TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da må du regne med at nerdene reagerer :!: Anyway Ser at spillet bare er på 5.8GB, det var overraskende lite Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan ikke være større vettu, må jo få plass på en DVD for en gammel traver som X360 Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da er jeg også i gang med preload! 1 dag og 19 timer til det kan aktiveres!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En DVD? Har da RPG til 360 som er på 4 DVD'r, jeg. Lost Odyssey. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En DVD? Har da RPG til 360 som er på 4 DVD'r, jeg. Lost Odyssey. Final fantasy spillene og Lost oddysei er kjent for og ha mange disker på grunn av massiv animasjons filmer Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da preloades spillet på Steam. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da er jeg også i gang med preload! 1 dag og 19 timer til det kan aktiveres!! Så kl 03:00 på fredag? om dei ikkje drar ein MW3 release thingy, der spelet ikkje aktivert før kl 07:00 om morningen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Da preloades spillet på Steam. Hvordan? Får ikke lov, jeg. Edit: Joda, måtte bare restarte Steam. Endret 9. november 2011 av Romis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 da var preloadningen ferdig da er det bare å vente til fredag burde ha kjøpt det på xbox eller ps3 så hadde jeg hatt det i dag Lenke til kommentar
Populært innlegg Edian Skrevet 9. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg sitter på toget og ønsker jeg gikk på videregående eller noe lignende. Jeg synes synd på meg selv. Skyrim slippes nemlig midt i eksamensstriden, og jeg har fem eksamner å levere besvarelse på/forberede meg på. Velvel, hvilken rett har nå jeg til å klage? For det første har jeg selv valgt høyere utdanning, og for det andre er det sikkert flere her som har det mer hektisk enn meg. Hva babler jeg om? Jeg vet ikke, jeg gleder meg. Må skrive noe. Har tittet innom dette emnet oftere og oftere mot lansering, samt fylt hjernen med trailere og "making offs". Hva mer kan bli sagt? Vi kjenner til spillene, vi vet sånn cirka hva vi kan forvente. Jeg er glad det finnes utviklere som gjør seg flid i arbeidet med spill og som faktisk konstant forsøker å forbedre seg. Det er slike spill du med glede betaler for. Ikke bare fordi spillet er et helt hinsides vakkert stykke kunst, men også, i hvert fall for undertegnede, fordi det bare skulle mangle. Jeg digger Fifa, et skikkelig kompisspill, men samtidig får jeg ikke den samme følelsen av å punge ut for denne serien, som tradisjonelt har vært mer eller mindre copy-paste, hvert eneste år. Når du kjøper spill som Skyrim, glemmer du kronasjene, for når du står ved disken er du i tankene allerede i spillets univers. Uff, dette ble langt. Det er bare fordi jeg gleder meg som en unge på vei til Legoland. Endret 9. november 2011 av Edian 10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kom hjem fra jobb i går og fant spillet i postkassa, ble lite sosial i går for å si det sånn! Førsteinntrykket var at spillet var fantastisk bra gjennomført, det var engasjerende, stemmeskuespillet var utrolig godt og alt flyter generelt mye bedre enn i Oblivion. Nå, etter å ha spilt 4 timer og kun gjennomført 1 quest, så kan jeg si at spillet er langt over forventning! Level scalingen er heller ikke som i Oblivion, da jeg har møtt fiender som har grisebanket meg, og møtt fiender jeg har grisebanket, så er veldig fornøyd med generelt alt i spillet så langt. Gleder meg til å komme hjem og fortsette ferden i Skyrim Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bra sagt Edian, og jeg kjenner igjen følelsen der. Selv er jeg 3/4 ferdig med CPL, og har en haug med eksamener og checkrides nå mot slutten, men denne helga blir dedikert 100% til Skyrim, så får man prøve å ha et sunt forhold til spillet etter 24/7 gaming nå i begynnelsen 1 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg sa til veilederen min at jeg ikke kom til å få gjort så mye neste uke. Jeg sa ikke hvorfor. Ser forresten ut som om det blir Redguard på meg. Bonusene så veldig bra ut, de passer iallefall til det jeg vil gjøre. Endret 9. november 2011 av Flin 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Latterlig at mange her prioriterer spilling over skole og eksamener.. Endret 9. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er vel deira sak, i så fall? :| Har jobbhelg laurdag og sundag som kjem, så det vert ikkje allverda med speling. Mogleg at det gjekk i orden å ta ut den resterande feriedagen min på laurdag, då. Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har selv gjort ferdig alle stiloppgaver denne helgen/starten av uka for å være klar til Skyrim denne helgen btw, noen som husker hvor stort oblivion var? synes også 5.8gb for skyrim hørtes veldig lite ut, men nå er det ikke mange cinematics i elder scrolls spill da, er mest enkle samtaler i real time. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som vet hvortid CDON sender ut spillet? Irriterer meg litt både at det ikke er sendt, og at ordren står oppført med samme pris som Skyrim kostet i April inkl. frakt, som er 100 kr mer. Vet ikke om det kommer til å koste så mye da. Har hørt at de dret seg ut med BF3, håper det ikke går utover Skyrim. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vel, fordi om man tar en utdanning som krever masse lesing så betyr ikke det at man ikke har tid til noe annet. All work and no play osv..... Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som vet hvortid CDON sender ut spillet? Irriterer meg litt både at det ikke er sendt, og at ordren står oppført med samme pris som Skyrim kostet i April inkl. frakt, som er 100 kr mer. Vet ikke om det kommer til å koste så mye da. Har hørt at de dret seg ut med BF3, håper det ikke går utover Skyrim. Lurer på det samme. Litt bekymret siden den ikke et sendt enda, og jeg befinner meg i nord norge hvor det tar litt tid og få pakker. Om spillet ikke ligger i postkassa fredag kjører jeg til Elkjøp for å kjøpe det der, og sender pakken i retur til CDON. Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nå sender vel CDON fra sverige, så hvis du bor i nord Norge og spillet ikke blir sendt i dag så hadde jeg nok regnet med en dag eller to over realese dagen dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå