Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Har selv gjort ferdig alle stiloppgaver denne helgen/starten av uka for å være klar til Skyrim denne helgen :p

btw, noen som husker hvor stort oblivion var? synes også 5.8gb for skyrim hørtes veldig lite ut, men nå er det ikke mange cinematics i elder scrolls spill da, er mest enkle samtaler i real time.

BSA-formatet er veldig kjekt, sånn.

Mitt akademiske samvit er òg reint, for dei som skulle lure. Litteratur (gigapensum) og norskdidaktikk er i boks alt no - må berre pugge litt norrønt og snekre saman nokre grammatikkskisse over talemål i løpet av den neste månaden, så er språkfaget òg i orden.

Trur nok eg skal klare å klemme inn litt Skyrim her og der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig at mange her prioriterer spilling over skole og eksamener..

Egentlig har man ikke si mye valg alltid føler jeg. Hvis jeg har et så stort spill som Skyrim liggende og jeg skal prøve å gjøre skolearbeid, ja da klarer jeg jaggu å gjøre svært lite..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb i går og fant spillet i postkassa, ble lite sosial i går for å si det sånn! Førsteinntrykket var at spillet var fantastisk bra gjennomført, det var engasjerende, stemmeskuespillet var utrolig godt og alt flyter generelt mye bedre enn i Oblivion. Nå, etter å ha spilt 4 timer og kun gjennomført 1 quest, så kan jeg si at spillet er langt over forventning! Level scalingen er heller ikke som i Oblivion, da jeg har møtt fiender som har grisebanket meg, og møtt fiender jeg har grisebanket, så er veldig fornøyd med generelt alt i spillet så langt. Gleder meg til å komme hjem og fortsette ferden i Skyrim :D

Flott feedback, dette høres ut som min type spill!

I helga og utover, ikke noe sosialt på meg nei. Skal nyte spillet med iste fra min kaffimaskin samt smoothie, dæven helga må jo bare komme!

Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb i går og fant spillet i postkassa, ble lite sosial i går for å si det sånn! Førsteinntrykket var at spillet var fantastisk bra gjennomført, det var engasjerende, stemmeskuespillet var utrolig godt og alt flyter generelt mye bedre enn i Oblivion. Nå, etter å ha spilt 4 timer og kun gjennomført 1 quest, så kan jeg si at spillet er langt over forventning! Level scalingen er heller ikke som i Oblivion, da jeg har møtt fiender som har grisebanket meg, og møtt fiender jeg har grisebanket, så er veldig fornøyd med generelt alt i spillet så langt. Gleder meg til å komme hjem og fortsette ferden i Skyrim :D

Åpner ikke spillet i morgen kveld?

Lenke til kommentar

Åpner ikke spillet i morgen kveld?

Det er bare på PC hvor Steam har en sperre, man kan spille på konsoll før offisiell release.

Lenke til kommentar

Er virkelig Skyrim bare på 5.1 gb? Her er det noe skremmende, muligens crappy lavoppløste texturer fra konsollporten som gjør at spillet er så lite..

På en annen side, Rage var jo på 18 gb og så forsatt forferdelig ut

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Er vel deira sak, i så fall? :|

Har jobbhelg laurdag og sundag som kjem, så det vert ikkje allverda med speling. Mogleg at det gjekk i orden å ta ut den resterande feriedagen min på laurdag, då. :p

Helt off-topic, men jeg klarer ikke dy meg..

Hvorfor skriver du på nynorsk for "treninga si skyld"? Drømmer du om å bli hallo-dame i NRK eller noe? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel deira sak, i så fall? :|

Har jobbhelg laurdag og sundag som kjem, så det vert ikkje allverda med speling. Mogleg at det gjekk i orden å ta ut den resterande feriedagen min på laurdag, då. :p

Helt off-topic, men jeg klarer ikke dy meg..

Hvorfor skriver du på nynorsk for "treninga si skyld"? Drømmer du om å bli hallo-dame i NRK eller noe? ;)

Fordi båe skuleeksamenane mine dette semesteret skal skrivast på nynorsk, utan hjelpemiddel. Å lese og skrive nynorsk aktivt er, iallefall for meg, den beste måten å lære seg å bruke det uavhengig av oppslagsverk. :)

Dette er jo forsåvidt forklart i tråden det er linka til i signaturen min. :p

Endret av Zealuu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...