Orwandel Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Ugh, jeg er redd for at utviklerne har gitt helt blaffen i måten npc'ene snakker på. Fra det lille jeg hørte på Youtube, så virket det som at de snakket som om de levde i vår tidsalder. I disagree! I oblivion hadde Bethseda 17 voice actors overall. Å det la man fryktelig merke til når alle npc'ne hadde samme stemme. De forskjellige dialog optionene til den ene NPC var ofte også i forskjellige stemmer. Nå har bethseda over 70 stemmeskuespillere til sine vel over 100 npcer. Som er en stor forbedring fra oblivion. Har også hørt litt audio fra youtube og må si jeg syntes mye høres bra ut Du misforstår. Han mener at de ordlegger seg på en alt for moderne måte, med ord og uttrykk som er såpass nye at de er "oppfunnet" lenge etter kruttet (eks. kan være "cool"). Jeg er nok enig i at innbyggerne i Skyrim burde snakke med litt mer arkaisme, og ikke bruke alt for moderne uttrykksmåter. Det betyr ikke at jeg ønsker at de skal snakke som i et Shakespear-stykke (det ville jo også blitt for moderne uansett), men litt mer som i en Tolkien-bok kanskje. "There is more in you of good than you know, child of the kindly West. Some courage and some wisdom, blended in measure. If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world. But sad or merry, I must leave it now. Farewell!" passer kanskje bedre i en sånn verden enn "Alright, respect! See ya, bro!" Endret 8. november 2011 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvis så er tilfelle så er det rart at de ikke har tenkt mer over den saken.. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Dere har sett den nye traileren? som kom ut i går. Endret 8. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
alundromir1453 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dere har sett den nye traileren? som kom ut i går. :love: :love: :love: Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skyrim: Raser & Stats. Diskusjon.no Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hey fant nettopp denne: Skyrim Perk Picker Helt sykt bra til å teste ut forskjellige builds! Takk for tipset. Denne er faktisk helt rå Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dere har sett den nye traileren? som kom ut i går. Fikk chills av den der. Gleder meg sykt nå Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Er dette ekte? Advarsel, inneholder spoiler! http://www.youtube.com/watch?v=7HKQ3DGC9pg Endret 9. november 2011 av Splitter Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ** Ja det er ekte, men LEGG SLIKE TING I SPOILER. Jeg visste heldigvis om det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Synes The World of Skyrim klippet var kjedelig som fy....for en kjedelig måte å vise verdenen på. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ** Ja det er ekte, men LEGG SLIKE TING I SPOILER. Jeg visste heldigvis om det Done Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da kan man pre-loade gjennom steam. Laster ned nå 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 vet ikke om det har vært oppe før, men kan man fortsette med spillet etter gjennomført main quest i skyrim slik som oblivion eller blir det mer ala fallout 3 og nv? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da kan man pre-loade gjennom steam. Laster ned nå Jeg og Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Tror det er bittelitt pågang. Sitter med 40mbit og laster ned på 100kb/s Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) 182 kB/s her EDIT: 230 Endret 9. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Når jeg kjøpte FM 2012 i slutten av Oktober, så lasta jeg ned på 3.5mb/s. Tror Skyrim er populært gitt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Minibit? MB/s* 3.5Mb/s = 400kB/s Endret 9. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Mener jeg bit, så skriver jeg bit, mener jeg byte, så forkorter jeg til b. Unødvendig å gjøre det vanskeligere enn det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå