Bytex Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 u jelly? Dæven, det var mye papp og plastikk i den boksen. Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 u jelly? takk for at du ødela gleden du får første gangen du åpner en CE holdt meg unna unboxinger... Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Liste over skilltrees: ----------------------------------- Skilltrees! Ny Developer Diary: ----------------------------------- The World of Skyrim 1 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 u jelly? takk for at du ødela gleden du får første gangen du åpner en CE holdt meg unna unboxinger... Da burde du kanskje holdt deg unna tråden her også da... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 u jelly? Lol, nei. Lykke til med å installere Qarl v2.0 på den der. ALL HAIL THE GLORIOUS PC GAMING MASTER RACE! 3 Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 u jelly? takk for at du ødela gleden du får første gangen du åpner en CE holdt meg unna unboxinger... Da burde du kanskje holdt deg unna tråden her også da... nå er det vel ikke nødvending å laste opp bilder av unboxing bare for å skrive "u jelly" under? Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fint om du sparer oss for spoilere ved å skjule/spoiler-merke innlegget, Aporia Qualia... Tror det er mange som kjøper CE og prøver å være uviten om hva som er i, til de får den selv. 2 Lenke til kommentar
modulo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) u jelly? takk for at du ødela gleden du får første gangen du åpner en CE holdt meg unna unboxinger... Da burde du kanskje holdt deg unna tråden her også da... nå er det vel ikke nødvending å laste opp bilder av unboxing bare for å skrive "u jelly" under? men du er vel tydeligvis litt "jelly"? :-p Eg er iallefall. Endret 8. november 2011 av modulo Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 u jelly? takk for at du ødela gleden du får første gangen du åpner en CE holdt meg unna unboxinger... Da burde du kanskje holdt deg unna tråden her også da... så fordi jeg ikke vil ha CE'en spoila så er jeg misunnelig? virker jo logisk... nå er det vel ikke nødvending å laste opp bilder av unboxing bare for å skrive "u jelly" under? men du er vel tydeligvis litt "jelly"? :-p Eg er iallefall. så fordi jeg ikke vil ha CE'en spoila så er jeg misunnelig? virker jo logisk... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=KzCoSPoMRxM Edit: Dette er versjonen som er i spillet. Endret 8. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Må si at jeg blir litt provosert av fokuset på skrivefeil i en del av trådene her på forumet. Så lenge man forstår hva personen mener kan man vel prøve å holde seg til å diskutere temaet. Det blir litt som om jeg skulle hengt ut noen av vennene mine hver gang de snakker feil mens vi diskuterer noe fordi enkelte av dem har problemer med å ordlegge seg. Hva i all verden har det med saken å gjøre når jeg skjønner hva de vil frem til? Angående Skyrim gleder jeg meg vilt til torsdag/fredag, fikk mail fra Gamezone i dag om at min Collectors Edition til PC er blitt sendt, og at ifølge pakkesporingen er den på vei fra Kristiansand akkurat nå Likte mye med Oblivion og var ganske fortapt i det i starten men level scalingeng falt ikke i smak og klarte derfor aldrig å gjennomføre det. Jeg er også lei meg og nervøs pga. at spillet virker å være utviklet med konsoll i fokus, men skal holde meg unna å gjøre meg opp noen mening før jeg har prøvd spillet selv. Tror dog at i "værste" fall så blir det et svært fornøyelig spill. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Spørsmål angående PC-versjonen: Vil man få spilt det med engang man får det? Eller må det aktiveres via steam og ikke før 11.11.11? Endret 8. november 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Må aktiveres via Steam ja, sikkert derfor de har gitt litt faan og sendt spillet godt før releasedatoen. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Spørsmål angående PC-versjonen: Vil man få spilt det med engang man får det? Eller må det aktiveres via steam og ikke før 11.11.11? Skyrim - FAQ Men du må vente til den 11. Endret 8. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) The joy of pc gaming :!: holder meg laangt unna Endret 8. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fordi vi ikke får piratkopiert Skyrim? Jævlig god grunn gitt. Ville ikke piratkopiert dette spillet om jeg hadde muligheten engang, slike spill skal betales for, og nytes, så gjerrig er jeg ikke. 6 Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bare jeg som begynner å gå litt lei Samco og spydighet-ene hans? 6 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvem snakker om pirat kopiering? så dritt kjedelig å vente til midnatt på et spill dere kunna ha fått lett tak i for 14 dager siden :!: ukke mye vits med gode spille butikk kontakter når systemet er en pain Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bare jeg som begynner å gå litt lei Samco og spydighet-ene hans? Bare å legge han til i ignore-lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå