Bendit Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Mangler noe på den over. Gå heller på denne linken. Tes V Scans Alle bildene + at de er i bedre kvalitet. Kos dere - jeg må gå å bytte bukse Edit: Husk å scrolle. Er flere bilder nedover siden Endret 8. januar 2011 av Bendit Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Her er finner man scans. Aha for sen jaja . Endret 8. januar 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Wow! Det var ikke som nords i Oblivion! Endret 8. januar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Dette ser bra ut! Utrolig flotte landskap, og personene ser veldig bra ut. Sammen med opplysninger om av levelscalingen blir lik Fallout 3 ser dette ut til å bli et meget bra spill. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Foreløpig ser det bra ut, ja. Noen av de skanningene ser det forøvrig ut til at det mangler litt på. Venter derfor til det kommer noen bedre før jeg setter meg ned for å nyte alt. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Riktig, jeg er mer interessert i teksten til bildene,og noe kunne leses. Radiant story kan bli interessant, men radiant AI var ingen kjempesuksess i Oblivion. Det virker som om spillet lagrer info om alt man gjør, våpen man bruker, skills, hvem man dreper osv fore å tilpasse enkelte quests til dette. Main quest og faction-quest skal være håndlaget. Noe som er svæørt viktig også er at de gir ut mod-verktøy samtidig som spillet slippes. Endret 8. januar 2011 av frijazz Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Mangler ingenting. Etter det jeg har lest er det noen mindre bilder for å kutte reklame. Det mangler litt på sidene fordi det er et blad. Du får aldri scannet helt ned i den sprekken på midten. Hvis du følger linken jeg tok opp så er det alt som er. (har jeg lest - ikke 100% sikker) Edit: burde holde i massevis til de legger det ut på hjemmesiden. Det blir episk Endret 8. januar 2011 av Bendit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Slang sammen en Zip med alle scans av både store og små bilder, i så god kvalitet jeg fant: Linkylinky Men gud, jeg la meg i natt med sommerfugler i magen. Det gjør jeg ærlig talt veldig sjeldent. Endret 8. januar 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hm, får inntrykk av at jeg sitter og ser på concept art når det gjelder de fleste bildene. Men det er kanskje bare sånn det blir når man blåser opp trykte bilder.. Er veldig fornøyd med den realitiske og litt "røffe" stilen de har lagt seg på. Liker ikke den "søte" stilen i Fable, de fleste MMO'er osv.. Ser ut som de har gått riktig vei i forhold til Oblivion istedet for feil vei. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Spiste hot dog da jeg klikket meg inn i tråden. Holdt på å sette den i vrangen da jeg så på bildene. Bare wow! Ser ut som at Skyrim blir et mørkere spill enn Oblivion. Me like. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kunne ikke vært mer enig med alt du sa. Når vi får se skikkelig full hd screens så får vi se. Den nye stilen kler spillet enda bedre. Kanskje alt blir litt mer seriøst og enda skummlere. Tenk hvis de klarer å gjøre noen av hulene like skummle som amnesia. Burde kunne gjøres. Det beste jeg leste var at combat er nytt og at buer nå skal drepe på en pil. Høres ut som at alt er på vei mot mer realistiske former, noe jeg liker. Ser for meg sikkelig "deadly reflex" greier bare på et helt annet nivå. Tenk at det er et år igjen. Jeg har ikke hatt denne følelsen siden 2005 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg dør! Hvorfor kan ikke dette komme i morgen? Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Så nettopp på south park episoden hvor Cartman venter på wii. Han går frem og tilbake utenfor butikken når det er 3 uker til launch Måtte se den for å fraråde meg selv å fryse ned. Der ser man hva resultatet kan bli. SE EPISODEN FØR DERE GJØR NOE DRASTISK! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Kan man lese selve innholdet av bladet noe sted? EDIT; Hadde visst ikke kommet til siste side. Glem hva jeg sa Endret 8. januar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kotaku har en del info om hvordan level-systemet vil fungere: http://kotaku.com/5728236/the-next-elder-scrolls-has-new-combat--levelling Mindre level-scaling, skal etter sigende fungere mer som i Fallout: New Vegas. Hurra! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Slang sammen en Zip med alle scans av både store og små bilder, i så god kvalitet jeg fant: Linkylinky Men gud, jeg la meg i natt med sommerfugler i magen. Det gjør jeg ærlig talt veldig sjeldent. Har du lyst til å legge den ut et annet sted? Man ikke laste ned mer fra den linken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ny link: http://www.easy-share.com/1913504658/GameInformer Endret 8. januar 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Huff. Føler virkelig dette kan bli en vanskelig ventetid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ikke så mye om hva det kommer til å handle om enda. Foruten om hva som er sikkert at hva det kommer til å handle om, har jeg mine tanker om hva og kanskje hvem vi kommer til å se i spillet. På Elderscrolls.com viser de jo traileren og i bakgrunnen er den veggen. Du kan se hele veggen ved å trykke og flytte bildet. For å gjøre det litt enklere har noen satt sammen hele veggen til ett stort bilde. Skal finne det. Det er et ganske stort bilde, så håper det funker. (Klikk på det...) Originalbildet er større enn dette. Er noe muffens med Photobucket. Et øyeblikk. Dette er vel det beste bildet. Endret 8. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Håper ikke det gjør dette med drager til en for sentral del av spillet. At man kan moute dem kjøre drage combat etc. Håper dette med drager mest er en kuriositet. Endret 8. januar 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå