Gå til innhold

Navn på hunkatt?


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dårlig avatar ..

moderator skal så høyere opp

 

litt OT, men nå er avataren min enda dårligere, moddisene sletta den, og attpåtil fradro meg muligheten til å ha avatar! :lol:

*klappe flodhest på ryggen* Bra gjordt :D

hehe, vet! :lol:

Sendte klage da, forklarte meg skikkelig og sånt, sa at det ikke skulle gjenta seg...får forhåpentligvis muligheten til å ha avatar da, hvis ikke er dem ganske sneversynte!

Lenke til kommentar

Noe med "S"lyd i...

Pus, Zetor, PuSur, SuSi, TuSSi, GiSmoline, PjuSken, BambuS, GiSmolin, SjampiS,SolStråle, ElviS, Sprit, KarSk..

Noen uten kul lyd:

petrine, pippi, tuppa ,puppen, trine, minnie, guro..

 

Det var "alle" jeg kom på i farten.. :shrug:

Lenke til kommentar
Noe med "S"lyd i...

Pus, Zetor, PuSur, SuSi, TuSSi, GiSmoline, PjuSken, BambuS, GiSmolin, SjampiS,SolStråle, ElviS, Sprit, KarSk..

Noen uten kul lyd:

petrine, pippi, tuppa ,puppen, trine, minnie, guro..

 

Det var "alle" jeg kom på i farten.. :shrug:

det heter min pus=D

 

natasha synes jeg hørtes bra ut.

 

hvis du velger et navn uten "sss"-lyd så kan du ev. lære den å lystre på plystrelyder. det gjør vår katt.. akkuratt som en hund. ganske fancy;)

Lenke til kommentar

Har hatt så sinnsykt mange katter gjennom tida selv. Har hatt ei som het Missy... Men mitt favoritt kattenavn er Lucky. Delvis for at det var den beste katten i verden, selv om han ok kvelden for 10 år siden. Jeg sverger på at den katta kunne prate, det var helt sykt. Han jeg har nå heter arnold, rett og slett for at han er DIGER. Den er halvt perser og halvt skogkatt, og pelsen er noe sinnsykt fluffy. Bland det med en muskuløs kropp, så har man ei katt på 6 kg...give or take.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...