Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

35%, startet med pre-load for omtrent en halvtimes tid siden. Gleder meg som en liten unge :D Håper virkelig Steam sin countdown er riktig for da blir det i hvertfall å teste det ut klokka 01.01...men jeg er litt redd for at det muligens blir mer enn litt testing når jeg først får startet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestilte fra Spaceworld for ett par uker siden. Kan enda ikke se at det er blitt sendt (Betalte for frakt, så renger med jeg får en fysisk kopi), som nok betyr at jeg ikke får det på release, siden jeg bor i Troms, og postgang opp hit her ganske latterlig. Så tror nok hvis jeg har mulighet, at jeg kansellerer den og bestiller digitalt. Noen som vet ett billig sted?

Du bor ikke i Tromsø?

Mitt ble sendt fra Gamezone i går, og fikk det i postkassen idag :)

Nei, ikke i Tromsø, i Harstad, en mye bedre by :p

Tror jeg bare bestiller det digitalt nå, og bruker angreretten hos Spaceworld når jeg får det i posten.

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte fra Spaceworld for ett par uker siden. Kan enda ikke se at det er blitt sendt (Betalte for frakt, så renger med jeg får en fysisk kopi), som nok betyr at jeg ikke får det på release, siden jeg bor i Troms, og postgang opp hit her ganske latterlig. Så tror nok hvis jeg har mulighet, at jeg kansellerer den og bestiller digitalt. Noen som vet ett billig sted?

Du bor ikke i Tromsø?

Mitt ble sendt fra Gamezone i går, og fikk det i postkassen idag :)

Nei, ikke i Tromsø, i Harstad, en mye bedre by :p

Tror jeg bare bestiller det digitalt nå, og bruker angreretten hos Spaceworld når jeg får det i posten.

Hehe ikke enig! :p

Men vent nå i alle fall til i morgen før du bestiller det digitalt. :)

Lenke til kommentar

Elsker spillet. Føles praktfullt. Det eneste som plager meg er hvor vriene enkelte fiender er. Jeg skrudde ned på novice for å teste, men slet fortsatt mot en "frost bear" og mot en annen slags skapning. Bjørnen tok jeg så vidt, den andre drepte meg. Ulver og lignende går selvfølgelig lett, men begynner å lire på om det er noe keg har gått glipp sv :O

vanskelighets graden funker mer som i Fallout.

Så, du må nok levle opp litt for å ta den andre fienden.

Lenke til kommentar

Hehe morsomt, dette er fra det offisielle TES V Skyrim forumet:

En som har fått beta tilgang:

"You Have Been Selected"

"To test STAR WARS: The Old Republic!‏"

Awesome!

"START: November 11th"

NOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!"

Måtte flire litt :p

Det er vel noe av det eneste som hadde holdt meg borte fra elder scrolls i helgen :) Ikke fordi det nødvendigvis er bedre, men fordi det er morsommere å hinte til kamerater som ikke har tilgang :)

Lenke til kommentar

Fikk spillet til PC i posten idag! Har ikke blitt mer lykkelig på veldig lenge, hadde aldri trudd jeg skulle få det så fort og ble mildt sagt ekstatisk. Selvfølgelig varte denne følelsen bare helt til STEAM nektet meg å installere spillet før utgivelsesdatoen, og istedenfor ble det ukas nedtur. Må si jeg hater alt av tredjepartsprogrammer som absolutt må kontrollere alt nå, urettferdig at konsoll får spille det allerede.

Dessuten så har Skyrim vært ute på mindre lovlige sider, cracked, for nesten to uker nå. Igjen går det bare utover oss som kjøper spillet. Jaja kan ihvertfall gå rundt i Skyrim skjorta mi å studere kartet :(

Lenke til kommentar

Du vet ikke tilfeldigvis om noen butikker har åpent ved midnatt her i Tromsø?

edit: Ser du er fra Harstad

Endret av Freestyle89
Lenke til kommentar

Noen andre som har bestilt CE på Gamezone? fikk mail igår hvor de sa den var sendt med sporingsnummer, men pakken er ikke levert på kontor står det på den, og så fikk jeg plutselig ny mail med sporingsnummer i dag hvor det står akkurat det samme... begynner å bli litt skremt nå siden jeg virkelig har gledet meg til denne helgen :(

Min blei sendt igår, men den gjer god progress, får den imåro.

Lenke til kommentar

Fikk spillet til PC i posten idag! Har ikke blitt mer lykkelig på veldig lenge, hadde aldri trudd jeg skulle få det så fort og ble mildt sagt ekstatisk. Selvfølgelig varte denne følelsen bare helt til STEAM nektet meg å installere spillet før utgivelsesdatoen, og istedenfor ble det ukas nedtur. Må si jeg hater alt av tredjepartsprogrammer som absolutt må kontrollere alt nå, urettferdig at konsoll får spille det allerede.

Dessuten så har Skyrim vært ute på mindre lovlige sider, cracked, for nesten to uker nå. Igjen går det bare utover oss som kjøper spillet. Jaja kan ihvertfall gå rundt i Skyrim skjorta mi å studere kartet :(

Ha ha ser det for meg :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...