Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mw3 i dag, Skyrim på Fredag. Livet mitt kommer til å få en drastisk vending de neste dagene Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) MW3 i dag, LotR: War in the North i morgen og Skyrim på Fredag på meg. Noe jeg fant: 'These are the closing days of the Third Era, and the final hours of my life.'' -Quote Emperor, Oblivion i denne sammenhengen, så er vi i de siste dagene før skyrim kommer, og når spillet kommer, så er det mine siste timer med sosialt liv. It has been good knowing you people. ''You should have acted. This time 3 days it'll be here. Bethesda told of its return. Its release was merely delay Til the time after Oblivion became GOTY, When Skyrim was destined for GOTY. But CoD and SR3 didn't want to believe. Believe it even existed. And when november 11th finally dawns: It dawns in FIRE!'' Endret 8. november 2011 av fantomena 3 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm .. Jeg lurer på om jeg skal være Dunmer. Fokusere på 1-handed og destruction, en slags battlemage. Eller om jeg skal kjøre pure caster.. DAMN begynner å glede meg!! Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har bestilt fra cdon? Jeg bestilte fra cdon. 299,- og gratis frakt Håper vi har det til fredag. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm .. Jeg lurer på om jeg skal være Dunmer. Fokusere på 1-handed og destruction, en slags battlemage. Eller om jeg skal kjøre pure caster.. DAMN begynner å glede meg!! Selv skal jeg være det jeg alltid er. En Nord sverdmester med grei forståelse for destruction magi, sneak og bueskyting Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) håper vi får det FØR fredag! har bestilt til både pc og PS3 fra CDON... bra priser der nå må jeg si Endret 8. november 2011 av probin Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Wuhu! Fikk SMS om at Skyrim CE ligger og venter på posten nå. Da vet jeg i hvert fall hva jeg skal gjøre i kveld. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Blir via steam på meg, litt dyrere enn cdon.com , men da vet jeg alltid hvor jeg har det Steam åpner for DL om 2 dager og 16 timer Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 MW3 i dag, LotR: War in the North i morgen og Skyrim på Fredag på meg. Noe jeg fant: 'These are the closing days of the Third Era, and the final hours of my life.'' -Quote Emperor, Oblivion i denne sammenhengen, så er vi i de siste dagene før skyrim kommer, og når spillet kommer, så er det mine siste timer med sosialt liv. It has been good knowing you people. ''You should have acted. This time 3 days it'll be here. Bethesda told of its return. Its release was merely delay Til the time after Oblivion became GOTY, When Skyrim was destined for GOTY. But CoD and SR3 didn't want to believe. Believe it even existed. And when november 11th finally dawns: It dawns in FIRE!'' Haha, fantastisk! Leste det stemmen til han i traileren, og fikk frysninger på ryggen! Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Wuhu! Fikk SMS om at Skyrim CE ligger og venter på posten nå. Da vet jeg i hvert fall hva jeg skal gjøre i kveld. Sitte og stirre på esken til spillet låses opp via Steam? Eller er det snakk om konsoll? Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Håper ikke de har gjort spillet dødsvanskelig for de som spiller tidlig.Det gjorde de med darksouls. Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Wuhu! Fikk SMS om at Skyrim CE ligger og venter på posten nå. Da vet jeg i hvert fall hva jeg skal gjøre i kveld. Sitte og stirre på esken til spillet låses opp via Steam? Eller er det snakk om konsoll? Han skal sikkert leke med plaststatuen Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Wuhu! Fikk SMS om at Skyrim CE ligger og venter på posten nå. Da vet jeg i hvert fall hva jeg skal gjøre i kveld. Sitte og stirre på esken til spillet låses opp via Steam? Eller er det snakk om konsoll? Konsoll, baby. Endret 8. november 2011 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Blir morsomt å se om alle mulige måter å spille på funker i Skyrim, du kan f.eks ikke Dual-Wielde 2 blade/daggers i Oblivion, og archer er det eneste det går ann å spille late-game på Oblivion. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Oblivion er mitt favorittspill of all time. Jeg gleder meg så sykt. Som jeg skrev i en tekstmelding til en kompis: "Skyrim blir så rørende og forstyrrende bra at jeg ikke kommer til å trenge flere spill på mange måneder. Her skal det utforskes ned til hver minste detalj, og hvert hår på kroppen skal få reise seg i symfoni millioner av ganger. Magi skal bli brukt, drager skal bli drept, og Dark Brotherhood skal seire nok en gang! Jeg kommer til å dø av orgasmeoverdose". Det jeg hater med disse kunstverkene er friheten. HVA SKAL JEG SPILLE SOM FØRST?! Dere kjenner sikkert følelsen. Nå er det i tillegg dual-wield, som gjør det enda mer vrient å velge. Har lyst til å prøve meg som en assassin, med et sverd eller dagger i hver hånd, en bue på ryggen og gode sneakferdigheter, med en dose magic. I Oblivion var jeg mesten alltid marksman med sneak og speed. Men spells ser så fett ut at jeg lurer på om det bør nedprioriteres i det hele tatt! Kjære medtilhengere, denne julen blir den beste noensinne! 6 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 "Skyrim blir så rørende og forstyrrende bra at jeg ikke kommer til å trenge flere spill på mange måneder. Her skal det utforskes ned til hver minste detalj, og hvert hår på kroppen skal få reise seg i symfoni millioner av ganger. Magi skal bli brukt, drager skal bli drept, og Dark Brotherhood skal seire nok en gang! Jeg kommer til å dø av orgasmeoverdose". Denne meldingen alene er verdt Nordisk råds litteraturpris! 1 Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Dere burde heller bestilt fra denne siden. Mye billigere, vurderer om jeg skal gjøre det selv Jeg bestiller fra de der nå. Får se hvordan det går. Edit: "We don't do pre-orders I'm afraid." Det var jo litt dumt. Da er spørsmålet om jeg skal prøve denne siden i stede for. Spillet koster 12 dollar mer, men den virker litt mer pålitelig også. Noen som kan hjelpe meg å vurdere fornuftig? Er litt høy på Skyrim, og føler jeg nesten gjør hva som helst for å få det på release her.. Endret 8. november 2011 av Eivdjo Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har bestilt fra cdon? Jeg har det. Men har ikke hørt noe fra de enda. Litt små stressa da en kompis har fått sendt sin konsoll utgave fra elkjøp allerede! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 "Skyrim blir så rørende og forstyrrende bra at jeg ikke kommer til å trenge flere spill på mange måneder. Her skal det utforskes ned til hver minste detalj, og hvert hår på kroppen skal få reise seg i symfoni millioner av ganger. Magi skal bli brukt, drager skal bli drept, og Dark Brotherhood skal seire nok en gang! Jeg kommer til å dø av orgasmeoverdose". Denne meldingen alene er verdt Nordisk råds litteraturpris! Agreed! Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 "Skyrim blir så rørende og forstyrrende bra at jeg ikke kommer til å trenge flere spill på mange måneder. Her skal det utforskes ned til hver minste detalj, og hvert hår på kroppen skal få reise seg i symfoni millioner av ganger. Magi skal bli brukt, drager skal bli drept, og Dark Brotherhood skal seire nok en gang! Jeg kommer til å dø av orgasmeoverdose". Denne meldingen alene er verdt Nordisk råds litteraturpris! Word brotha! Vurderte selv og gjøre som før å kjøre sverd og bue, men spells ser så ufattelig bra ut at det blir nok Dunmer og en form for battlemage! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå