkassa mi i morgen, da er det søren meg det absolutt siste jeg har bestilt fra CDON. Gnomer!

Endret av Rons0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt at det er en fyr i bethesda som har sagt at minimun(grafikkinstilling) på pc er det samme som konsollene har til standard? er det sant? noen som kan bekrefte det?

Jeg har hørt om en "annen fyr", nærmere bestemt sjefen i Bethesda, Todd Howard, som sa at konsoll og PC-versjonen er den "samme", og du vil så og si ikke se forskjell.

men det har de jo nå sagt er bare tull.

Lenke til kommentar

Kilde? Altså PC-versjonen vil jo såklart overall se bedre ut. Lengre view-distance, og noe høyere texturer. Men "alt i alt" er det en konsollport, og jeg tipper forskjellene imellom blir minimale.

Lenke til kommentar

En fordel ok, men jeg har rett og slett ikke tilgang på en internettkabel. Får jeg spilt?

Du må nok oppdatere, men oppdateringene du trenger er som regel på DVD'en. Så ja, du får nok spilt.

Det du gjør evt er å kjøpe deg en kabel, opprette nettverksbro mellom trådløst og lokalt nett på laptopen, plugge kabelen fra pc til xbox, og koser deg med nettverkstilgangen på xboxen din.

Titta litt på xboxen nå, det er ikke wifi på den?

Noen i fredrikstad området som har sett skyrim i butikk? ;o

Jeg har masse tid til å spille i kveld men etter det ikke før neste uke ;[

Lenke til kommentar

Det er jo sånn det skal være og da. Mye mer virkelighetstro når man faktisk møter motstandere som er mektigere enn seg selv. Hadde vært litt teit om man møtte på en bjørn i skogen og kunne knipse den vekk med en smørkniv og et abra-kadabra.

Det er jeg selvfølgelig enig med deg i. Det frustrerende, som fortsatt plager meg, er at på veien dit main questet vil ha meg, møter jeg disse. Det kan godt være at jeg suger, men det er null sjanse i havet. 3 slag så er jeg død. Om det er noen andre som har begynt å spille som har erfaringer eller tips rundt dette, så ville jeg blitt veldig glad :)

Lenke til kommentar

Kilde? Altså PC-versjonen vil jo såklart overall se bedre ut. Lengre view-distance, og noe høyere texturer. Men "alt i alt" er det en konsollport, og jeg tipper forskjellene imellom blir minimale.

http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-10-bethesda-developing-for-pc-is-a-headache

Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-10-bethesda-developing-for-pc-is-a-headache

Regner med du mente at det var en kilde på min påstand, og ikke hans :)

The core experience of Skyrim will be "the same on all platforms". Owners of expensive gaming PCs will be able to tweak graphics for better performance, but Skyrim will remain, for the moment, a predominantly DirectX 9 game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...