aleksander_sk Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Er det noen andre som får denne feilmeldingen ved forsøk på å kjøpe noe på PSN US? Får den når jeg trykker confirm purchase. Har forsøkt å endre alt av informasjon og har til og med laget en ny US konto for å se om det funket, men det gjorde det ikke. Vil gjerne spille Fallout 3: Broken Steel i kveld Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Surra med dette for et par uker siden. Du kan ikke betale med vanlig kort lengre, er en god stund siden det ble slutt på. Eneste er å kjøpe US Psn kort med kode fra f.eks Ebay. Det er litt dyrere da. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Leste et sted av en kunne opprette et virtuelt kredittkort her https://www.entropay.com/, og bruke det, men er litt i tvil om jeg ønsker å gjøre det. Noen som har brukt dette? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Fant en grei løsning: Hos www.4saleUSA.com får en kjøpt "verdikort" eller hva det enn heter. Det tok noen timer, men det var pga min uverifiserte Paypal-konto. Jeg sendte et skjermbilde (til 4saleusa) av at jeg hadde satt i gang verifiseringen av kontoen og vips så sendte de meg koden. 55$ for 50$ credit. Leveres på mail. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå