Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig, jeg er mer interessert i teksten til bildene,og noe kunne leses. Radiant story kan bli interessant, men radiant AI var ingen kjempesuksess i Oblivion. Det virker som om spillet lagrer info om alt man gjør, våpen man bruker, skills, hvem man dreper osv fore å tilpasse enkelte quests til dette. Main quest og faction-quest skal være håndlaget.

Noe som er svæørt viktig også er at de gir ut mod-verktøy samtidig som spillet slippes.

Endret av frijazz
Lenke til kommentar

Mangler ingenting. Etter det jeg har lest er det noen mindre bilder for å kutte reklame. Det mangler litt på sidene fordi det er et blad. Du får aldri scannet helt ned i den sprekken på midten. Hvis du følger linken jeg tok opp så er det alt som er. (har jeg lest - ikke 100% sikker)

 

Edit: burde holde i massevis til de legger det ut på hjemmesiden. Det blir episk

Endret av Bendit
Lenke til kommentar

Hm, får inntrykk av at jeg sitter og ser på concept art når det gjelder de fleste bildene. Men det er kanskje bare sånn det blir når man blåser opp trykte bilder.. Er veldig fornøyd med den realitiske og litt "røffe" stilen de har lagt seg på. Liker ikke den "søte" stilen i Fable, de fleste MMO'er osv.. Ser ut som de har gått riktig vei i forhold til Oblivion istedet for feil vei.

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig med alt du sa. Når vi får se skikkelig full hd screens så får vi se. Den nye stilen kler spillet enda bedre. Kanskje alt blir litt mer seriøst og enda skummlere. Tenk hvis de klarer å gjøre noen av hulene like skummle som amnesia. Burde kunne gjøres. Det beste jeg leste var at combat er nytt og at buer nå skal drepe på en pil. Høres ut som at alt er på vei mot mer realistiske former, noe jeg liker. Ser for meg sikkelig "deadly reflex" greier bare på et helt annet nivå.

 

Tenk at det er et år igjen. Jeg har ikke hatt denne følelsen siden 2005 ;)

Lenke til kommentar

Så nettopp på south park episoden hvor Cartman venter på wii. Han går frem og tilbake utenfor butikken når det er 3 uker til launch :p Måtte se den for å fraråde meg selv å fryse ned. Der ser man hva resultatet kan bli.

 

SE EPISODEN FØR DERE GJØR NOE DRASTISK!

Lenke til kommentar

Ikke så mye om hva det kommer til å handle om enda. Foruten om hva som er sikkert at hva det kommer til å handle om, har jeg mine tanker om hva og kanskje hvem vi kommer til å se i spillet. På Elderscrolls.com viser de jo traileren og i bakgrunnen er den veggen. Du kan se hele veggen ved å trykke og flytte bildet.

 

For å gjøre det litt enklere har noen satt sammen hele veggen til ett stort bilde. Skal finne det.

Det er et ganske stort bilde, så håper det funker. (Klikk på det...)

th_SKYRIM.jpg

 

Originalbildet er større enn dette. Er noe muffens med Photobucket. Et øyeblikk.

 

Dette er vel det beste bildet.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...