Amored Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Bedre enn de reklamepausene som er som tatt ut fra 90-tallet. Sant det, men han snakker når VGA holder på også... Blir litt plagsomt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Aww, nå ble jeg skikkelig hypet på en Halo: CE-remake. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå går det for Lakus gitt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Haha, tenkte på deg med en gang, Lakus! ^_^ Har alltid vært en Amped-mann, men har nå kost meg med SSX også. Alltid moro med snøbrett! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Så lenge de holder seg unna On Tour/Blur-aktige saker, blir jeg fornøyd. EDIT: Eller, det der så altfor seriøst ut. Ikke det fargerike, cheesy SSX jeg er vant med. Endret 12. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 What teh fuck? Det så ut som noe dritt. SUPERSKUFFET Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Pauseunderholdningen på Keefers er forøvrig langt bedre enn den vanlige reklamen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Som stemmen i streamen sa; SSX: Black Ops. Holder meg på benken inntil videre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Enig. Jeg vil gjøre igjen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det er bull, Wood som årets karakter? Kyss meg bak Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg husker jo knapt han Woods-typen! John Marston måtte vinne! Men Uncharted 3 nå.. Ser frem til dette! Edit: Vel fortjent av RDR vant GOTY. Det er et spill av ypperste klasse. Endret 12. desember 2010 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Var veldig redd for GOTY skulle gå til Black Ops, takk gud for at den ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 trodde det skulle bli annonsert et nytt resident evil?? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Har ikke fulgt med på spike (hørte at slutten til rdr ble spoila så angrer egentlig ikke), men ssx trailer var altså skuff? skuff... Btw ssx: blur var rått. Endret 12. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Av de nominerte kunne jeg ønske det hadde blitt Mass Effect 2, men så lenge det ikke ble Black Ops er jeg fornøyd. Jeg ser forøvrig på det som et mirakel at det ikke ble det. Ellers, en sinnssykt imponerende rekke annonseringer. Det var litt kortere enn jeg hadde ventet, dog. SSX-traileren kan du finne her. Endret 12. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hmm. Traileren i seg sjøl var jo ikke så mye, men å få "farligere" fjell enn tidligere, og å ha muligheten til å fly.. hørtes da litt spennende ut synes jeg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hm. I overkant mange sex- og dopvitser etter min mening, resten er omtrent bare reklame (under og mellom innslagene). I det hele tatt for mange avbrudd. Kunne vært verre, men jeg tror ikke et slikt show hever spillindustriens status for å si det slik. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Helt enig, lite annet verdt å få med seg enn trailerne og annonseringene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Blir litt lei av at alle spillrelaterte programmer skal overøses med spillvitser jeg da. Litt sex og kødding er greit, men ikke lat som om nerder elsker pixelhumor og animasjoner så høyt at vi vil le oss ihjel av det. Vi går veldig fort lei av sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå