Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

da var preloadningen ferdig :new_woot: da er det bare å vente til fredag :thumbdown: burde ha kjøpt det på xbox eller ps3 så hadde jeg hatt det i dag :whistle:

Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb i går og fant spillet i postkassa, ble lite sosial i går for å si det sånn! Førsteinntrykket var at spillet var fantastisk bra gjennomført, det var engasjerende, stemmeskuespillet var utrolig godt og alt flyter generelt mye bedre enn i Oblivion. Nå, etter å ha spilt 4 timer og kun gjennomført 1 quest, så kan jeg si at spillet er langt over forventning! Level scalingen er heller ikke som i Oblivion, da jeg har møtt fiender som har grisebanket meg, og møtt fiender jeg har grisebanket, så er veldig fornøyd med generelt alt i spillet så langt. Gleder meg til å komme hjem og fortsette ferden i Skyrim :D

Lenke til kommentar

Jeg sa til veilederen min at jeg ikke kom til å få gjort så mye neste uke. Jeg sa ikke hvorfor.

Ser forresten ut som om det blir Redguard på meg. Bonusene så veldig bra ut, de passer iallefall til det jeg vil gjøre.

Endret av Flin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv gjort ferdig alle stiloppgaver denne helgen/starten av uka for å være klar til Skyrim denne helgen :p

btw, noen som husker hvor stort oblivion var? synes også 5.8gb for skyrim hørtes veldig lite ut, men nå er det ikke mange cinematics i elder scrolls spill da, er mest enkle samtaler i real time.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvortid CDON sender ut spillet? Irriterer meg litt både at det ikke er sendt, og at ordren står oppført med samme pris som Skyrim kostet i April inkl. frakt, som er 100 kr mer. Vet ikke om det kommer til å koste så mye da.

Har hørt at de dret seg ut med BF3, håper det ikke går utover Skyrim.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvortid CDON sender ut spillet? Irriterer meg litt både at det ikke er sendt, og at ordren står oppført med samme pris som Skyrim kostet i April inkl. frakt, som er 100 kr mer. Vet ikke om det kommer til å koste så mye da.

Har hørt at de dret seg ut med BF3, håper det ikke går utover Skyrim.

Lurer på det samme. Litt bekymret siden den ikke et sendt enda, og jeg befinner meg i nord norge hvor det tar litt tid og få pakker. Om spillet ikke ligger i postkassa fredag kjører jeg til Elkjøp for å kjøpe det der, og sender pakken i retur til CDON.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...