dekar24k Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Skjønner. Ja, det virker fornuftig. Jeg driver og prøver å lære meg japansk, kanskje jeg skal kun skrive japansk fra nå av. Tilbake til topic. Jeg ser at PS3-versjonen av Skyrim er på 9.10 GB.. Hmm ... Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Haahah! En kompis av meg har vært så kjepphøy i noen dager nå fordi PS3 utgaven hans skulle komme i posten i dag og ikke min. Når han hentet pakken viste det seg at elkjøp hadde sendt pc utgaven.. Hahah! 2 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 I morra kommer skyrim på steam \o/ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Haahah! En kompis av meg har vært så kjepphøy i noen dager nå fordi PS3 utgaven hans skulle komme i posten i dag og ikke min. Når han hentet pakken viste det seg at elkjøp hadde sendt pc utgaven.. Hahah! Hehehe, karma is a bitch er det noe som heter Endret 9. november 2011 av Vrengtpolvott 1 Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Mitt sosiale liv ender fredag. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sjekket status på CDON nå nettopp! Aktive bestillinger Ordrenummer Status Sum 297731702011-10-27 Varene pakkes 448 kr Så da blir den nok sendt i dag håper jeg Ser ut som om pakkegnomene hos cdon er i gang med Skyrim nå ja Må si de pakkegnomene brukte meget lang tid på å pakke et spill og få det sendt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sjekket status på CDON nå nettopp! Aktive bestillinger Ordrenummer Status Sum 297731702011-10-27 Varene pakkes 448 kr Så da blir den nok sendt i dag håper jeg Ser ut som om pakkegnomene hos cdon er i gang med Skyrim nå ja Må si de pakkegnomene brukte meget lang tid på å pakke et spill og få det sendt.. Ikkje få panikk, du har det på release:p stod varene pakkes i et døgn for meg med bf3, så sent som dagen før, men det lå i kassa på release Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sitter såklart i den stygge bøtta og klarer ikke å bestemme meg for ps3 eller x360 (slik som halve verda), da jeg har begge konsollene, men heller mest mot xbox da det er den jeg egentlig bruker (ps3 for bluray/ eksklusive titler).. Har ikke lyst til å bruke penger på å oppgradere PCen og bruke den, da jeg sitter nok foran en PC på jobb. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fant Skyrim i postkassa Men minuset er at jeg må vente til fredag -.- pga Steam. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Men minuset er at jeg må vente til fredag -.- pga Steam. Må man ha steam får å spille på pc? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nå synes jeg ultimatum skal sende game-key snart altså... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Men minuset er at jeg må vente til fredag -.- pga Steam. Må man ha steam får å spille på pc? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Skyrim FAQ! Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan noen som har spillet si litt om hvordan det er å spille i tredjeperson?! Lenke til kommentar
JilaX Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som har fått sin pre-order fra game.no enda? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan forhåndslaste på Steam nå. Er sikkert allerede blitt sagt, men sier det igjen . Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan noen som har spillet si litt om hvordan det er å spille i tredjeperson?! Har bare spilt litt tredjeperson, da jeg foretrekker førsteperson. Det jeg kan si er at animasjonene, og hvordan det føles er blitt utrolig mye bedre enn det var i de foregående spillene. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hello! Heftig rap av Skyrim! Også en parody av Skyrim trailer Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sitter med Skyrim nå! Forhåndsinstallering begynt! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg sitter på toget og ønsker jeg gikk på videregående eller noe lignende. Jeg synes synd på meg selv. Skyrim slippes nemlig midt i eksamensstriden, og jeg har fem eksamner å levere besvarelse på/forberede meg på. Velvel, hvilken rett har nå jeg til å klage? For det første har jeg selv valgt høyere utdanning, og for det andre er det sikkert flere her som har det mer hektisk enn meg. Hva babler jeg om? Jeg vet ikke, jeg gleder meg. Må skrive noe. Har tittet innom dette emnet oftere og oftere mot lansering, samt fylt hjernen med trailere og "making offs". Hva mer kan bli sagt? Vi kjenner til spillene, vi vet sånn cirka hva vi kan forvente. Jeg er glad det finnes utviklere som gjør seg flid i arbeidet med spill og som faktisk konstant forsøker å forbedre seg. Det er slike spill du med glede betaler for. Ikke bare fordi spillet er et helt hinsides vakkert stykke kunst, men også, i hvert fall for undertegnede, fordi det bare skulle mangle. Jeg digger Fifa, et skikkelig kompisspill, men samtidig får jeg ikke den samme følelsen av å punge ut for denne serien, som tradisjonelt har vært mer eller mindre copy-paste, hvert eneste år. Når du kjøper spill som Skyrim, glemmer du kronasjene, for når du står ved disken er du i tankene allerede i spillets univers. Uff, dette ble langt. Det er bare fordi jeg gleder meg som en unge på vei til Legoland. Elsker engasjementet! Når det er sagt blir Skyrim kun en større verden enn Oblivion, mer unike NPC's, flere quester, flere voice actors og utvikling av characteren din er mye lettere nå, men som kunne bli gjort på samme måte med riktige mods til Oblivion. Vi kommer fortsatt til å se streched textures, kjedelig landskap som bare er plassert der for å fylle ut kartet med litt variasjon, vi kommer fortsatt til å se samme bugs hvor npc's setter seg sammen, kjedelig karakter-samtaler, dårlige animasjoner, forferdelig A.I, ubalansert skill-system og andre ting som har fulgt spillene til Bethesda i alle år. Sikkert mange som er helt uenig i meg, men ikke ha for store forventninger; dette er kun en større versjon av Oblivion med litt bedre grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå